Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mozliwosci podpisania umowy !

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak mozliwosci podpisania umowy !

    Witam wszystkich , juz wlasciwie stracilem nadzieje ze ktos mi pomoze z moim problemem ktory trwa juz od trzech tygodni a mianowicie . Zakupilem dekoder z nagrywarka pod koniec listopada i aktywowalem go 1 grudnia . Dekoder dzialal jak trzeba ale w styczniu po miesiacu oferty sie wylaczyl , wiec probowalem spisac umowe na czas nieokreslony . Probowalem jakies 5 razy i wykonalem jakies 8 telefonow i za kazdym razem wystepuje blad w systemie tz moj dekoder widnieje w systemie jako bez nagrywarki a jest z nagrywarka i to jest problem.
    Moze ktos ma ten sam problem co ja i poradzi czy warto czekac bo za kazdym razem pan lub pani z centrum obslugi tel . kaza czekac i przekazuja sprawe do dzialu tech. i obiecuja zadzwonic jak juz dekoder bedzie mozliwy do spisania umowy i tak juz od trzech tygodni .
    Dzieki za pomoc i pozdrawiam

  • #2
    prześlij proszę dane dekodera (numer seryjny) na nasz e-mail. jeżeli posiadasz nr zgłoszenia do działu technicznego, to również go prześlij. Postaram się pomóc.

    Komentarz


    • #3
      Kolejna zapomniana a może nie chciana funkcja którą wspominam bardzo dobrze była dość przydatna można było mieć podgląd na kanał na którym coś oglądamy ale właśnie lecą reklamy może jakaś reaktywacja?
      Get free demos for

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+