Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak TVP Info i TV Puls

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak TVP Info i TV Puls

    Witam
    Może ktoś powie co się dzieje czemu nie mam tych dwóch kanałów: TVP Info i TV Puls, nr na dekoderze 15 i 20.
    Antena dobrze ustawiona i wszystko inne odbiera. Było robione przywrócenie ustawień domyślnych na dekoderze i nic nie pomogło.
    Czyżby konwerter do wymiany ?

  • #2
    Przełącz na ten kanał i w ustawieniach sprawdź miernik sygnału
    COMFORT+
    Multi+
    EXTRA+
    HBO
    Premium Sport &Film
    CANAL+ VOD
    netVOD+ konto podstawowe
    NC+ GO internet
    Multiroom Premium

    1-12: 49.90, 13-24: 99.90

    Komentarz


    • #3
      Teraz tego nie zrobię bo to u kolegi się dzieje i wieczorem będę u niego. Po prostu na tych kanałach jest czarno nic się nie pokazuje.
      A jak na mierniku tym z dekodera pokaże 0% to co wtedy ?

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) umnieniema Zobacz post
        Witam
        Może ktoś powie co się dzieje czemu nie mam tych dwóch kanałów: TVP Info i TV Puls, nr na dekoderze 15 i 20.
        Antena dobrze ustawiona i wszystko inne odbiera. Było robione przywrócenie ustawień domyślnych na dekoderze i nic nie pomogło.
        Czyżby konwerter do wymiany ?
        Gdyby "siadał" konwerter to chyba brakowałoby więcej niż tylko dwóch kanałów.

        Komentarz


        • #5
          W takiej sytuacji jeżeli 2 kanałów tylko brakuje to nie jest wina konwertera czy anteny tylko dekoder utracił uprawnienia i należy napisać meila do przedstawiciela o wysłanie kompletu uprawnień podając nr karty i czekać na odpowiedź na pewno wtedy załapią te kanały

          Komentarz


          • #6
            @ umnieniema proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikujemy jaki posiadasz dekoder i postaramy się pomóc.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Również mam taki problem! Pomocy!
              MediaBOX+ | WifiBOX+ x5 | VIP+
              PVRBOX+ | nc+ na kartę
              Sierpień 2016 - żegnaj nc+!

              Komentarz


              • #8
                Jakoś dużo na tym nie stracisz. chociaż na pulsie czasem chodzą jakieś ciekawe Filmy ostatnio. TVP info to chyba nikt nie ogląda za bardzo, ale mogę się mylić.

                Komentarz


                • #9
                  W razie problemów zapraszam do kontaktu z Moderatorami forum, zgodnie z naszą sygnaturą.
                  Prośba do tych co mają problemy z odbiorem tych konkretnych kanałów, by odpowiedzieli na pytania:

                  1. Jaki komunikat znajduje się na ekranie TV po przełączeniu na te programy?
                  2. Jaki model dekodera używacie?
                  3. Jakie są parametry siła i jakość dla tych programów?
                  4. Jeżeli korzystacie ze swoich dekoderów to na jakich częstotliwościach ściągacie te programy?

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Karczus41 Zobacz post
                    ... TVP info to chyba nikt nie ogląda za bardzo, ale mogę się mylić.
                    Ten kanał stał sie ostatnio dużo, dużo bardziej obiektywny niż jeszcze kilka tygodni temu nie wspominając o okresie kampanii wyborczych kiedy "jechał" równo w jedną stronę. Da go się wreszcie oglądać bez używania słów uznawanych za wulgarne. Konfrontacja z innymi kanałami informacyjnymi daje pełen obraz sytuacji.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam.
                      napisał(a) Luki555 Zobacz post
                      W takiej sytuacji jeżeli 2 kanałów tylko brakuje to nie jest wina konwertera czy anteny tylko dekoder utracił uprawnienia...
                      O przyczynie informuje treść komunikatu wyświetlanego przez dekoder ("Brak sygnału" lub "Aby wykupić ten kanał przy braku uprawnień...").

                      Pozdrawiam.

                      nOlsbit

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
                        W razie problemów zapraszam do kontaktu z Moderatorami forum, zgodnie z naszą sygnaturą.
                        Prośba do tych co mają problemy z odbiorem tych konkretnych kanałów, by odpowiedzieli na pytania:

                        1. Jaki komunikat znajduje się na ekranie TV po przełączeniu na te programy?
                        2. Jaki model dekodera używacie?
                        3. Jakie są parametry siła i jakość dla tych programów?
                        4. Jeżeli korzystacie ze swoich dekoderów to na jakich częstotliwościach ściągacie te programy?
                        1. Brak sygnału
                        2. wifiBOX+
                        3. TVP Info - siła skacze od 32 do 93, a jakość 0.
                        Puls - siła skacze od 16 do 91, a jakość 0.
                        4. 10719 - częstotliwość przy szybkim wyszukiwaniu kanałów

                        Dodam iż nie można zrobić szybkiego wyszukiwania kanałów, bo siła i jakość to 0%.
                        Mam 5 identycznych dekoderów i tylko w jednym miejscu występuje ten problem.
                        Przestawiałem tu inne wifiBOX'y ale na nich występował identyczny problem lecz kiedy podpiąłem mediaBOX'a zamiast wifiBOX'a problem zniknął.
                        Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
                        DominoDoman
                        Ostatni raz edytowany przez DominoDoman; 2016-01-23, 13:34.
                        MediaBOX+ | WifiBOX+ x5 | VIP+
                        PVRBOX+ | nc+ na kartę
                        Sierpień 2016 - żegnaj nc+!

                        Komentarz


                        • #13
                          Może jakiś przedstawiciel nc+ się wypowie?!
                          MediaBOX+ | WifiBOX+ x5 | VIP+
                          PVRBOX+ | nc+ na kartę
                          Sierpień 2016 - żegnaj nc+!

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) dizmar Zobacz post
                            Konfrontacja z innymi kanałami informacyjnymi daje pełen obraz sytuacji.
                            Tia, jasne. Wystarczy włączyć jakikolwiek kanał zagraniczny by przekonać się, jak pełny obraz mogą zapewnić polskie stacje.
                            JAKI SENS MA FORUM, NA KTÓRYM PYTANIA SĄ USUWANE LUB POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI?

                            Komentarz


                            • #15
                              @ DominoDoman ,

                              jeśli jakość wynosi 0 % - musisz ustawić antenę.
                              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+