Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak uprawnień

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak uprawnień

    Witam mam taki problem. Wczoraj rano włączając telewizor zobaczyłem ekran atywacyjny pozostawiłem dekoder włączony przez 24 H i nic dalej ekran aktywacyjny dodam że posiadam ofertę juz parę lat ale nigdy wcześniej takiego czegoś nie było karta opłacona Pakiet bez opłat do 11-03-2017. Proszę o wysłanie uprawnień dla mojej karty email juz wysłany.

  • #2
    Mam tak samo, teraz znalazłem twój post. Działa u mnie np. TVP1HD, a nie działają TVN-y.

    Pozdr.

    Komentarz


    • #3
      @tomiku,
      możesz samodzielnie wykonać reaktywację uprawnień na karcie logując się do internetowego centrum Abonenta - moje nc+ pod adresem: moje.ncplus.pl. Po zalogowaniu się należy wybrać pozycję /Szczegóły mojej oferty/ w menu po lewej stronie a następnie przejść do zakładki /Mój sprzęt/ i kliknąć w przycisk /Aktualizacja uprawnień/.

      Komentarz


      • #4
        To użytkownicy N na kartę mają dostęp do moje.ncplus.pl?
        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

        Komentarz


        • #5
          tomkep,
          przepraszam Cię. Użytkownicy NNK nie mają dostępu do moje.ncplus.pl. Skontaktuj się proszę z obsługą użytkowników telewizji na kartę. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

          Komentarz


          • #6
            Witam, kupilem modul nc+ z karta startowa , ....wiekszosc odbiornikow TV i dekoderow nie czytaja modulu pomimo wejsciaCI+. Bylem w media expert testowalem na nowych telewizorach , nie dziala. Na razie jedynie czyta w Samsungu ale pojawia sie komunikat : brak uprawnien do obdioru tego programu. Karta wazna do marca 2017. Moze ktos mi pomoze?

            Komentarz


            • #7
              midrom
              czy dokonałeś aktywacji karty? Jeśli nie, skontaktuj się proszę z obsługą użytkowników telewizji na kartę. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

              Komentarz


              • #8
                Witam, mam modul ncam hd niestety po około 30 minutach oglądania zaczyna się pikseloza na ekranie nie da się oglądać. .Antena ustawiona idealnie siła i jakość prawie 100 proc. Bo myślałem ze to wina anteny. Wyjąłem modul z telewizora i ustawiłem tylko programy satelitarne i tuner w telewizorze działa dobrze. Można oglądać niekodowane . Ewidentna wina modułu? ??

                Komentarz


                • #9
                  @Habal,
                  Czy problem dotyczy wszystkich kanałów czy tylko niektórych?

                  Komentarz


                  • #10
                    Wina modułu albo współpracy modułu z TV. Ja na nCamie (Conax) na TV (straszne badziewie Philipsa) mam pikselozę na części programów HD (np na TVN HD, ale o ile pamietam TVP 1 i 2 HD działają OK). A inny moduł w tym samym TV (HD+, Tivusat) działa zupełnie bez problemów.
                    NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+