Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Informacje na stronie NC+, infolinia vs. rzeczywistosc

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Informacje na stronie NC+, infolinia vs. rzeczywistosc

    Krotko mowiac:
    Na stronie ncplus, kolekcja Canal+VOD, wewnatrz NetVOD+ widnieje z takim opisem "Jeszcze więcej produkcji filmowych i seriali znanych z anteny CANAL+. Kolekcja darmowa.", nie ma zadnej gwiazdki, zadnych dodatkowych informacji, tutaj zrodlo: Oficjalna strona NetVOD+.

    Podczas rozmowy z konsultantem przez telefon, na poczatku tez twierdzil, ze ta kolekcja wymaga pakietu z Canal+ itp, kazal mi czekac, zapytal mnie gdzie na stronie znalazlem informacje, ze jest to kolekcja darmowa, kazal poczekac znowu chwile pogadalismy, znowu kazal mi poczekac, no i jak po raz kolejny do mnie wrocil, stwierdzil, ze faktycznie ta kolekcja wymaga aktywacji dodatkowego darmowego pakietu. Trzy razy sie upewnialem, ze ten pakiet jest darmowy i da mi dostep do Canal+VOD w netVOD+ a on to za kazdym razem potwierdzil. Zapytal, czy pakiet dodatkowy aktywowac, potwierdzilem i kazal poczekac godzine i wszystko powinno dzialac.

    Minely kolejne 2h, kolejny konsultant twierdzi, ze to tylko dla posiadaczy Pakietu z Canal+.

    Jak to w koncu jest? Wasza strona ewidentnie wprowadza w blad informując, że jest to kolekcja darmowa, bo nie ma gwiazdki, ktora mowila by, ze wymagany jest wyzszy pakiet. No i na koniec musze zapytac jaki dodatkowy i darmowy pakiet wlasciwie zostal u mnie aktywowany?

  • #2
    Kolekcja CANAL+ VOD (zarówno wersja dostępna z poziomu dysku twardego dekodera, jak i poprzez netVOD+) udostępniana jest bezpłatnie Abonentom, którzy posiadają dostęp do co najmniej pakietu CANAL+ Platinum.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

    Komentarz


    • #3
      Czyli dla abonentow, ktorzy posiadaja dostep do calej paczki canal +.

      Ja posiadam cala paczke a mimo to nie mam dostepu do tych kolekcji.

      Dlaczego ? Poniewaz u mnie nazywo sie to canal + gold wzbogacony o opcje ekstra.

      Posiadam wiecej opcji niz pakiet platinium a mimo to z tych kolekcji nie noge korzystac. Takie one darmowe. SICK.
      ExtraFull 99zł

      Komentarz


      • #4
        No właśnie też się zastanawiałem w czym tkwi haczyk, mam wsdzystkie canal+, ale w opcji Silver + dwie paczki promocyjne Film i Premiere. I mam rozumieć, że mimo posiadania wszystkich kanałów canal+ nie mam VOD bo są one na zasadzie dodatkowych paczek, a nie całego platinum?? Jeśli tak, to dziwne to podejście, ale z drugiej strony i tak nie ma tam nic ciekawego - wszystko to co leci na normalnych kanałach więć mając nagrywarkę sam sobie to VOS moge stworzyć

        Komentarz


        • #5
          Mam wrażenie, że jesteście niereformowalni,bo nowemu klientowi ciężko się dziwić,ale migrującym wygom widziały gały co brały albo co negocjowały i za ile...? Wystarczy przeczytać warunki opcji dodatkowej Platinum by wiedzieć czy VOD się należy czy nie.
          Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-11-06, 08:39.
          Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
          W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
          Universe+/6xCanal+/3xHBO

          Komentarz


          • #6
            Ja wiem, że tego nie ma w pakiecie - przy aneksowaniu wiedziałem o tym.
            Mam to co było w starym fullu. Więc to całkiem logiczne.

            Wkurza fakt, że pakiet pakietowi nie równy.
            ExtraFull 99zł

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) dexu Zobacz post
              Ja wiem, że tego nie ma w pakiecie - przy aneksowaniu wiedziałem o tym.
              Mam to co było w starym fullu. Więc to całkiem logiczne.

              Wkurza fakt, że pakiet pakietowi nie równy.
              Byle jak,ale jednakowo to oferta dla nowych klientów a lepiej może mieć przedłużający umowę po negocjacjach i to jak najbardziej ma sens. Jestem się skłonny założyć dexu, że co niektórych szlag trafia jak widzą ile płacisz za swój pakiet. Wierzę również, iż wybrałeś go świadomie ze względu na cenę i zawartość.
              Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-11-06, 10:38.
              Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
              W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
              Universe+/6xCanal+/3xHBO

              Komentarz


              • #8
                Masz wiele racji w tym co piszesz.

                Tak, był to mój świadomy wybór.

