Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

OFERTA NA KARTE + - WYMAZYWANIE DYSKU!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • OFERTA NA KARTE + - WYMAZYWANIE DYSKU!

    Nie wiem co się dzieję z ofertą nc+ na kartę... Zakupiłem dekoder z dyskiem (czarny) w nc+.
    Wszystko działało sprawnie, aktywowałem zestaw i skorzystałem z obiecanej promocji miesiąca gratis z pakietem C+.
    Gdy pakiet został wyłączony, 14 września doładowałem swoje konto 24,90 chcąc korzystać z oferty Domowy HD+. Wszystko działało sprawnie, kanały włączono również 14 aż do dzisiejszej aktualizacji, którą otrzymałem na dekoder.

    Czy możecie mi Państwo wyjaśnić dlaczego nagle znikły wszystkie moje nagrania?
    W menu dekodera znikła opcja zmiany-przejścia na abonament, czy to oznacza że w przyszłości nie mogę już migrować do opcji abonamentowej?
    Otrzymałem również elektroniczny dokument według którego mam opłacony pakiet 'podstawowy' do 16 października 2015, tymczasem z tego co zrozumiałem powinniem mieć aktywowany Domowy HD+ a potem kolejny miesiąc "pakietu bez opłat"?
    Co się dzieje?

  • #2
    witam umnie ta sama historja zauwarzyłem że niema opcji włanczania i wyłanczania dysku

    Komentarz


    • #3
      U mnie dokładnie ta sama sytuacja, dodatkowo brakuje opcji wyłączenia Time Shift, funkcje menu bardziej przypominają sytuację sprzed kwietniowej aktualizacji. Widać, że ich wspaniali technicy tym razem porządnie namieszali. Wykasowanie nagrań bez wiedzy użytkownika uważam za ogromny skandal i chyba należy się jakaś rekompensata. Nie dość, że oferta droższa i gorsza od Smart HD (brak nsport+) to teraz takie coś.
      Ostatni raz edytowany przez adam90; 2015-09-23, 23:19.

      Komentarz


      • #4
        Deaktualizacja dekodera?

        Witam,

        Od końca lipca posiadam telewizję nc+ na kartę. Po podłączeniu dekodera i aktywacji karty pobrałem aktualizację, która polepszyła działanie dekodera (wyłączenie time-shift, uwolnienie przestrzeni dyskowej i kilka pomniejszych rzeczy). Przez 2 miesiące było ok aż do wczoraj kiedy to dekoder wymusił na mnie pobranie nowej aktualizacji i wszystko było by ok gdyby nie to, że po jej wgraniu mam wrażenie jakby wszystko wróciło do stanu sprzed tego pierwszego update'u o którym pisałem wcześniej. Tzn. skasowana została mi cała zawartość dysku (wszystkie programy które miałem nagrane!), wygląda na to, że znów jego część została zarezerwowana na inne cele niż nagrywanie tv, no i co najlepsze zniknęła w opcjach możliwość wyłączenia ciągłego nagrywania. Dysk cały czas mieli i nagrywa, ponadto mam odczucie, że zaczął działać dużo gorzej (mocno spadła kultura pracy HDD - przed wczorajszą aktualizacją było ok).

        Stąd moje pytanie, co to za aktualizacja bo do tej pory myślałem, że aktualizacje firmware'u są po to żeby ulepszać soft a nie pogarszać ale chyba nc+ ma jakąś inną wizję bo tego co stało się wczoraj inaczej nie potrafię zrozumieć ?

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) ograbarz Zobacz post
          Nie wiem co się dzieję z ofertą nc+ na kartę... Zakupiłem dekoder z dyskiem (czarny) w nc+.
          Wszystko działało sprawnie, aktywowałem zestaw i skorzystałem z obiecanej promocji miesiąca gratis z pakietem C+.
          Gdy pakiet został wyłączony, 14 września doładowałem swoje konto 24,90 chcąc korzystać z oferty Domowy HD+. Wszystko działało sprawnie, kanały włączono również 14 aż do dzisiejszej aktualizacji, którą otrzymałem na dekoder.

          Czy możecie mi Państwo wyjaśnić dlaczego nagle znikły wszystkie moje nagrania?
          W menu dekodera znikła opcja zmiany-przejścia na abonament, czy to oznacza że w przyszłości nie mogę już migrować do opcji abonamentowej?
          Otrzymałem również elektroniczny dokument według którego mam opłacony pakiet 'podstawowy' do 16 października 2015, tymczasem z tego co zrozumiałem powinniem mieć aktywowany Domowy HD+ a potem kolejny miesiąc "pakietu bez opłat"?
          Co się dzieje?
          Witam
          Czy możemy prosić o Grupy które wyświetlają się w zakładce ,,DIAGNOSTYKA"?
          Staramy się wyjaśnić przyczynę.
          nc+

          Komentarz


          • #6
            Grupy: 2 111 230

            Komentarz


            • #7
              @ograbarz, @adam90, @robert57, @cartman proszę Was o podanie pełnego numeru karty poprzez korespondencję e-mail z zaznaczeniem, że dotyczy to tej sprawy.

