Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowy zestaw - stara karta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Stuff75
    założył(a) wątek Nowy zestaw - stara karta

    Nowy zestaw - stara karta

    Witam, dwa dni temu zakupiłem zestaw NC+ Telewizja na Kartę w lokalnym EuroAGD. Po uruchomieniu dekodera okazało się, że karta była już raz aktywowana w styczniu 2016. Przemiła Panienka z infolinii stwierdziła, że nic nie da rady zrobić i tylko reklamacja na skrytkę pocztową wchodzi w grę, ewentualnie mam sobie oddać zestaw do sklepu. TO JEST JAKAŚ MASAKRA!

  • therektor
    replied
    Jak to konsultant nie wie co robić? Przecież ma wszystkie dane co z dekoderem się działo, chociaż dekoder kupiony przez stronę nc+ zachowaj paragon (cokolwiek dostałeś jako dowód zakupu) tak na wszelki wypadek. Wygląda to tak: "to nie ja jestem winny, to on..."... a on "ja nie wiem co z tym robić, po co w ogóle zawracasz mi pan głowę, ja tu pracuję".
    Jeżeli nr. karty i dekodera się zgadzają z tym co sprzedali to łaski bez, ja w tym momencie domagałbym się straconego zapłaconego okresu, chociaż pani Aleksandra pisała w innych wątkach że wątpi że reklamacja zostanie uwzględniona. Łaski nie robicie jako operator, klient zapłacił teraz wy się macie wywiązać z tej umowy.

    Leave a comment:


  • ait24
    replied
    Witam,
    Mam dokładnie taki sam problem. Zestaw kupiony w sklepie internetowym nc plus 24-04-2018 z pakietem start+ na 12 miesięcy, dostałem z kartą aktywowana w 2015 roku. Infolinia NC + kazała odesłać zestaw do serwisu Skymax. Serwis po 14 dniach przysłał mi dekoder lecz działa tylko pakiet bez opłat. Konsultant NC + nie wie co robić, Skymax napisał że nie mogą nic więcej zrobić. Zostałem więc z dekoderem bez pakietu który miał działać przez rok.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Stuff75 w tej sytuacji konieczna jest weryfikacja konta TNK. Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Skontaktuj się z przedstawicielem tu na forum i ci sprawdzą kartę, trochę to dziwne że karta była aktywowana mógł wystąpić błąd przy aktywowaniu. Meila znajdziesz w postach przedstawicieli jak odpisują w tematach
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-06-16, 12:26.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+