                Coraz częściej oglądam telewizję na żądanie - nie pamiętam kiedy oglądałem coś na żywo, po za meczykami

                Zapewne dobry kontent VOD będzie miał dla mnie większe znaczenie przy kolejnych negocjacjach.
                ExtraFull 99zł

                Komentarz


                • #9
                  Witam. To ja tez mam pytanko mam dostep do pelnej oferty premium Canal+ 6 kanalow to dlaczego nie mam dostepu do kolekcji Canal + vod bedac dawniej w Nce majac nPremium HD mialem tez dostep do nPremium VOD dlaczego to rozwiazanie nie jest stosowane obecnie.Prosze o odpowiedz w tej sprawie nie ukrywam ze jestem zainteresowany mozliwoscia ogladania tej kolekcji bo nie zawsze mam czas ogladac premiery w Canal+.Prosze nc+_przedstawicieli o wypowiedz i pomoc w tej sprawie
                  Na forum od 01.2011,Abonent N od 10.10.2008,Abonent nc+ od 22.03.2013,kolejna umowa od 01.05.2015 Comfort+Extra+ Multi+ 8 x Canal+, Canal+VOD + HBO HD,Filmbox, Turbobox + 500 GB 79.90/24 mieś.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Kibo no hikari Zobacz post
                    Mam wrażenie, że jesteście niereformowalni,bo nowemu klientowi ciężko się dziwić,ale migrującym wygom widziały gały co brały albo co negocjowały i za ile...? Wystarczy przeczytać warunki opcji dodatkowej Platinum by wiedzieć czy VOD się należy czy nie.
                    Akurat VOD mnie nigdy nie interesowało bo jak napisałem miałem to cudo za czasów enki i nic ponad to co leciało na zwykłych kanałach tam nie było. Mówię na bazie doświadczeń z npremium i tymże VOD. Co więcej te same pozycje wskakiwały co parę tygodni i tak w kółko. Stąd też nie interesowało mnie czy to jest w pakiecie który zamawiam czy tez nie. Pytam bardziej z ciekawości czy moderator będzie w stanie jednoznacznie odpowiedzieć

                    Komentarz


                    • #11
                      @tiesto_77,
                      jak już wspominałem wczoraj, kolekcja CANAL+ VOD oferowana jest od pakietu CANAL+ Platinum.
                      Jeżeli zdecydowałeś się przykładowo na promocję CANAL+ Silver, a jako dodatek otrzymałeś od nas dostęp do pozostałych 4 kanałów CANAL+, to kolekcja nie będzie dostępna na Twoim dekoderze.
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                      Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                      Komentarz


                      • #12
                        Dziękuję za odpowiedź. Jak dla mnie żadna strata. Ogólnie nie bardzo rozumiem koncepcję tego VOD, bo to jak dla mnie samo przez się wyklucza. No bo, żeby mieć to VOD trzeba mieć dekoder z nagrywarką, a jak już ktoś ma te nagrywarkę to te same filmy może sobie nagrać samemu z kanałów. I nie musi wtedy czekać, az ktoś mu to udostepni w kolekcji No, ale co ja tam wiem, widać są amatorzy tej usługi

                        Ale do protokołu dodam, że jest to jeden z elementów naciągania klientów na rózne nazwy i kombinacje promocji, bo w gruncie rzeczy dwóch klientów ma tą samą podstawkę czyli 6 kanałów canal+, a jednak z uwagi na inne nazwy/składowe jednak traktuje się ich inaczej

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Kipcior Zobacz post
                          ...
                          Ale do protokołu dodam, że jest to jeden z elementów naciągania klientów na rózne nazwy i kombinacje promocji, bo w gruncie rzeczy dwóch klientów ma tą samą podstawkę czyli 6 kanałów canal+, a jednak z uwagi na inne nazwy/składowe jednak traktuje się ich inaczej
                          Ale zauważ,iż Ci klienci również inaczej płacą toteż różnice zawartości nie zaskakują specjalnie,bo oryginalnej promocji Platinum nie wynegocjujesz w cenie Universe+/6xCanal+.
                          Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-11-06, 15:06.
                          Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
                          W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
                          Universe+/6xCanal+/3xHBO

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                            Jeżeli zdecydowałeś się przykładowo na promocję CANAL+ Silver, a jako dodatek otrzymałeś od nas dostęp do pozostałych 4 kanałów CANAL+, to kolekcja nie będzie dostępna na Twoim dekoderze.
                            Pogrubienie jest moje. Co do decydowania się - wybacz ale to fikcja.
                            Umowa była zawierana na Universe + i 6xC+ + 3xHBO.
                            A że aneks na tą samą kwotę łaskawie wysłano po 6 miesiącach i tym razem nazywa się C+ Silver...
                            Wygląda na to, że i wtedy i teraz dość losowo pojawiają się nazwy promocji Universe+/C+Silver/C+Gold. Jedyny wyjątek, gdzie było jasno powiedziane jaka promocja i z czym się je to Full Extra (nazwa z pamięci).

                            Nie, nie brakuje mi VODów, ale nie trafia do mnie argument o "decydowaniu się" na promocje.
                            W N od 2006
                            Było U+Superfilm/68
                            Było nC+ silver, 6C+,HBO/69,
                            Extra, HBO, HBOGO, C+,C+Film1i2 > 8*C+/74,90 do 29.02.2016
                            Zaczyna być taniej i słoneczniej...

                            Komentarz


                            • #15
                              brak Canal+Vod choć mam w pakiecie

                              Od tygodnia czekam na aktywacje tej opcji w netvod+ na moim dekoderze,czy w końcu doczekam się aż jakiś doradca przeczyta moje maile i aktywuje mi tę opcję?pozdrawiam

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+