Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uprawnienia Smart HD+

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • stg
    założył(a) wątek Uprawnienia Smart HD+

    Uprawnienia Smart HD+

    Witam,

    Tydzień temu karta została doładowana, ale kanały wciąż są zablokowane, więc już tydzień z doładowania mam stracony. Wczoraj dzwoniłem na infolinię (22 430 77 77) i podobno zostały wysłane uprawnienia, TV ustawiony cały czas na TVP1 HD i nic. Rozumiem, że to jest metoda zachęcająca do przejścia na abonament?

  • czupacz13
    replied
    wczoraj własnie dotarła nowa karta listem poleconym.wiec sprawę zamykam

    Leave a comment:


  • czupacz13
    replied
    po dzisiejszym kontakcie z infolinią dalej nic nie wiem a numer karty nie mogę teraz sprawdzić do kiedy jest bo z systemu znikła

    Leave a comment:


  • czupacz13
    replied
    i pytanie w jakim czasie będzie karta zrobiona i odesłana? .bo tego na infolinii mi nie powiedziano ( czy moze mam dzwonić na infolinie i się dowiadywać???) do skrzynki pocztowej dotarła 20go marca jak sprawdzałem na stronie poczty polskiej.pozdrawiam

    Leave a comment:


  • czupacz13
    replied
    witam tak kanały chodzą gdyż jeszcze mam waszą konkrecje CP i wszystko chodzi (nawet sąsiada kartę NC+ testowałem w tunerze i śmigało wszystko było) i tak po 2 tygodniach kontaktowania się z infolinia( brak nowych uprawnień w tym czasia) w końcu wyszło ze kartę te musiałem odesłać do Warszawy na skrzynkę pocztową nr8 tam może uprawnienia wgrają przez czytnik z komputera bo przez satelitę nie ma szans by przesłać uprawnienia i zmienić caid na 0B01.i mam nadzieje że ją uruchomią a okres będzie liczył się od dnia dostarczenia do mnie (uruchomienia karty przez infolinie o te 31 dni ) gdyż wiem że jest taka możliwość zrobienia tego technicznie ) i takie też pismo o przesunięciu okresu napisałem w piśnie dołączonym do karty którą wysłałem listem poleconym. Tylko zastanawia mnie ile czasu to zajmie (a nr zgłoszenia 46101 jak by ktoś z Państwa firmy chciał sobie przeczytać) a czy tak dla spokoju użytkowników nie możecie zmienić kanału technicznego do wysyłania uprawnień
    bo od dwóch tygodni patrząc na tuner pod tv ustawiony na tvp1 HD to się źle kojarzy ten napis i czarny ekran .pozdrawiam
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-03-23, 10:02.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    czupacz13
    czy masz dostęp do kanałów? Kontaktowałeś się ze wskazaną Infolinią?

    Leave a comment:


  • czupacz13
    replied
    ale dobrze ze tylko 20 złoty przelałem bo przy większej kwocie bym się dobrze wkurzył
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-03-16, 08:31.

    Leave a comment:


  • czupacz13
    replied
    witam to ja mam też jazde od 4dni walczę o przesył uprawnień na kartę po starej tnk sd gdyż zmieniłem na ofertę start+ za 20 \zł karta wsadzona w moduł ( SMIT Conax ) CI moduł kartę czyta ale co z tego ani widu ani słychu i tak sobie wisi tunerek na tvp1HD od paru dni dalej widnieje TVN 0b00.""""Dodaje ze tuner sprawny i sygnał cacy na antenie 90ce a Moduł polsatu chodzi bez problemu """"na poprzedniej karcie (SMART HD) problemu z zassaniem uprawnień nie było. Na infolinii niestety ale specjaliści nie pracują i nie są w stanie mi tego wytłumaczyć co może być przyczyną tylko cały czas po każdej rozmowie uprawnienia puszczają.... teraz karta od wczoraj jest w module i tunerze u kolegi i dalej ciemno

    dodam że karta nie jest parowana

    a po rozmowie z jednym sklepem który się sat zajmuje od ładnych paru lat powiedzieli mi ze z tymi starymi kartami jest czasami problem z tymi uprawnieniami ze nie idą do nich
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-03-16, 08:31.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @kemi_73,
    w tej sytuacji konieczny jest Twój kontakt z TNK.
    Informuję, że obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.

