Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowy Klient

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nowy Klient

    Witam.
    Jestem nowym klientem NC+ ale mam mały problem ponieważ przebywam w tym momencie chwilowo za granica i niestety nie posiadam nazwy Banku i SWIFT aby dokonać wpłaty za abonament.
    Proszę o pomoc i podanie mi wszystkiego co potrzebne do przelewu zagranicznego za abonament?

  • #2
    Tu masz link do konta aboneta http://ncplus.pl/strefa-abonenta
    Jak sie zlogujesz to masz podane nr konta i wszystkie dane. Każdy klient ma swój nr konta.
    --------------------------------
    TV - SAMSUNG LE37C650
    AMPLITUNER - Onkyo TX-NR579 + Kolumny M-AUDIO HCS-9950 MK III

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) justynka852 Zobacz post
      Witam.
      Jestem nowym klientem NC+ ale mam mały problem ponieważ przebywam w tym momencie chwilowo za granica i niestety nie posiadam nazwy Banku i SWIFT aby dokonać wpłaty za abonament.
      Proszę o pomoc i podanie mi wszystkiego co potrzebne do przelewu zagranicznego za abonament?
      Napisz do nas e-mail. Wytyczne znajdują się w mojej sygnaturze.

      Komentarz


      • #4
        zadowolony jestes z ich usług?

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+