Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+ na karte domowy hd

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nc+ na karte domowy hd

    Witam serdecznie.
    Zagapiłam się z doładowaniem karty i jak wiadomo nie mogę nic oglądać.
    Dzisiaj doładowałam kartę moje pytanie brzmi : Czy da się to jakoś przyspieszyć? Czy trzeba czekać aż sie wpłata zaksięguje?
    Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam

  • #2
    Niestety trzeba czekać aż kasa zostanie zaksięgowana minimum 3 dni robocze. Jeżeli wpłaciłeś poprzez przelew z konta to będzie 2 dni robocze, ja tak wpłacam rano i na 2 dzień po południu jest już widoczna wpłata

    Komentarz


    • #3
      Niestety na poczcie ale szybkim przelewem. Tak czy siak po weekendzie dopiero będę miała. Dzięki serdeczne za odpowiedz. Pozdrawiam.

      Komentarz


      • #4
        czarnax,

        należy poczekać aż wpłata zostanie zaksięgowana.

        Komentarz


        • #5
          Jeżeli w twoim mieście jest punkt gdzie można opłacić ( zrobić doładowanie niestety wiele już zamknęli ), to włączasz tuner i idziesz opłacić a jak wrócisz to już oglądasz

          Komentarz


          • #6
            http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic , Punkty oznaczone białym plusem na ciemnozielonym tle.
            Ostatni raz edytowany przez Michał_nc+; 2016-11-26, 14:38.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Witam, podłączam się do tematu nc+ na kartę: od 2-3 dni nie mam programów TVP2 HD oraz Eurosport1 HD. Czy wiadomo jaka jest przyczyna braku kanałów? Opłacam zestaw Domowy za 19,90 i te programy zawsze miałem. Gdzie interweniować, czy mam dopłacić więcej, zależy mi na kanale Eurosport1 HD.

              Komentarz


              • #8
                @ Cort napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Witam, czy ktoś z Państwa moderatorów\przedstawicieli może mi pomóc? Napisałem maila zgodnie z zaleceniem na sygnaturę doradca@info2.ncplus.com.pl opisując swój problem i zero odzewu a Puchar w narciarstwie alpejskim trwa w najlepsze. Jeszcze raz proszę o pomoc.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam mam problem czy może mi ktoś powiedziec zapłaciłem 60zl miałem miec pakiet podstawowy domowy premium i ekstra HD noi co mam nic czy może mi ktoś włączyć ta usługę ?? Bo ile razy mam dzwonić :/

                    Komentarz


                    • #11
                      Damianos423,

                      w celu modyfikacji oferty TNK, skontaktuj się z z BOK Telewizji na kartę. Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jako, że nie znalazłem na forum odpowiedzi, pozwolę podpiąć się pod ten temat. Korzystam z oferty nc+ na kartę, do którego dokupuję pakiet domowy HD+. Wyjeżdżam na pół roku z kraju i nie będę doładowywał, czy po powrocie moja karta będzie nadal aktywna i po doładowaniu konta będę mógł nadal korzystać z usługi?

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak wracasz i jak wpłacisz kasę na swój nr konta przypisany do oferty i po zaksięgowaniu tej kasy, to dostaniesz na kartę nowe uprawnienia do tych kanałów z pakietu domowy. Przez ten czas będzie dostęp tylko do pakietu bez opłat. Jeżeli uprawnienia same nie zaskoczą to wtedy skontaktujesz się z przedstawicielem i wyślą komplet uprawnień na kartę jeszcze raz

                          Komentarz


                          • #14
                            Dzięki za odpowiedź.
                            napisał(a) Luki555 Zobacz post
                            Przez ten czas będzie dostęp tylko do pakietu bez opłat.
                            Chyba nie do końca, bo pakiet bez opłat jest aktywny przez miesiąc od wygaśnięcia pakietu domowego HD, stąd pojawiły się moje wątpliwości, czy przerwa w doładowaniach nie ma znaczenia w kontynuacji usługi czy też może doładowanie powinno się wykonać przed wygaśnięciem pakietu bez opłat. Jednym słowem czy wygaśnięcie pakietu bez opłat nie spowoduje dezaktywacji karty/usługi?

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie ma znaczenia nie będzie tylko uprawnień do odbioru kanałów, mam inna ofertę dlatego nie podałem tutaj do kiedy pakiet bez opłat będzie jeszcze działał a jak wpłacisz kasę po powrocie to będzie tak jak napisałem wyżej. Zawsze możesz zabrać ze sobą dekoder i u kogoś podłączyć do anteny (jeżeli jest taka opcja) a przelew zrobić ze swojego konta bankowego na nr konta które dostałeś do tej oferty będąc za granicą, a ktoś u ciebie tutaj na miejscu mógłby włączyć dekoder żeby nowe uprawnienia naszły jeżeli za granice nie weźmiesz
                              Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-03-20, 14:24.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+