    Leave a comment:


  • kemi_73
    replied
    Co tym razem spieprzyliście !!! połowa opłaconych kanałów nie działa to jest jakaś kpina zgłasza sprawę do urzedu ochrony konsumenta to są jaja jak wam przywali kare to się nauczycie nie robić jaj z ludzi !!!!!!!!!!!!!
    I tak jak myślałem ponownie zmieniliście ID z 0100010 na 0100014 I to teraz !!!!!!!!!!!!!! Po 15 minutach udało mi się dodzwonić chętnie poznam tego inteligenta który to wymyślił w tym okresie infolinia obciążona do granic GRATULUJE prezentu na Świeta !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ostatni raz edytowany przez kemi_73; 2017-12-24, 14:20.

    Leave a comment:


  • maxjaslo
    replied
    U mnie to samo zachęcaja do zmiany operatora

    Leave a comment:


  • stg
    replied
    Akurat w tym przypadku wina ewidentnie leży po stronie nc+.

    Leave a comment:


  • andrzejb1975
    replied
    A spróbuj wykasować nieaktywne kanały i dopiero po tym z powrotem przeszukać transponder. Samo ponowne wyszukanie nic nie da. Jeszcze raz tłumaczę. U mnie padł sygnał z transpondera 10758V (czyli Stopklatka, Rozrywka, tv6...). Wykasowałem te kanały. A następnie przeszukalem transponder 10758V. Na końcu listy pojawiły się odblokowane kanały. Życzę powodzenia. To działa. I nie jest to wina nc+. No, może w tym, że nie potrafią rozwiązać tego problemu, gdy już od roku to się dzieje. Cokolwiek zmieni się na transponderze, tracone są uprawnienia. My na pre paid wiemy jak sobie z tym poradzić. Z pozycji konsultanta nic nie mogą zrobić w tej sprawie. Ci co nie potrafią przechodzą na abo. Wówczas nc+ ma pełną kontrolę nad firmowym dekoderem. Ja wolę niezależność i sam rozwiązuje takie sprawy. Działaj kolego.

    Leave a comment:


  • stg
    replied
    U mnie status jest taki:
    id: 1050, classes: 01000000, date: 2017/12/01 - 2017/12/31, name: ITI 2 Neovision
    id: 1050, classes: 01000010, date: 2017/11/01 - 2017/11/30, name: ITI 2 Neovision
    Karta z serii 020..., do 14.12.2017 powinny być kanały dodatkowe z pakietu SmartHD+, a następnie przez miesiąc podstawowe kanały z pakietu bez opłat. Zamiast tego żadnych kanałów dodatkowych nie było, a z dniem 15.12 wyłączone zostały nawet kanały podstawowe. Przez kilka lat nie było większych problemów, raz musiałem się kontaktować aby uprawnienia przeszły i problem był rozwiązany. Teraz można dzwonić kilka razy na infolinię, konsultant je wysyła, a uprawnienia i tak nie przychodzą.

    Leave a comment:


  • Red.
    replied
    Ludzie płacą za daną usługę więc i wymagają aby działała jak należy . Tak jak napisałem powyżej na Arivie wcześniej nie było problemu z przechodzeniem uprawnień dla kart . Problem pojawił się z końcem listopada na kartach Smart HD .
    W dniu 24.11.2017 wpis na karcie 020XXXXXXXX-1 był taki :
    01000014 ( Smart HD+ włączony ) , 01010000 ( Multi+ włączone ) .
    W dniu 26.11.2017 wpis już był inny ( pomimo opłaconej karty na kolejne trzy miesiące , wpłata dotarła na konto w dniu 23.11.2017 ) ,
    01000010 ( Pakiet bez opłat włączony ) , 01000000 ( Multi+ wyłączone ) .
    Problem powtórzył się w dniu 12.12.2017 , świecił tylko pakiet bez opłat , uprawnienia nie przechodziły na Arivie ( mimo ustawienia wcześniej TVP1 HD i pozostawienie na tym kanale na dłużej ) . Po telefonie do BOK na karcie świecił ponownie pakiet Smart HD+ z Multi+ .
    Płacę za telewizję , oglądam legalnie więc i wymagam , a słuchanie melodii w telefonie i robienie łaski aż konsultant któryś odbierze i ponowi uprawnienia jest stratą czasu i dodatkowych pieniędzy .
    Przechodzę do konkurencji , może tam nie będą robić takiej łaski .
    Ostatni raz edytowany przez Red.; 2017-12-17, 03:01.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+