              Informacje jak się z nami skontaktować znajdują się poniżej w mojej sygnaturze.
              Z góry dziękuję.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) pre-paid nc+ Zobacz post
                Witam
                Czy możemy prosić o Grupy które wyświetlają się w zakładce ,,DIAGNOSTYKA"?
                Staramy się wyjaśnić przyczynę.
                nc+
                Witam.
                Czy szanowny Ekspercie nc+ przyczyny zostały wyjaśnione?
                Mam nadzieje że przy NIE opłaconym pakiecie "DomowyHD+" ,aktualizacja nie będzie pobierana przez dekoder po podłączeniu go do anteny sat.
                Oj NIE chciał bym stracić swoich materiałów nagranych na dysku dekodera.
                Czy można się spodziewać takich czy innych jeszcze niespodzianek?
                Chyba zanim sie wypuszcza takiego gniota w obieg powinno się sprawdzić w pierwszej kolejności na wewnętrznym sprzęcie czy nie będzie problemów.
                PS.
                Kiedy nastąpi zmiana w ofercie nc+na kartę i zostaną dodane brakujące kanały obecnie istniejące w pakietach NNK HD ???
                WPT [nPremium - HBO] ExtraHD (79,00) :N od2007r.
                01.12.2014r.-30.11.2016r.Superpremium+(98,88) MEDIABOX+
                01.12.2018r.-30.11.2019r.Superpremium+(129,99) Multi Man Pack (149,99) 4K UltraBOX+

                Komentarz


                • #9
                  Zgodnie z sugestią @Monika_nc+ przesłałem maila z numerem mojej karty. Czekam na szybkie wyjaśnienie, naprawienie sytuacji i propozycję rekompensaty za utracone dane.

                  Komentarz


                  • #10
                    U mnie ten sam problem.

                    Komentarz


                    • #11
                      To jest adres przekazany mi przez przedstawiciela nc+ na który listownie trzeba zgłosić reklamację aby móc dochodzić rekompensaty:

                      Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
                      Skrytka pocztowa nr 8
                      02-100 Warszawa

                      Wstawiam bo pewnie większej ilości osób przyda się taka informacja. Inna kwestia to na ile rzeczywiście firma poczuwa się do zadośćuczynienia po wyrzuceniu w niebyt zawartości dysków twardych swoich użytkowników.

                      Komentarz


                      • #12
                        Wysłałem do Państwa maila z danymi.

                        Przywrócicie mi proszę moje nagrania, miałem zapisane ważne materiały!

                        W menu grupy widnieje napis: 2 111 230
                        Nie wiem dlaczego uruchomiliście mi usługę VOD???

                        Komentarz


                        • #13
                          Zaraz Ci odpiszą, że nagrywanie to w zasadzie usługa dodatkowa, niegwarantowana i nie ma podstaw do reklamacji. Tyle w temacie.

                          Komentarz


                          • #14
                            To już nie chodzi o samą możliwość nagrywania czy zmianę powierzchni dysku, ale o usunięcie moich nagrań bez mojej zgody. Dekoder w tej ofercie jest moją własnością.

                            Komentarz


                            • #15
                              Utraconych nagrań to już raczej nie da rady przywrócić. Jedyna nadzieja to to, że zarezerwowane miejsce na dysku nie jest pod VOD, tylko zajmują je "utracone" nagrania, wtedy wystarczyłby soft naprawczy, by przywrócić te nagrania na listę, ale to raczej próżna nadzieja. Domniemam, że soft naprawczy musi powstać, by przywrócić poprzednie funkcję (wyłączenie Time Shif, uwolnienie dysku), to już teraz sugeruję, by tym razem opcja wyłączenia time-shift działała prawidłowo. Ostatnio po tm jak tę funkcję włączyłem a następnie ponownie wyłączyłem, to prenagrywania niby nie było ale dysk i tak ciągle pracował.

                              Przy okazji spytam się dlaczego w tej ofercie nie ma kanału nsport+, a w starszej i tańszej Smart HD+ jest. Gdy dowiedziałem się, że promocja na dodatkowe kanały w Smart HD+ zostaje przedłużona do końca roku, to zacząłem żałować, że kupiłem nc+ na kartę. Nc+ telewizja na kartę jest ofertą nowszą, nieco droższą i to ta oferta powinna być atrakcyjniejsza, a nie odwrotnie. Liczę, że w niedalekiej przyszłości oferta zostanie polepszona, wzbogacona o dodatkowy pakiet i przestanę żałować, że wybrałem właśnie tę ofertę.

                              Po 3) Czemu na tym forum nie ma pod-fora nc+ telewizja na kartę, mimo że istnieje już około roku, jest tylko NNK, TNK HD, Smart HD+, TNK SD, a posty o tej ofercie są pisane po różnych działach (kolejny dowód jak ta oferta jest traktowana).

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+