Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    @citizen,

    przesłałem informacje, które zamieściłeś do właściwych osób. Czekam na odpowiedź.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #32
      napisał(a) Michał_nc+ Zobacz post
      @citizen,

      przesłałem informacje, które zamieściłeś do właściwych osób. Czekam na odpowiedź.
      Panie Michale, 26.05 zamieściłem odpowiedź na forum którą otrzymałem od Tidal, a dzisiaj jest 31.05. Jakby nie liczyć to już sześć dni czekamy na odpowiedź.

      Komentarz


      • #33
        @citizen,

        proszę o przesłanie wiadomości, poprzez moje nc+ NAPISZ DO NAS, podając dane umowy której problem dotyczy, dołączając w treści wiadomości link do forum opisujący sprawę. Potrzebujemy zweryfikować konto abonenckie.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #34
          napisał(a) Michał_nc+ Zobacz post
          @citizen,

          proszę o przesłanie wiadomości, poprzez moje nc+ NAPISZ DO NAS, podając dane umowy której problem dotyczy, dołączając w treści wiadomości link do forum opisujący sprawę. Potrzebujemy zweryfikować konto abonenckie.
          Panie Michale, cenię swój czas prywatny i powielanie tych samych treści uważam za bezcelowe. Albo coś działa, albo nie. Skoro co jakiś czas są problemy, to proponuję usunąć wadliwy produkt. Kiedyś za czasów platformy n, traktowało się poważnie klientów i usterki były usuwane w ciągu 24 godzin.

          Komentarz


          • #35
            @citizen,

            niestety zmuszony jestem prosić jeszcze o cierpliwość w przedmiotowej sprawie. Tak jak wspomniałem jeśli uzyskam informację to od razu ją zamieszczę.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #36
              Jutro minie okrągła, trzytygodniowa rocznica zgłoszenia problemu do tzw. "zespołu wsparcia NC+". Zakładka Moje Ulubione jak nie działała, tak nie działa. Przyłączam się do wypowiedzi citizena, że w czasach sprzed połączenia z C+ klient traktowany był poważniej, powiadamiany po postępach prac nad rozwiązaniem usterki, co NIGDY nie trwało tak długo jak obecnie. Jeszcze tylko przekażcie moje dane Poczcie Polskiej i stracicie kolejnego abonenta.

              Komentarz


              • #37
                Gregre,
                nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.

                Komentarz


                • #38
                  napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
                  Gregre,
                  nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.
                  To może przy okazji prac związanych z usterką zrobić aktualizację płyt, która nie była od pół roku.

                  Komentarz


                  • #39
                    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
                    Gregre,
                    nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.
                    Pani Olu, czy można określić kiedy usterka będzie usunięta.

                    Komentarz


                    • #40
                      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
                      Gregre,
                      nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.
                      Cierpliwość... to już prawie M I E S I Ą C i dalej nie działa.

                      Komentarz


                      • #41
                        napisał(a) citizen Zobacz post
                        Cierpliwość... to już prawie M I E S I Ą C i dalej nie działa.
                        I tego się spodziewałem, brak odpowiedzi i usunięcia posta.

                        Komentarz


                        • #42
                          Nowy tydzień i dalej nie działa. Brawo...

                          Komentarz


                          • #43
                            citizen,
                            gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.

                            Komentarz


                            • #44
                              napisał(a) Gregre Zobacz post
                              Jutro minie okrągła, trzytygodniowa rocznica zgłoszenia problemu do tzw. "zespołu wsparcia NC+". Zakładka Moje Ulubione jak nie działała, tak nie działa. Przyłączam się do wypowiedzi citizena, że w czasach sprzed połączenia z C+ klient traktowany był poważniej, powiadamiany po postępach prac nad rozwiązaniem usterki, co NIGDY nie trwało tak długo jak obecnie. Jeszcze tylko przekażcie moje dane Poczcie Polskiej i stracicie kolejnego abonenta.
                              Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.

                              Komentarz


                              • #45
                                napisał(a) citizen Zobacz post
                                Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
                                Czekam na odpowiedź.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+