Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odmowa aktywacji pakietu po wpłacie na kolejny miesiąc

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Odmowa aktywacji pakietu po wpłacie na kolejny miesiąc

    W dniu 9 maja doładowałem kwotą 20 zł tnk na kolejny miesiąc, jednak do dnia dzisiejszego nie włączono mi pakietu gdyż jak dowiedziałem się w kilku już rozmowach telefonicznych na koncie odbiorcy nie odnotowano wpłaty. Skontaktowałem sie ze swoim bankiem i ustaliłem że przelew został wykonany prawidłowo i wpłata została przyjęta przez bank odbiorcy ( oczywiście na poprawny rachunek bankowy ). Wychodzi na to że tak cienko już przędą ze zaczynają okradać swoich klientów bo dogadać sie na infolinii TNK nie da rady niestety....

  • #2
    Skoro nie odnotowano wpłaty to oznacza nie mniej ni więcej niż "nie odnotowano wpłaty" i telewizji nie będzie. Ciekawe na jakie konto wysłałeś pieniądze jeżeli minął już tydzień od wykonania przelewu.
    wyłącz tefałen, włącz myślenie

    Komentarz


    • #3
      Ayzyk,
      w związku z wydłużonym czasem oczekiwania na odblokowanie sygnału skontaktuj się z obsługą TNK którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
      Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
      Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
      Skrytka pocztowa nr 8
      02-100 Warszawa

      Komentarz


      • #4
        Myślenie tu nie pomoże jak się nie potrafi czytać ze zrozumieniem.... !!!!
        Wpłata cudownie sie odnalazła a chodziło jedynie o wyłudzenie danych.
        Ostatni raz edytowany przez Ayzyk; 2017-05-20, 09:01. Powód: (do therektor)

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+