Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SMART HD+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Witam odbieracie kanał MTV Music w Smart HD+?

    Komentarz


    • Potwierdzam, odbieram kanał MTV Polska w Smart HD+

      Komentarz


      • lepiej niech dadzą kanały z mux-8 (naziemna cyfrowa) bo nie ma ich a powinny.

        Komentarz


        • Kolejna promocja dla abonentów a dla nas jak zwykle wyzysk. Ktoś w tym nc czasem myśli ?
          " WYJĄTKOWY +MIESIĄCA NA ŚWIĘTA OD NC+ NAWET DO 72 KANAŁÓW W PREZENCIE NA ŚWIĘTA DLA WSZYSTKICH ABONENTÓW NC+!"

          Komentarz


          • kemi_73, jeśli chesz korzystać z ofert +miesiąca, skorzystaj z przejścia na ofertę abonamentową.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • Jasne że to zrobię tylko nie u was !!!

              Komentarz


              • A ja mam taki problem: zablokowali mi kanały z pakietu smart hd+, dokonałam więc wpłaty na konto na okrągłe 12 miesięcy. dzisiaj sprawdzałam do kiedy mam ważną usługę. dowiedziałam się że do 31.01.2019 więc wpłata musiała zostać zaksięgowana ( przelew robiłam 21.01 a dzisiaj jest 25.01) ale kanały dalej nie są odblokowane. co w takim przypadku?

                Komentarz


                • @enka10,
                  koniczny jest Twój kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                  Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                  ITI Neovision S.A.
                  Skrytka pocztowa nr 8
                  02-100 Warszawa.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • Proszę o udzielenie mi informacji czy jest możliwe kontynuowanie przez ze mnie pakietu z którego korzystam z tej chwili TNK Pakiet Smart HD+.
                    Obecny pakiet kończy mi się z dniem 2018-07-04. Jestem zainteresowany kontynuacja umowy tylko i wyłącznie na dotychczasowych warunkach finansowych czyli:180zł na rok.

                    Komentarz


                    • Z tą ofertą nic się nie zmieniło dalej możesz dawać na rok 180 zł. Na stronie ncplus w zakładce kup nc+ masz telewizję na kartę i tam są wszystkie wersje tych ofert

                      Komentarz


                      • Dzięki Luki

                        Komentarz


                        • Niedawno aktywowałem kartę z oferty SMART HD+. Niebawem kończy mi się "gratis" i w związku z tym proszę o info który cennik mnie obowiązuje.
                          Na ncplus.pl nie znalazłem informacji czy mam płacić według stawek pakietu Start+ czy może Smart HD+.

                          Komentarz


                          • kbomb dołączam warunki promocji z tabelą opłat:
                            Attached Files
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • witam kupiłem kartę smart hd i nie mogę jej aktywować wysyłam sms z nr karty na nr 725727272 i przychodzi odpowiedz dane niepoprawne spróbuj ponownie

                              Komentarz


                              • Czy dobrze podajesz nr karty bez błędów z tą kreską przed ostatnią liczbą?
                                Można też zadzwonić i podać nr karty pod tym telefonem 22 430 77 77 przynajmniej taki jest nr podany w info jak aktywować

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+