Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uprawnienia Smart HD+

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Uprawnienia Smart HD+

    Witam,

    Tydzień temu karta została doładowana, ale kanały wciąż są zablokowane, więc już tydzień z doładowania mam stracony. Wczoraj dzwoniłem na infolinię (22 430 77 77) i podobno zostały wysłane uprawnienia, TV ustawiony cały czas na TVP1 HD i nic. Rozumiem, że to jest metoda zachęcająca do przejścia na abonament?

  • #2
    @stg,
    wyjaśniam, że konieczny jest kontakt z Infolinią TNK. Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam,

      Jak już wspominałem w poprzednim poście, dzwoniłem w sobotę na infolinię. Uprawnienia niby zostały wysłane, ale kanały wciąż są zakodowane. Telewizor już 3. dzień jest włączony na kanale TVP1 HD. Jeśli nie jesteście w stanie rozwiązać problemu, to proszę o zwrot pieniędzy za doładowanie i przechodzę do poważnej firmy. Dane mogę wysłać przez PW.

      Komentarz


      • #4
        stg jeśli dekoder się nie aktywował po tym terminie, konieczny jest ponowny kontakt z Infolinią. Być może konieczne jest wysłanie ponowienia uprawnień. Niestety nie mogę pomóc w wiadomości PW. Skontaktuj się z ww. numerami.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Problemy z przechodzeniem uprawnień zaczęły się w listopadzie . Wcześniej nie było z tym problemu na Arivie . Mam karty z serii : 021XXXXXXXX-8 i 020XXXXXXXX-1 , tą drugą w dniu : 21.11.2017 opłaciłem na kolejne trzy miesiące - pakiet Smart HD+ z Multi+ , poprzednia ważność doładowania była do : 24.11.2017 , wpłata na konto dotarła w dniu : 23.11.2017 . Odczyt z karty w dniu : 24.11.2017 : 01000014 , 01010000 , w dniu : 26.11.2017 wpis na karcie już był inny : 01000010 , 01000000 . Większa część kanałów zgasła . Po telefonie do BOK ( za którymś razem udało się dodzwonić , chyba szóstym ) , przesłano uprawnienia , przy włączonym kanale TVP1 HD . W dniu : 12.12.2017 znów musiałem dzwonić do BOK ( kolejne kilka złotych zjadło na słuchanie melodii w telefonie i czekanie na połączenie z konsultantem ) , bo na kartę nie przechodzą uprawnienia i znów gaśnie większa część kanałów . Włączyłem TVP1 HD na Arivie i po telefonie do BOK przesłano uprawnienia . Wychodzi na to że klient musi raz w miesiącu dzwonić i ponawiać uprawnienia , tracąc czas i pieniądze na dodatkowe połączenia telefoniczne .
          Ostatni raz edytowany przez Red.; 2017-12-16, 16:48.

          Komentarz


          • #6
            Ludzie płacą za daną usługę więc i wymagają aby działała jak należy . Tak jak napisałem powyżej na Arivie wcześniej nie było problemu z przechodzeniem uprawnień dla kart . Problem pojawił się z końcem listopada na kartach Smart HD .
            W dniu 24.11.2017 wpis na karcie 020XXXXXXXX-1 był taki :
            01000014 ( Smart HD+ włączony ) , 01010000 ( Multi+ włączone ) .
            W dniu 26.11.2017 wpis już był inny ( pomimo opłaconej karty na kolejne trzy miesiące , wpłata dotarła na konto w dniu 23.11.2017 ) ,
            01000010 ( Pakiet bez opłat włączony ) , 01000000 ( Multi+ wyłączone ) .
            Problem powtórzył się w dniu 12.12.2017 , świecił tylko pakiet bez opłat , uprawnienia nie przechodziły na Arivie ( mimo ustawienia wcześniej TVP1 HD i pozostawienie na tym kanale na dłużej ) . Po telefonie do BOK na karcie świecił ponownie pakiet Smart HD+ z Multi+ .
            Płacę za telewizję , oglądam legalnie więc i wymagam , a słuchanie melodii w telefonie i robienie łaski aż konsultant któryś odbierze i ponowi uprawnienia jest stratą czasu i dodatkowych pieniędzy .
            Przechodzę do konkurencji , może tam nie będą robić takiej łaski .
            Ostatni raz edytowany przez Red.; 2017-12-17, 03:01.

