Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #46
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
    ???????????????

    Komentarz


    • #47
      napisał(a) citizen Zobacz post
      Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
      ??????????????????????

      Komentarz


      • #48
        napisał(a) Gregre Zobacz post
        Jutro minie okrągła, trzytygodniowa rocznica zgłoszenia problemu do tzw. "zespołu wsparcia NC+". Zakładka Moje Ulubione jak nie działała, tak nie działa. Przyłączam się do wypowiedzi citizena, że w czasach sprzed połączenia z C+ klient traktowany był poważniej, powiadamiany po postępach prac nad rozwiązaniem usterki, co NIGDY nie trwało tak długo jak obecnie. Jeszcze tylko przekażcie moje dane Poczcie Polskiej i stracicie kolejnego abonenta.
        Dalej brak konkretnej odpowiedzi, już ponad miesiąc...

        Komentarz


        • #49
          citizen,
          gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #50
            napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
            citizen,
            gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.
            Dziękuję za odpowiedź Pani Olu, ale bardziej chodziło mi o to kiedy usterka będzie usunięta, i dlaczego to trwa ponad miesiąc.

            Komentarz


            • #51
              Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.

              Komentarz


              • #52
                napisał(a) citizen Zobacz post
                Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.
                I... DALEJ NIE DZIAŁA. BRAWO PLATFORMO NC+.

                Komentarz


                • #53
                  napisał(a) citizen Zobacz post
                  Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.
                  Dalej nie działa...

                  Komentarz


                  • #54
                    Czy doczekamy się wreszcie informacji kiedy usterka zostanie usunięta?

                    Komentarz


                    • #55
                      napisał(a) citizen Zobacz post
                      Czy doczekamy się wreszcie informacji kiedy usterka zostanie usunięta?
                      Dalej brak odpowiedzi

                      Komentarz


                      • #56
                        Usterka zgłoszona 16 maja. TO JUŻ 45 DNI JAK NIE DZIAŁA...
                        Na tym przykładzie widać jak nc+ "troszczy" się o swoich abonentów, głowa w piasek i tyle.

                        Komentarz


                        • #57
                          Pani Olu,
                          Kiedy będzie usunięta usterka zgłoszona 16 maja?

                          Komentarz


                          • #58
                            citizen,
                            nie otrzymałam informacji w tej sprawie. Gdy tak się stanie zamieszczę informacje na forum.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #59
                              Kiedy w końcu to będzie działać?

                              Komentarz


                              • #60
                                Brawo nc+ już DWA MIESIĄCE jak nie działa.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+