Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z aktywacja karty smart hd +

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • problem z aktywacja karty smart hd +

    dzien dobry chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob moglbym aktywowac karte probowalem przez strone nc+ aktywacja smart hd po wypelnieniu formularza dostalem meila z linkiem do dokonczenia aktywacji jednak po kliknieciu na link wyskakuje komunikat not found probowalem jeszcze raz wypelnic formularz ale wyskakuje nieoczekiwany blad moj dekoder to OPTICUM HD XTS703p od piatku jest wlaczony dekoder i nic pokazuje komunikat zakodowane probowalem go resetowac wyciagalem i wkladalem karte caly czas to samo ZABLOKOWANE

  • #2
    karta zostala aktywowana ale dalej brak obrazu np na TVN jest glos natomiast nie ma obrazu to jakas porazka na start to powinno byc 12 miesiecy zanim to sie zalaczy i zostanie aktywowane pod stacjonarny tel tez nie idzie sie dodzwonic

    Komentarz


    • #3
      Aktywacja karty trwać może do 24 godzin. Prześlij dane swojej karty na doradcę według danych z mojej sygnatury a sprawdzimy kwestię aktywacji karty.

      Komentarz


      • #4
        nc+ na karte

        witam ,
        kupilem tydzien temu smart HD+ na karte ale niestety nieumie jej nigdzie aktywowayc! co dalej prosze o pomc! dziekuje z gory!
        opticum HD110P

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) kapa Zobacz post
          witam ,
          kupilem tydzien temu smart HD+ na karte ale niestety nieumie jej nigdzie aktywowayc! co dalej prosze o pomc! dziekuje z gory!
          opticum HD110P
          Aby aktywować kartę SmartHD+ zapraszam pod adres: https://ncplus.pl/sklep/promocje/aktywacjasmarthd/zamow

          Komentarz


          • #6
            dziekuje za szybka odpowic!
            ale czy moze mi pan powiedziec co nam tu podac"hasło cyfrowe do kontaktu z BOK" ? i czy musze dokladne dane podac? ja mieszkam w niemczech i niepoge sobie poradzic z tym . moi rodzice to kupili sobie i mnie i teraz stoimy !!! a tu zaniedlugo mecze POLSKIIIIIII!!!!
            prosze o pomocccc
            dziekuje z gory

            Komentarz


            • #7
              Hasło do kontaktu z BOK ustalasz samodzielnie i wpisujesz je do formularza. Korzystanie z oferty SMART HD+ jest dozwolone jedynie na terytorium RP (zgodnie z Przewodnikiem po ofercie). Do formularza, proszę zatem wpisać polski adres do korespondencji.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
              Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

              Komentarz


              • #8
                witan ponownie
                przy prubowaniu aktualizacji karty wychodzi mi caly czas "
                Przepraszamy. Aktywacja oferty SMART HD+ nie powiodła się.
                Wystąpił nieoczekiwany błąd." i co teraz?

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) kapa Zobacz post
                  witan ponownie
                  przy prubowaniu aktualizacji karty wychodzi mi caly czas "
                  Przepraszamy. Aktywacja oferty SMART HD+ nie powiodła się.
                  Wystąpił nieoczekiwany błąd." i co teraz?
                  Sprawdź, czy podajesz numer karty z oferty telewizji na kartę (SD) oraz czy reszta danych jest uzupełniona poprawnie. Jeżeli poprawnie uzupełniasz formularz, a błąd występuje w dalszym ciągu, skontaktuj się z infolinią telewizji na kartę pod numerami:

                  703 102 502 z telefonów stacjonarnych (stawka za połączenie wynosi 36 groszy za minutę),

                  *718191 z telefonów komórkowych (stawka za połączenie wynosi 1,23 zł za minutę).

                  Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam.

                    Mam ten sam problem.

                    " Przepraszamy. Aktywacja oferty SMART HD+ nie powiodła się. Wystąpił nieoczekiwany błąd."

                    Wszystko dobrze wpisałem. Czyli nie ma sensu próbować aktywacji na tej stronie? Nic tylko dzwonić i płacić za połączenie / oczekiwanie.

                    Zamiast odpowiadać na nasze pytania, naprawcie problem, bo nie jest to Nasza wina a problem leży po waszej stronie. Chyba, że to jest celowe działanie aby tylko dzwonić...bo przecież klientom będzie łatwiej.

                    Komentarz


                    • #11
                      Aktywacja karty smart hd prze strone www

                      Kiedy bedzie dostep do aktywacji karty przez strone www?

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) Jurek_nc+ Zobacz post
                        Sprawdź, czy podajesz numer karty z oferty telewizji na kartę (SD) oraz czy reszta danych jest uzupełniona poprawnie. Jeżeli poprawnie uzupełniasz formularz, a błąd występuje w dalszym ciągu, skontaktuj się z infolinią telewizji na kartę pod numerami:

                        703 102 502 z telefonów stacjonarnych (stawka za połączenie wynosi 36 groszy za minutę),

                        *718191 z telefonów komórkowych (stawka za połączenie wynosi 1,23 zł za minutę).

                        Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                        Bardzo dobra rada. Ale wziąwszy pod uwagę, iż w ofercie jest opcja aktywacji przez internet, chciałoby się, aby opcja ta działała. Szczególnie, że istnieją osoby, które nie mają telefonu stacjonarnego, a używają telefonu służbowego z zablokowanymi numerami specjalnymi. Takimi jak np numer infolinii telewizji na kartę (kto w ogóle wymyślił, żeby infolinia była pod numerem specjalnym?)

                        Co w związku z tym powinienem zrobić? Odnieść do punktu gdzie kupiłem zestaw startowy i zrezygnować z tej oferty? Czy może powinienem kupić sobie nowy telefon celem wykonania jednego połączenia na Waszą infolinię nie mając nawet pewności, że cokolwiek zostanie zrobione? Brak reakcji na problem zgłaszany w tym temacie, ponadto osoba z infolinii nc+ stwierdziła, że jej nie interesuje ten problem, bo to inna infolinia i się rozłączyła. Nie ma też adresu email pod którym można by się czegokolwiek dowiedzieć...

                        Autentycznie świetne podejście do klienta. Mam nadzieję, że ktoś z NC+ przeczyta tego posta i albo system aktywacji na stronie zostanie naprawiony, albo ktoś łaskawie skontaktuje się ze mną za pomocą emaila.

                        Komentarz


                        • #13
                          tomekjar

                          oczywiście już weryfikujemy co jest powodem braku możliwości skorzystania ze strony www. Jurek natomiast zasugerował jedno z rozwiązań umożliwiających aktywacje zestawu. Wkrótce postaram się przekazać więcej szczegółów.

                          Komentarz


                          • #14
                            Juz tydzień nie działa strona www z aktywacja karty, to są jakieś żarty. Jesli nc+ daje opcje ze można aktywować kartę przez stronę www (a nie dzwoniąc na infolinie i tracąc kase) to dlaczego ta opcja jest niemożliwa? Nikt nie ma zamiaru przyjrzeć się problemowi z bliska. Nie rozumie tego.

                            Komentarz


                            • #15
                              Obecnie sprawa jest jeszcze weryfikowana. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+