            Komentarz


            • #7
              U mnie status jest taki:
              id: 1050, classes: 01000000, date: 2017/12/01 - 2017/12/31, name: ITI 2 Neovision
              id: 1050, classes: 01000010, date: 2017/11/01 - 2017/11/30, name: ITI 2 Neovision
              Karta z serii 020..., do 14.12.2017 powinny być kanały dodatkowe z pakietu SmartHD+, a następnie przez miesiąc podstawowe kanały z pakietu bez opłat. Zamiast tego żadnych kanałów dodatkowych nie było, a z dniem 15.12 wyłączone zostały nawet kanały podstawowe. Przez kilka lat nie było większych problemów, raz musiałem się kontaktować aby uprawnienia przeszły i problem był rozwiązany. Teraz można dzwonić kilka razy na infolinię, konsultant je wysyła, a uprawnienia i tak nie przychodzą.

              Komentarz


              • #8
                A spróbuj wykasować nieaktywne kanały i dopiero po tym z powrotem przeszukać transponder. Samo ponowne wyszukanie nic nie da. Jeszcze raz tłumaczę. U mnie padł sygnał z transpondera 10758V (czyli Stopklatka, Rozrywka, tv6...). Wykasowałem te kanały. A następnie przeszukalem transponder 10758V. Na końcu listy pojawiły się odblokowane kanały. Życzę powodzenia. To działa. I nie jest to wina nc+. No, może w tym, że nie potrafią rozwiązać tego problemu, gdy już od roku to się dzieje. Cokolwiek zmieni się na transponderze, tracone są uprawnienia. My na pre paid wiemy jak sobie z tym poradzić. Z pozycji konsultanta nic nie mogą zrobić w tej sprawie. Ci co nie potrafią przechodzą na abo. Wówczas nc+ ma pełną kontrolę nad firmowym dekoderem. Ja wolę niezależność i sam rozwiązuje takie sprawy. Działaj kolego.

                Komentarz


                • #9
                  Akurat w tym przypadku wina ewidentnie leży po stronie nc+.

                  Komentarz


                  • #10
                    U mnie to samo zachęcaja do zmiany operatora

                    Komentarz


                    • #11
                      Co tym razem spieprzyliście !!! połowa opłaconych kanałów nie działa to jest jakaś kpina zgłasza sprawę do urzedu ochrony konsumenta to są jaja jak wam przywali kare to się nauczycie nie robić jaj z ludzi !!!!!!!!!!!!!
                      I tak jak myślałem ponownie zmieniliście ID z 0100010 na 0100014 I to teraz !!!!!!!!!!!!!! Po 15 minutach udało mi się dodzwonić chętnie poznam tego inteligenta który to wymyślił w tym okresie infolinia obciążona do granic GRATULUJE prezentu na Świeta !!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Ostatni raz edytowany przez kemi_73; 2017-12-24, 14:20.

                      Komentarz


                      • #12
                        @kemi_73,
                        w tej sytuacji konieczny jest Twój kontakt z TNK.
                        Informuję, że obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                        Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                        ITI Neovision S.A.
                        Skrytka pocztowa nr 8
                        02-100 Warszawa.

                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          witam to ja mam też jazde od 4dni walczę o przesył uprawnień na kartę po starej tnk sd gdyż zmieniłem na ofertę start+ za 20 \zł karta wsadzona w moduł ( SMIT Conax ) CI moduł kartę czyta ale co z tego ani widu ani słychu i tak sobie wisi tunerek na tvp1HD od paru dni dalej widnieje TVN 0b00.""""Dodaje ze tuner sprawny i sygnał cacy na antenie 90ce a Moduł polsatu chodzi bez problemu """"na poprzedniej karcie (SMART HD) problemu z zassaniem uprawnień nie było. Na infolinii niestety ale specjaliści nie pracują i nie są w stanie mi tego wytłumaczyć co może być przyczyną tylko cały czas po każdej rozmowie uprawnienia puszczają.... teraz karta od wczoraj jest w module i tunerze u kolegi i dalej ciemno

                          dodam że karta nie jest parowana

                          a po rozmowie z jednym sklepem który się sat zajmuje od ładnych paru lat powiedzieli mi ze z tymi starymi kartami jest czasami problem z tymi uprawnieniami ze nie idą do nich
                          Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-03-16, 08:31.

                          Komentarz


                          • #14
                            ale dobrze ze tylko 20 złoty przelałem bo przy większej kwocie bym się dobrze wkurzył
                            Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-03-16, 08:31.

                            Komentarz


                            • #15
                              czupacz13
                              czy masz dostęp do kanałów? Kontaktowałeś się ze wskazaną Infolinią?
                              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+