Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

OFERTA NA KARTE + - WYMAZYWANIE DYSKU!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    napisał(a) adam90 Zobacz post
    Utraconych nagrań to już raczej nie da rady przywrócić. Jedyna nadzieja to to, że zarezerwowane miejsce na dysku nie jest pod VOD, tylko zajmują je "utracone" nagrania, wtedy wystarczyłby soft naprawczy, by przywrócić te nagrania na listę, ale to raczej próżna nadzieja. Domniemam, że soft naprawczy musi powstać, by przywrócić poprzednie funkcję (wyłączenie Time Shif, uwolnienie dysku), to już teraz sugeruję, by tym razem opcja wyłączenia time-shift działała prawidłowo. Ostatnio po tm jak tę funkcję włączyłem a następnie ponownie wyłączyłem, to prenagrywania niby nie było ale dysk i tak ciągle pracował.

    Przy okazji spytam się dlaczego w tej ofercie nie ma kanału nsport+, a w starszej i tańszej Smart HD+ jest. Gdy dowiedziałem się, że promocja na dodatkowe kanały w Smart HD+ zostaje przedłużona do końca roku, to zacząłem żałować, że kupiłem nc+ na kartę. Nc+ telewizja na kartę jest ofertą nowszą, nieco droższą i to ta oferta powinna być atrakcyjniejsza, a nie odwrotnie. Liczę, że w niedalekiej przyszłości oferta zostanie polepszona, wzbogacona o dodatkowy pakiet i przestanę żałować, że wybrałem właśnie tę ofertę.

    Po 3) Czemu na tym forum nie ma pod-fora nc+ telewizja na kartę, mimo że istnieje już około roku, jest tylko NNK, TNK HD, Smart HD+, TNK SD, a posty o tej ofercie są pisane po różnych działach (kolejny dowód jak ta oferta jest traktowana).
    Witam.
    Jest tak dlatego że ta oferta powstała aby wypchnąć z magazynu te stare dekodery.
    Mam 3sztuki ale nie opłacam od maja, bo NNK HD jest lepszą ofertą.
    Oni nie mają ochoty dołączyć pozostałych kanałów z NNK,a ja opłacać taką mizerną ofertę jaką jest nc+ na kartę.
    Brawa dla cyfrowego.
    WPT [nPremium - HBO] ExtraHD (79,00) :N od2007r.
    01.12.2014r.-30.11.2016r.Superpremium+(98,88) MEDIABOX+
    01.12.2018r.-30.11.2019r.Superpremium+(129,99) Multi Man Pack (149,99) 4K UltraBOX+

    Komentarz


    • #17
      Żadnych słów wyjaśnień nie będzie?
      Pojawiła się aktualizacja, która ponownie dała możliwość uwolnienia dysku, nagrania tak jak przypuszczałem przepadły.
      Jest jakakolwiek szansa na rekompensatę? Może nagrywanie jest usługą dodatkową i niegwarantowaną ale dekoder z dyskiem kosztuje więcej i mam prawo nagrywać co mi się podoba i oglądać kiedy mi się podoba, a operator ze swojej winy nam to uniemożliwił.
      Pisał ktoś do Cyfrowego Domu, zaproponowali coś? Moja propozycja: miesiąc pakietu premium.

      Komentarz


      • #18
        Brak odpowiedzi.

        Czy mógłbym się dowiedzieć kiedy klienici otrzymają odpowiedź w sprawie wymazania dysku przez platforme w ofercie na karte?

        Otrzymalem od Panstwa wiadomosc, ze sprawa zostala przekazana do odpwiedniego dzialu i jest weryfikowana. Minely juz ponad 3 tygodnie od zdarzenia. Rozumiem, ze reklamacja zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dni i otrzymam odpowiedz w tym tygodniu?

        Komentarz


        • #19
          Skoro nie ma żadnej odpowiedzi, to zaczynam podejrzewać, że wykasowanie dysków było zrobione specjalnie. Być może nc+ nie mogła znieść, że użytkownicy przechowują sobie nagrania z Canal+, które sobie nagrali w trakcie promocyjnego miesiąca. Napiszcie może, kiedy planujecie kolejne wykasowanie danych, przynajmniej zdążę sobie wcześniej obejrzeć nagrania i napiszcie, czy będzie dotyczyło to wszystkich użytkowników czy tylko tych, którzy przechowują nagrania z Canal+.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+