Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SMART HD+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • uprawnienia zostały wysłane. Kanały powinny się pojawić do 24 godzin.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • Niestety, dekoder ustawiony przez dwa dni na TVP1HD a uprawnień nadal brak.Kanały fta działają normalnie. Proszę o rade co zrobić.

      Komentarz


      • @ajoter,

        przesłałem stosowne informacje na Twoją skrzynkę.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • Problem z aktywacją i płatnością . E-mail wysłany na skrzynkę .

          Komentarz


          • Kilka dni temu wykonałem telefon na infolinię gdzie wydałem polecenie migracji z TNK SD na SMART HD. Na chwilę obecną nie zamierzam zasilać SMART HD. Czy po tym, że kanał TVP 1 SD, Polsat SD itd zostaną zablokowane można się będzie zorientować, że zostałem zmigrowany do SMART HD? Od kilku dni mam włączony TVP 1 HD na 11449.00 H(z przerwami na oglądanie tv w DVBT) nadal jednak TVP 1 SD, Polsat SD świecą. Czy muszę teraz zasilać kartę, żeby uprawnienia przeszły? Jeśli tak to jaką minimalną kwotą? I czy na to stare kont do zasileń TNK SD? Mój dekoder to ADB 5800(biały nbox) z Enigmą 2.

            Komentarz


            • Jak długo czeka się na zaksięgowanie wpłaty? Pisalem na maila , ale brak odzewu

              Komentarz


              • Kiedy zostanie naprawiona strona aktywacji smarthd- cały czas "wystąpił nieoczekiwany błąd" wiszenie na telefonie 45 minut i brak reakcji traktuję jako całkowity brak szacunku (nie pierwszy raz) więcej wydałem na telefony niż ta karta jest warta !!!!!!

                Komentarz


                • HALOOOOO ktoś może odpowiedzieć na moje pytanie ??!!

                  Komentarz


                  • konrad681,

                    napisz w tej sprawie na skrzynkę Doradcy zgodnie z moja sygnaturą.

                    Komentarz


                    • Wysłałem wczoraj.

                      Komentarz


                      • Dzien dobry Z powodu wyjazdu zostawilem sprawe szwagierce Mianowicie w wakacje kupilem oferte smart hd + 2 m gratis Karta zostala aktywowana i do 25.10 2016 ma chodzic i chodzi .Szwagierka miala oplaccic na rok z gory Udala sie do punktu NC+ W galeri pomorskiej w bydgoszczy. Oczywiscie "przemila pani " majaca nie samowita wiedza nie sprawdzajac w systemie czy karta smart hd czy tnk sd(karty wygladaja tak samo)stwierdila ze usluga tylko do konca pazdziernika wazna .Oczywiscie ze tak ale tnk sd a nie smart hd.Pani sprzedawca wzwiazku tym wcisnela karte nc+ z dekoderem i umowa na 24 m-ce.Szwagierka nie majac pojecia zeby miec dalej telewizje wziela Teraz jest dodatkowy dekoder z nc+ ich karta i dodatkowo moj dekoder z karta smart hd ktora pani nie doladowala Moja prosba co mam zrobic zeby oddac ten dekoder z karta nc+ i oplacic moja karte smart hd i uzywac dalej moj spzet Moim skromnym zdaniem jest to ewidentny blad pracownika nc+Prosze o pomoc .

                        Komentarz


                        • Niestety, ale nic nie zrobisz. "Przemiła pani" (z pewnością DOBRZE poinformowana, a na pewno lepiej od szwagierki) nawinęła szwagierce makaron na uszy i wcisnęła jej umowę, a że było to w punkcie, a nie przez telefon/internet, to niestety prawo do odstąpienia nie przysługuje.
                          NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                          Komentarz


                          • Tak tez myslalem A jak bede z porotem to podejde do tego punktu i z ta "cwana" baba se pogadam Co za kraj ....

                            Komentarz


                            • Jak długo czeka się na zaksięgowanie wpłaty? Zrobilem przelew w piątek( wiem, była wolna sobota, niedziela) a do tej pory wplata jest nie zaksiegowana, jutro święto i pewnie dalej nici z tego, na infolinię nie mozna się dodzwonić.

                              Po

                              Komentarz


                              • Obstawiam CZWARTEK Bo jak nie załapałeś się na sesję piątkową to poszło w poniedziałek , wtorek święto , środa bank przekaże chyba umyślnym mogę się mylić do działu przesyłania uprawnień i w czwartek ktoś to wklepie Bo to jest nowa generacja !!!! a roboty tyle że portal dalej w przebudowie

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+