Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gdzie się podziało TVP2??

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Gdzie się podziało TVP2??

    Witam serdecznie i proszę o pomoc: ni stąd ni zowąd zniknął mi drugi program polskiej telewizji oraz Polsat, są napisy: "Kanał zakodowany". Bardzo proszę o pomoc. SMART HD+

  • #2
    Oczywiście jestem klientem nie od dziś, a problem tego typu nie zdarzył mi się bynajmniej po raz pierwszy. Ostatnio kilka miesięcy temu zniknął mi TVN, na który nie doczekałam się dopóki nie kupiłam nowego dekodera i nie przeszłam na HD. Miałam nadzieję że kupno nowego dekodera rozwiąże problem raz na zawsze a tu znowu niespodzianka i to akurat jeśli chodzi o ulubiony kanał. Zabierzcie sobie te wszystkie Kuchnie, gotowania i kanały z piosenkami, proszę bardzo, nie zależy mi, ale proszę łaskawie oddać mi TVP2 bo uczciwie za to płacę już tyle lat. Nie będę znowu wisieć na telefonie i czekać w nieskończoność na moją kolej, proszę o pomoc on line. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i to raz na zawsze, także dlatego że mój mąż jest po udarze mózgu (zwanym potocznie "wylewem") i nie wolno go denerwować. DZIĘKUJĘ!

    Komentarz


    • #3
      Potwierdzam brak kanałów z transponderów 12265 V oraz 10911 V, czyli m.in. kanałów TVP2, Polsat oraz Ulica13. Również moja żona zapragnęła obejrzeć teleturniej "1 z 10ciu". I tak jak panią zmartwił brak owego kanału. Ja jednak mam wybór... kablówkę i internet (aplikacja StarVideo daje darmowy i legalny odbiór m.in. TVP2 oraz Polsat). Rozumiem, że pani nie ma takiego wyboru i jest skazana na obsługę gorszą niż z czasów PRLu.

      Komentarz


      • #4
        U mnie również brak kanałów z transpondera 12265 V tj. TVP2 HD, AXN HD oraz 13 ULICA HD transponder 10911 V. Pakiety opłacone do końca miesiąca a tu kanały zakodowane.

        Komentarz


        • #5
          U mnie na NNK też nie było ( czarny ekran , EPG ok) , zrobiłem ponowne wyszukiwanie kanałów na 12265 i 10911 , kanały działają .

          Komentarz


          • #6
            Niestety nie umiem tego zrobić. Wyszukałam ogólnie wszystkie kanały na nowo: TVP2 nie wróciło.

            Komentarz


            • #7
              Zrobilam to, nic to nie dalo.

              Komentarz


              • #8
                Potwierdzam ponowne przeszukanie transpondera 12265 V i 10911 V daje pozytywny rezultat. Trzeba jedynie odnaleźć te kanały na końcu listy i zamienić je z niedziałającymi. Ponowne wyszukanie nie odblokowuje kanałów, które wcześniej umieszczone były na liście, lecz dodane na końcu listy. Trzeba je tam odszukać, skasować stare i a te z końca listy przerzucić na zwyczajowe miejsce.

                Komentarz


                • #9
                  A może problem tkwić co u nie których z uprawnieniami karta utraciła uprawnienia i dlatego nie ma dostępu pasowało by skontaktować się email do przedstawiciela o przeslanie uprawnień ponownie. Bo np. u siebie nie miałem żadnych problemów z tymi kanałami na tych 2 transponderach ani wczoraj ani dzisiaj

                  Komentarz


                  • #10
                    Luki, dzwonilam tam w koncu wczoraj, kazali wlaczyc na TVP1 i czekac. Nic to czekanie nie dalo, niestety.
                    Andrzej, dla mnie to czarna magia. Musimy z mezem poprosic tego znajomego, ktory nam montowal satelitke, moze przyjdzie w poniedzialek (nie lubimy nikomu przeszkadzac w weekend).

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam parę lat już telewizję na kartę i i 2 razy miałem taki problem że na kilku kanałach nie miałem dostępu i nie dzwoniłem w tej sprawie tylko wysyłałem email, żeby przesłali mi komplet uprawnień i pomagało przez telefon mało kto cokolwiek może załatwić każdy tu na forum narzeka na ten kontakt

                      Komentarz


                      • #12
                        No "pięknie". Dziękuję za tę informację, Luki. Nie wiem jednak na jaki adres mailowy mogłabym do nich napisać..

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie wiem czemu nie mogę skopiować meila ale wejdź na główną stronę forum i tam masz taki temat poruszany przenoszenie numeru z plusa wejdź i ostatni post jest od przedstawiciela a w nim meil i jak co podać w nim tutaj wystarczy nr karty nie trzeba peselu podawać jak to jest w info podawane w przypadku ofert na kartę
                          Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2016-11-19, 15:02.

                          Komentarz


                          • #14
                            Pomoc techniczna SmartHD+ to tel. (00 48) 22 430 77 77 (czynne do 22:00) i tam pokierują krok po kroku, wystarczy podać jedynie model tunera. Ja mam Opticum AX 305.
                            Ostatni raz edytowany przez andrzejb1975; 2016-11-19, 15:41.

                            Komentarz


                            • #15
                              Luki, dziękuję Panu/Pani (?), potem tego poszukam, na razie nie mam siły do tego. Brzydko mówiąc: mam dość tej historii. Przepraszam.
                              Andrzej, przedtem wysłałam Panu krótką wiadomość prywatną.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+