Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Lifetime

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Lifetime

    nc+go TV
    Lifetime


    To inspirująca i angażująca kolekcja rozrywkowa specjalnie dla kobiet. Tu znajdziesz prowokujące i fascynujące historie, zachęcające do działania. Oglądaj wysokiej jakości seriale fabularne oraz przełomowe produkcje dokumentalne.

  • #2
    Według informacji na stronie internetowej nc+ kolekcja ta dostępna jest bez dodatkowych opłat, mając wykupione konto podstawowe i zapewne pakiet Extra+, w którym znajduje się kanał Lifetime. Mam pakiet Extra+, co za tym idzie, dostęp do tego kanału, mam również konto podstawowe (jak i konto dodatkowe) a przy kolekcji Lifetime mam czerwony krzyżyk. Wszystkie nowe kolekcje (m.in. H2) mam dostępne a Lifetime nie.

    Komentarz


    • #3
      @Pawel85,
      pomóc powinno ponowienie wysyłki uprawnień. Jeśli posiadasz już dostęp do nowej wersji ICA, zaloguj się na swoje konto i reaktywuj kartę. Jeśli nadal korzystasz ze starego ICA, niezbędny będzie kontakt z obsługą - np. z nami przez skrzynkę doradca.

      Komentarz


      • #4
        Dzięki, pomogło. Odświeżyłem uprawnienia poprzez ICA i zyskałem dostęp do kolekcji Liftime, a przy okazji pojawiło się też kilka innych m.in. Universal Channel, 13 Ulica czy Sci Fi.

        Komentarz


        • #5
          W pierwszym poście w tym temacie @Dawid_nc+ podaje dalej nieprawidłowe adresy mail do kontaktu. W związku z czym niektórzy nie otrzymują odpowiedzi na zgłoszenia. Chociażby tutaj:
          napisał(a) lewin65 Zobacz post
          Witam,

          wczoraj wieczorem na maila:

          doradca.n@info2.ncplus.com.pl

          pisałem prośbę o reaktywację umarłej karty tnk_sd i do tej pory nie mam odpowiedzi, czy to zwykle tak długo się czeka na rekcję ?

          Pozdrawiam
          Dlaczego?
          Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) dizmar Zobacz post
            W pierwszym poście w tym temacie @Dawid_nc+ podaje dalej nieprawidłowe adresy mail do kontaktu. W związku z czym niektórzy nie otrzymują odpowiedzi na zgłoszenia. Chociażby tutaj:

            Dlaczego?
            @Dizmar
            reorganizacja skrzynek nastąpi 1 lutego, zgodnie z tym co napisał Dawid w komunikacie http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=69968.

            Skrzynka doradca.n@info2.ncplus.com.pl jest jeszcze aktywna, jednak z uwagi na dużą ilość wpływających wiadomości, czas odpowiedzi jest znacznie wydłużony.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+