Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak dostępu do części kanałów po 1.10.2015

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Marcin_MM
    założył(a) wątek brak dostępu do części kanałów po 1.10.2015

    brak dostępu do części kanałów po 1.10.2015

    Dzień dobry,
    korzystam z oferty N na kartę i do odbioru wykorzystuję moduł nCAM, który zakupiłem w zestawie z telewizorem Sony. Telewizor i moduł są zaktualizowane. Od początku października mam problem z odbiorem kanałów, które przeniesiono na inne transpondery lub uruchomiono w jakości HD - np. TVP Info, TVS, TV4 HD. Przy próbie uruchomienia kanałów TVP Info, TVS pojawia się komunikat - Wybrany program jest niedostępny; a kanał TV4 HD w ogóle nie widnieje na liście jako HD. Zauważyłem iż kanały niedostępne nadal są odbierane ze starej częstotliwości. Niestety nie mogę zmienić w ustawieniach telewizora transpondera, z którego odbierany jest kanał. Próba aktualizacji listy nie pomogła. Pobranie od nowa całej listy także nie rozwiązuje problemy - cały czas pobierana jest lista ze starymi ustawieniami. Proszę o informację co mam zrobić aby mieć dostęp do wszystkich kanałów.

  • Marcin_MM
    replied
    napisał(a) Marcin_MM Zobacz post
    Dzień dobry,
    korzystam z oferty N na kartę i do odbioru wykorzystuję moduł nCAM, który zakupiłem w zestawie z telewizorem Sony. Telewizor i moduł są zaktualizowane. Od początku października mam problem z odbiorem kanałów, które przeniesiono na inne transpondery lub uruchomiono w jakości HD - np. TVP Info, TVS, TV4 HD. Przy próbie uruchomienia kanałów TVP Info, TVS pojawia się komunikat - Wybrany program jest niedostępny; a kanał TV4 HD w ogóle nie widnieje na liście jako HD. Zauważyłem iż kanały niedostępne nadal są odbierane ze starej częstotliwości. Niestety nie mogę zmienić w ustawieniach telewizora transpondera, z którego odbierany jest kanał. Próba aktualizacji listy nie pomogła. Pobranie od nowa całej listy także nie rozwiązuje problemy - cały czas pobierana jest lista ze starymi ustawieniami. Proszę o informację co mam zrobić aby mieć dostęp do wszystkich kanałów.
    Udało mi się znaleźć rozwiązanie problemu - niestety bez pomocy ze strony nc+. Po wejściu do ustawień Preferowany satelita należy wybrać opcję Cyfra+ a nie N na kartę - wówczas lista aktualizuje się do nowych parametrów kanałów i można uzyskać dostęp do wszystkich kanałów, które wchodzą w skład oferty nnk.

    Leave a comment:


  • railroad
    replied
    Jest to jakieś rozwiązanie, ale tracimy wtedy możliwość ustawienia własnej kolejności kanałów. Może szanowne nc+ się trochę wysili i zaktualizuj listę.

    Leave a comment:


  • cichy39
    replied
    Jest rozwiązanie przejściowe póki coś z tym nie zrobią. Przełączamy odbiornik w tryb abonamentowy i mamy pełną listę swoich kanałów.

    Leave a comment:


  • feston
    replied
    Potwierdzam kłopoty z listą kanałów na dekoderze Opticum ITI HD X8. Pomimo ręcznego dodania niektórych kanałów to niestety nie działa EPG. Wszystko się sypnęło w momencie reorganizacji na transponderach i teraz jest bałagan.
    Kłania się tutaj dbanie o abonenta.

    Leave a comment:


  • railroad
    replied
    W Opticum ITI HD X8 Combo można samemu wyszukać pozostałe kanały tylko nie będzie się na nich wyświetlało EPG, zacznie się wyświetlać gdy nc+ doda je do oficjalnej listy kanałów. Ten odbiornik jest jakiś dziwny i nie rozumiem dlaczego tak jest, przydałaby się aktualizacja oprogramowania. Nie wyświetla się EPG na kanałach kodowanych, tylko na tych kodowanych, które nc+ doda do oficjalnej listy. Na niekodowanych problemu nie ma.

    Leave a comment:


  • cichy39
    replied
    Witam, Marcinn_MM bardzo dobrze to ujął. Proszę wysłać aktualizację listy kanałów a nie tylko uprawnienia. Ja posiadam dekoder Opticum ITI HD X8 Combo i moja lista kanałów też się skurczyła(mam wykupione trzy pakiety). Proszę się tym zająć w końcu. Wynagrodzicie nam jakoś tą niepełną listę?

    Leave a comment:


  • Marcin_MM
    replied
    Panie Pawle nie mogę się z Panem zgodzić. Telewizor kupiłem w zestawie z modułem (opcja ta była promowana w swoim czasie przez platformę N). Za układ kanałów odbieranych przez użytkowników nie odpowiada Sony ale nadawca - operator platformy. Oczekiwałbym jakieś pomocy ze strony platformy cyfrowej a nie odsyłania do producenta telewizora. Wiem, że nie tylko ja mam ten problem po 1 października.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @Marcin_MM,
    parametry techniczne kanałów należy zaktualizować w menu tunera satelitarnego czyli w Twoim przypadku telewizora. W przypadku problemów ze zmianą parametrów sugeruję kontakt z producentem telewizora.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+