Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SMART HD+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Może tak być, tylko jak klient ma taką listę przed sobą to skąd ma wiedzieć jakie kanały są w ofercie? Mogę je sobie sam powybierać co chcę skoro są dostępne? Bez sensu takie coś robić, nie lepiej zrobić listę kanałów które są w ofercie?

    Komentarz


    • Innymi słowy oznacza to, ze można mieć tylko te kanały z listy (nic po zatym) ale wybranne przez nich. Mogą być to w skrajnym przypadku 2 kanały wybrane przez nich do udostępnienia. Takich słów-kluczy jest w regulaminie więcej
      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

      Komentarz


      • Załączona lista to nie spis kanałów z oferty SMART HD+. Wykaz został zamieszczony w celach typowo technicznych. Lista kanałów dostępnych w SMART HD+ znajduje się na stronie http://ncplus.pl/oferta/bez-umowy/smart-hd. Nie trzeba szukać i otwierać żadnego pliku - logotypy oferowanych kanałów widnieją na grafice na środku strony. Zjeżdżając niżej można tez znaleźć informację o aktualnie obowiązującej promocji Dodatkowe kanały HD za ZERO – 2016/2017.

        Dziękuję natomiast za uwagi dotyczące załączonej na stronie listy. Przekazaliśmy je do właściwego działu.

        Komentarz


        • Mam smart hd+ z aktywna opcj multi+ wg.informacji z tej strony http://ncplus.pl/oferta/bez-umowy/smart-hd powinien być dostęp do wszystkich kanałów z aktualnej promocji. U mnie brak jest 13ulicy. Prosba o sprawdzenie.

          Komentarz


          • witam
            zgasła mi karta (podstawowy pakiet) w trakcie oglądania tv ( smart hd)
            pakiet na doładowanie skończył sie 19 Maja br.,wiec podstawowe kanały powinny działać
            sprawdzałem na innym tunerze ( może awaria starego) wykluczone
            proszę o rozwiązanie sprawy

            Komentarz


            • Skoro pakiet podstawowy skończył się 19 maja to masz miesiąc na oglądanie pakietu darmowego. Halo, dziś jest 22 czerwca...

              Komentarz


              • aaa dzieki myslalem że jest to troche dłuzszy okres jak opłace karte na rok to bedzie działać czy jest ona do wywalenia?
                pytam bo troche ostatnio odbiegłem od tematu
                Ostatni raz edytowany przez dlugimaciek; 2016-06-22, 17:14.

                Komentarz


                • Możesz doładować. Tu http://ncplus.pl/oferta/bez-umowy/smart-hd masz cennik. Zwróć też na tej stronie uwagę na aktualną promocję "Promocja: Dodatkowe kanały HD za ZERO – 2016/2017".
                  NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                  Komentarz


                  • Karta nie traci ważności jako sama karta tylko usługi się kończą, możesz ją doładować nawet po kilku latach oczywiście jeśli SMART HD+ jeszcze wtedy będzie. Tu jest prosta zasada, miesiąc ładujesz oglądasz pakiet SMART HD+ a po miesiącu oglądasz przez miesiąc kanały podstawowe. Ta karta, która jest ważna rok po doładowaniu to TNK HD, trudniej dostępna ale jeszcze możliwa i zazwyczaj jest z dekoderem w zestawie.

                    Komentarz


                    • Witam mam problem z karta. Działają mi tylko niektore programy. U reszty tylko jest glos brak obrazu. Co robic?

                      Komentarz


                      • Witam.

                        Wiele zależy od dekodera, który współpracuje z kartą. Napisz jaki to dekoder.


                        Pozdrawiam.

                        nOlsbit


                        Komentarz


                        • Het0s

                          w celu weryfikacji Twojego problemu, napisz do nas zgodnie z moją sygnaturą.

                          Komentarz


                          • Gdzie znajde te dane np. numer umowy lub abonenta, peselu nie podawalem.

                            Dekoder: Ferguson Ariva 120 combo
                            Ostatni raz edytowany przez Het0s; 2016-07-01, 13:34.

                            Komentarz


                            • @Het0s

                              Weryfikacja odbywa się na podstawie dwóch danych, mogą to być: numer Abonenta, PESEL, imię i nazwisko oraz adres zameldowania lub do korespondencji podany przy podpisaniu umowy. Numer Abonenta/Umowy możesz znaleźć w Menu dekodera i np. zakładce Dokumenty sprzedaży. Po wyświetleniu rachunku, w szczegółach pojawi się ww. numer.

                              Komentarz


                              • Witam,
                                Mogę prosić o sprawdzenie dlaczego mam zakodowane wszystkie kanały. Karta opłacona do 28 grudnia 2016. Wysłałem maila na adres.doradca@info2.ncplus.com.pl
                                Dziękuje.


                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+