Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zakup filmu - kiedy dostępny

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • zakup filmu - kiedy dostępny

    zakupiłem film przez dekoder, kiedy będzie dostępny? film ściągnie mi się na dysk i będzie dostępny na liście nagrań czy poprzez meny vod ?

  • #2
    Przed zamówieiem jakiegokolwiek filmu musisz sprawdzić czy jest na dysku w VOD. Inaczej pieniądze za film wykupiony a , którego nie masz w chwili zamówienia na dysku , przepadają.Pozostaje wtedy reklamacja.
    Wszystkie filmy są sukcesywnie wgrywane każdemu użytkownikowi , bez względu czy je bedzie chciał czy nie oglądnąć.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) stempel Zobacz post
      zakupiłem film przez dekoder, kiedy będzie dostępny? film ściągnie mi się na dysk i będzie dostępny na liście nagrań czy poprzez meny vod ?

      przesłanie Uprawnienia do odblokowania danego Filmu z VOD trwa do 24H . Zalezy tez ile masz kabli antenowych podłączonych.

      1. jeżeli masz jeden kabel może długo twać , jezeli w tym czasie ogladasz jakiś kanał ( Najlepiej zostaw do na czuwaniu przez jakiś czas wtedy pobierze uprawnienia) .

      2. Jeżeli masz 2 kable antenowe to średnio to trwa . czasem po chwili masz już, lub troche póżniej . Ale czas przybliżony to do 1 Godz max .
      Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

      Komentarz


      • #4
        Filmy z Premier VOD+ udostępniane są do godziny, od momentu zamówienia. W przypadku jednego kabla antenowego, konieczne jest zatem uruchomienie kanału, który nadaje z częstotliwości 11 449 (H) np. TVP1 HD, MGM HD, nSport HD.

        Jednak tak jak wspominał tolesi, przed zamówieniem należy się upewnić, czy film został pobrany na dysk twardy dekodera.

        Komentarz


        • #5
          Zamówiłem wczoraj dwa filmy, nie były dostępne po blisko 3 godzinach od zamówienia, resetowałem dekoder a na samym końcu złożyłem reklamację telefonicznie, ktoś miał potwierdzić przyjęcie reklamacji - czekam na informację czy zostanie uwzględniona.

          Komentarz


          • #6
            A w jaki sposób zamawiałeś te filmy ? Wchodząc w VOD wybierając film z listy i naciskając zamów , czy inny sposób . Bo jeśli tak jak napisałem to film jest wtedy fizycznie na dysku i nie trzeba czekać na jego ściągnięcie tylko na odblokowanie jak napisali @ powyżej .
            Ostatni raz edytowany przez tolesi; 2013-07-19, 08:06.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) tolesi Zobacz post
              A w jaki sposób zamawiałeś te filmy ? Wchodząc w VOD wybierając film z listy i naciskając zamów , czy inny sposób . Bo jeśli tak jak napisałem to film jest wtedy fizycznie na dysku i nie trzeba czekać na jego ściągnięcie tylko na odblokowanie jak napisali @ powyżej .
              Wszedłem w menu dekodera wybrałem film, zamów, wpisałem nr umowy i hasło, i zamówiłem. Dekoder oczywiście podłączony do internetu.

              Komentarz


              • #8
                U mnie film pojawia się zwykle do 10 minut.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) stempel Zobacz post
                  Wszedłem w menu dekodera wybrałem film, zamów, wpisałem nr umowy i hasło, i zamówiłem. Dekoder oczywiście podłączony do internetu.
                  To możliwe ,że je juz masz zaktywowane wtedy zamiast kluczyka przy tytule będzie zielony" ptaszek" i nie wiem jak teraz ale kiedyś wyświetlał się podczas oglądania TV komunikat w zielonej ramce , że zamówienie zostało zrealizowane .Ale faktycznie trwało to kilkanaście minut od zamówienia .

                  Komentarz


                  • #10
                    Po skontaktowaniu się z biurem obsługi zostałem poinformowany o korekcie na w/w filmy która zostanie uwzględniona na przyszłej fakturze. Dzięki za pomoc.

                    Komentarz


                    • #11
                      Sprawa załatwiona więc wątek zamykam.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+