Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zmiana NNK na Comfort+.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • railroad
    założył(a) wątek Zmiana NNK na Comfort+.

    Zmiana NNK na Comfort+.

    W miniony czwartek została mi przedstawiona oferta zmiany NNK na abonament. W piątek zdecydowałem się wziąć ofertę Comfort+. Podałem dane i miła Pani poinformowała mnie, że otrzymam umowę na e-mail i w sobotę otrzymam SMS-a, czy chcę aktywować ofertę. Jeżeli nie odeślę chociażby pustego SMS-a oferta nie zostanie uaktywniona i zostanę przy NNK. Zauważyłem jednak, że w sobotę zostały uaktywnione kanały z pakietu Comfort+, a SMS-a aktywacyjnego nie otrzymałem do dzisiaj, tak samo umowy na e-mail. Pani poinformowała mnie także, ze do końca września mam ten pakiet za darmo. Mam rozumieć, że umowa nie weszła w życie a kanały włączono mi w "promocji"? W trakcie rozmowy już po podaniu wszystkich danych poinformowano mnie, ze zablokowana zostanie mi opcja Timeshift, jeżeli mam dekoder z dyskiem i coś tam z VOD. Mam dekoder X8 Combo, mam podłączony dysk, wtedy też dałem Pani do zrozumienia, że jeżeli mi to mają zablokować to przemyślę jeszcze czy zgodzę się aktywować Comfort+. Upewniłem się jeszcze raz, czy jeżeli nie odeślę SMS-a, pakiet się nie aktywuje.
    Teraz pytanie czy ktoś mnie tu zrobił w balona i aktywował pakiet bez mojej zgody, nie dostałem przecież SMS-a ani umowy na e-mail,czy jak? Czy pakiet został włączony na razie promocyjnie, a SMS-a aktywacyjnego i umowę dostanę np. 1 października? Proszę o odpowiedź.
    Dziękuję.

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Zgodnie z informacją sms powinien być Ci już dostarczony. Napisz mi na adres e-mail w naszej korespondencji swój numer telefonu, sprawdzę czy jest poprawnie wpisany do systemu.

    Leave a comment:


  • railroad
    replied
    Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że sms aktywacyjny i umowa zostaną wysłane później po okresie promocyjnym, gdybym chciał aktywować Comfort+?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Polecamy się

    Leave a comment:


  • railroad
    replied
    Dziękuję za informacje na e-mail.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Witaj @railroad,

    skontaktuj się z Moderatorami forum, zgodnie z wytycznymi z mojej sygnatury, sprawdzimy jak to wygląda w systemie.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+