Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z Doładowaniem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z Doładowaniem

    Ja mam problem z doładowaniem.
    Wczoraj przelałem 20 zł expressem na Konto mojej Karty nnk,
    Ale do tej pory nie moge odbierac płatnych Kanałow.
    Moje pytanie czy mam czekac, czy powino już byc aktywne ?

    Dziwne że również nie odbieram tvn, a powino byc bezpłatnie.
    Dostaje tylko "Brak dostępu(6) Ten kanał nie należy do Twojej oferty..."
    a według http://n.pl/oferta/n-na-karte, to ten kanał jest bez opłat.

    Pozdrawiam.

  • #2
    Wpłata najprawdopodobniej nie została jeszcze zaksięgowana. Samodzielnie sprawdzić ważność karty poprzez pod adresem: https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_...oladowania.php

    Komentarz


    • #3
      Dzięki za odpowiedz,
      własnie tam wczoraj sprawdzałem, ale pisało że nie zostało zapłacono.
      Dzisaj sprawdzłem i pisało że pakiet domowy hd jest aktywny.

      Dobrze zaraz sprawdze czy działa na dekoderze.

      Ale nie wiem czemu nie mogłem odbierac bezpłatnych kanałow.

      Komentarz


      • #4
        Nie dziala na dekoderze zadny Kanal platny tylko kanaly fta.
        Dostaje tylko wiadomosc "Brak dostepu(6)"

        Komentarz


        • #5
          Doładowanie

          Witam .
          Również mam problem z doładowaniem
          posiadam TNK HD chciałbym wejść do
          OFERTA SPECJALNA za 33zł
          wczoraj aktywowałem to na stronie
          ale nie wiem na jaki numer konta mam przesłać kase
          ponieważ TNK HD wziąłem w promocji razem z dekoderem
          i opłatą na rok .
          Dziś nie mam numeru konta na które teraz mam wpłacić kase

          Komentarz


          • #6
            Numer konta będzie widoczny na umowie. Powinieneś ją otrzymać mailowo, w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Dane do wpłaty, będą również widoczne na przesyłanych co miesiąc dokumentach sprzedażowych. Znajdziesz je również w ICA.

            Komentarz


            • #7
              Witam.
              Mija siódmy dzień jak złożyłem zamówienie na komfort HD za 33zł na poczte nic nie dostałem usługa w telewizji nie została aktywowana jestem z czarnym ekranem pozostawiony na wakacje oprócz FTA <dobrze że to wakacje>

              Komentarz


              • #8
                Nie ma opcji

                napisał(a) sasok 154 Zobacz post
                Witam.
                Mija siódmy dzień jak złożyłem zamówienie na komfort HD za 33zł na poczte nic nie dostałem usługa w telewizji nie została aktywowana jestem z czarnym ekranem pozostawiony na wakacje oprócz FTA <dobrze że to wakacje>
                WEZ ZADZWON I ZROB TO PRZEZ TELEFON ,WIEM ,BO W MOIM PRZYPADKU 'Komfort.hd'BYŁO PODOBNIE,BYM SIE NIE DOCZEKAL,TEN SYSTEM PRZEZ INTERNET TO PORAŻKA,NIE MA ZADNEGO ODZEWU,A FONEM ZAJMIE CI TO 10' i 5' NA SYGNAŁ

                [ciach]
                Powodzenia
                Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2013-07-25, 14:37. Powód: Błędny nr BOK
                ITI 2849 ST/ADB -TNK HD/Comfort HD & C+ (6pack)
                LG 42" Plasma HD.TV
                LNB 13.0*E Hot Bird

                Komentarz


                • #9
                  Dzien dobry,
                  mój problem był że nie korzystałem z mójego dekodera przez 2 miesiące i ncplus mi go zablokowali.
                  Musiałem zadzwonic pod Biuro Obsługie N Na Karte (1,23zł/Minuta).
                  Pracownik wysłał mi sygnał do odblokowania.
                  I działa.
                  Pozdrawiam.

                  @sasok 154:
                  Marcoo1313 mowie dobrze.
                  Zadzwon jak najszybciej do nich, żeby nie płacisz na darmo.
                  Najlepiej do Biuro Obsługi.
                  Ale nie na płatny nummer

                  Komentarz


                  • #10
                    Pomysł jak najbardziej trafiony sprawe załatwiłem sygnał był w 15 min.
                    ale ile mnie to kosztowało <chodzi o czas rozmowy> myśle że jest to
                    trochę nie uczciwe traktowanie potencjalnego klienta który co miesiąc
                    będzie płacił jakąś kwote .
                    Na dzień dobry wyciąga mu się z kieszeni kase

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+