Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #61
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Brawo nc+ już DWA MIESIĄCE jak nie działa.
    Widać jak ciężka jest droga do nowoczesności i profesjonalizmu, nie mówiąc już o zadowoleniu klienta... tylko kiedyś wszystko działało, za czasów platformy n.

    Komentarz


    • #62
      Dalej nie działa jak powinno...ale proszę o cierpliwość - napisze Pani Ola...

      Komentarz


      • #63
        No i odzyskałem dostęp do folderu "Moje ulubione". Jednak nie ma nic za darmo, o ile mogę się tam zalogować z poziomu dekodera, to po zakończeniu odtwarzania KAŻDEGO utworu pojawia się jakże znany mi komunikat o błędzie. Dobra zmiana dotarła i do służb technicznych N-ki. Dobrze, że umowa niedługo mi się kończy, nikomu też nie polecę tej platformy.

        Komentarz


        • #64
          Znowu brak dostępu do zakładki moje ulubione.

          Komentarz


          • #65
            napisał(a) citizen Zobacz post
            Znowu brak dostępu do zakładki moje ulubione.
            Sam sobie odpiszę: bądź cierpliwy... to tylko rok jak usterka występuje. Platforma nc+ ma ważniejsze sprawy niż dbanie o dobre działanie tego co oferuje.

            Komentarz


            • #66
              napisał(a) Gregre Zobacz post
              No i odzyskałem dostęp do folderu "Moje ulubione". Jednak nie ma nic za darmo, o ile mogę się tam zalogować z poziomu dekodera, to po zakończeniu odtwarzania KAŻDEGO utworu pojawia się jakże znany mi komunikat o błędzie. Dobra zmiana dotarła i do służb technicznych N-ki. Dobrze, że umowa niedługo mi się kończy, nikomu też nie polecę tej platformy.
              Dalej brak dostępu do zakładki "moje ulubione"... a odpowiedzi ze strony nc+ dalej brak. Umowa kiedyś się skończy...

              Komentarz


              • #67
                W sieci domowej wpięte miałem dwa komputery, na każdym utworzona "Grupa domowa" z opcjami udostępniania plików i sprzętu. Po usunięciu dostępu do grupy domowej na każdym z komputerów okazało się, że znów mam dostęp do zakładki "Moje ulubione" na dekoderze. Może ta opcja pomoże i innym, borykającym się od jakże dawna z tym samym problemem bez ŻADNEJ pomocy ze strony służb technicznych NC+..

                Komentarz


                • #68
                  Witam,
                  czy jest możliwość słuchania muzyki z Tidala przez media player w dekoderze turbo, może przez jakiś serwer?

                  Komentarz


                  • #69
                    @citizen,
                    nie ma takiej możliwości. TIDAL dostępny jest na następujących urządzeniach:
                    • komputer
                    • urządzenia mobilne (za wyjątkiem tych, wspieranych przez Windows Phone)
                    • Apple TV i Android TV

                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #70
                      Witam.
                      Na moim dekoderze turbo po włączeniu aplikacji Wimp/Tidal pojawia sie komunikat " Z uwagi na problemy techniczne nie możemy udostępnić aplikacji TIDAL na twoim dekoderze... bla bla bla..."
                      O co chodzi i czy da sie to naprawić ?
                      Miałem kiedyś wykupioną tę usługę ale po problemach z aplikacją zrezygnowałem. Teraz chciałem wrócić ale anim wykupiłem usługę na szczęście sprawdziłem czy aplikacja działa i niestety....
                      Extra + 8C+ 3HBO 59.90 do 31.03.2016r

                      Komentarz


                      • #71
                        Niestety na dekoderze opcja Tidal jest niedostępna.Teraz możesz skorzystać z promocji w której Tdial jest +miesiąca lutego.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+