Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Romejo
    założył(a) wątek TIDAL, WIMP

    TIDAL, WIMP

    Witam
    Wimp na platformie NC+ jest martwy.
    Jednak na stronie TIDAL ( która to jakiś czas temu kupiła Wimpa ) jest link do polskich partnerów Tidal
    https://support.tidal.com/hc/pl/cate...ARTNERZY-TIDAL
    I jest tam również NC+ z informacją że "artykuł będzie dostępny wkrótce"
    Proszę o informacje na jakim etapie są rozmowy pomiędzy operatorem a serwisem muzycznym?
    Kiedy możemy się spodziewać uruchomienia usługi?
    Czy z poziomu dekodera będzie możliwa do osiągnięcia jakość HiFi?

  • Pablo70
    replied
    Niestety na dekoderze opcja Tidal jest niedostępna.Teraz możesz skorzystać z promocji w której Tdial jest +miesiąca lutego.

    Leave a comment:


  • tatrzan
    replied
    Witam.
    Na moim dekoderze turbo po włączeniu aplikacji Wimp/Tidal pojawia sie komunikat " Z uwagi na problemy techniczne nie możemy udostępnić aplikacji TIDAL na twoim dekoderze... bla bla bla..."
    O co chodzi i czy da sie to naprawić ?
    Miałem kiedyś wykupioną tę usługę ale po problemach z aplikacją zrezygnowałem. Teraz chciałem wrócić ale anim wykupiłem usługę na szczęście sprawdziłem czy aplikacja działa i niestety....

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @citizen,
    nie ma takiej możliwości. TIDAL dostępny jest na następujących urządzeniach:
    • komputer
    • urządzenia mobilne (za wyjątkiem tych, wspieranych przez Windows Phone)
    • Apple TV i Android TV

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Witam,
    czy jest możliwość słuchania muzyki z Tidala przez media player w dekoderze turbo, może przez jakiś serwer?

    Leave a comment:


  • Gregre
    replied
    W sieci domowej wpięte miałem dwa komputery, na każdym utworzona "Grupa domowa" z opcjami udostępniania plików i sprzętu. Po usunięciu dostępu do grupy domowej na każdym z komputerów okazało się, że znów mam dostęp do zakładki "Moje ulubione" na dekoderze. Może ta opcja pomoże i innym, borykającym się od jakże dawna z tym samym problemem bez ŻADNEJ pomocy ze strony służb technicznych NC+..

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) Gregre Zobacz post
    No i odzyskałem dostęp do folderu "Moje ulubione". Jednak nie ma nic za darmo, o ile mogę się tam zalogować z poziomu dekodera, to po zakończeniu odtwarzania KAŻDEGO utworu pojawia się jakże znany mi komunikat o błędzie. Dobra zmiana dotarła i do służb technicznych N-ki. Dobrze, że umowa niedługo mi się kończy, nikomu też nie polecę tej platformy.
    Dalej brak dostępu do zakładki "moje ulubione"... a odpowiedzi ze strony nc+ dalej brak. Umowa kiedyś się skończy...

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Znowu brak dostępu do zakładki moje ulubione.
    Sam sobie odpiszę: bądź cierpliwy... to tylko rok jak usterka występuje. Platforma nc+ ma ważniejsze sprawy niż dbanie o dobre działanie tego co oferuje.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Znowu brak dostępu do zakładki moje ulubione.

    Leave a comment:


  • Gregre
    replied
    No i odzyskałem dostęp do folderu "Moje ulubione". Jednak nie ma nic za darmo, o ile mogę się tam zalogować z poziomu dekodera, to po zakończeniu odtwarzania KAŻDEGO utworu pojawia się jakże znany mi komunikat o błędzie. Dobra zmiana dotarła i do służb technicznych N-ki. Dobrze, że umowa niedługo mi się kończy, nikomu też nie polecę tej platformy.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Dalej nie działa jak powinno...ale proszę o cierpliwość - napisze Pani Ola...

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Brawo nc+ już DWA MIESIĄCE jak nie działa.
    Widać jak ciężka jest droga do nowoczesności i profesjonalizmu, nie mówiąc już o zadowoleniu klienta... tylko kiedyś wszystko działało, za czasów platformy n.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Brawo nc+ już DWA MIESIĄCE jak nie działa.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Kiedy w końcu to będzie działać?

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    citizen,
    nie otrzymałam informacji w tej sprawie. Gdy tak się stanie zamieszczę informacje na forum.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+