Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    A u mnie, pomimo zgłoszenie dwa dni temu problem nadal występuje i nie mam żadnych informacji co do podejmowanych przez N-ke działań

    Komentarz


    • #17
      W dalszym ciągu nie działa...totalna porażka

      Komentarz


      • #18
        Już tydzień i... dalej nie działa.

        Komentarz


        • #19
          @Grege, citizen,

          prosiłabym was o cierpliwość. Problem jest nadal w trakcie weryfikacji.

          Komentarz


          • #20
            napisał(a) Kasia.G_nc+ Zobacz post
            @Grege, citizen,

            prosiłabym was o cierpliwość. Problem jest nadal w trakcie weryfikacji.
            Czy coś już wiadomo?

            Komentarz


            • #21
              citizen ,

              problem jest zgłoszony do nadawcy. Na razie czekamy na jego rozwiązanie.

              Komentarz


              • #22
                napisał(a) Kasia.G_nc+ Zobacz post
                citizen ,

                problem jest zgłoszony do nadawcy. Na razie czekamy na jego rozwiązanie.
                Czy są wiadomości w sprawie?

                Komentarz


                • #23
                  napisał(a) citizen Zobacz post

                  Czy są wiadomości w sprawie?
                  citizen,

                  poinformujemy was, jak tylko uzyskamy informację zwrotną w tej kwestii.

                  Komentarz


                  • #24
                    napisał(a) Kasia.G_nc+ Zobacz post

                    citizen,

                    poinformujemy was, jak tylko uzyskamy informację zwrotną w tej kwestii.
                    Witam, otrzymałem dzisiaj odpowiedź z Tidal (w załączniku), może to przyspieszy usunąć usterkę.

                    Komentarz


                    • #25
                      napisał(a) citizen Zobacz post
                      Witam, otrzymałem dzisiaj odpowiedź z Tidal (w załączniku), może to przyspieszy usunąć usterkę.
                      Zdjęcie może być niewyraźne, załączam tekst:
                      TIDAL Support [AnnetteTN] (TIDAL)
                      26 maj, 7:38 AM EDT
                      Witam Adam,
                      Proszę skontaktować się z zespołem wsparcia NC+ ponieważ opracowali oni interfejs z (Tidal backend) i powinni być w stanie pomóc rozwiązać twój problem.
                      Best Regards,
                      Annette
                      TIDAL Member Support

                      Komentarz


                      • #26
                        napisał(a) citizen Zobacz post
                        Zdjęcie może być niewyraźne, załączam tekst:
                        TIDAL Support [AnnetteTN] (TIDAL)
                        26 maj, 7:38 AM EDT
                        Witam Adam,
                        Proszę skontaktować się z zespołem wsparcia NC+ ponieważ opracowali oni interfejs z (Tidal backend) i powinni być w stanie pomóc rozwiązać twój problem.
                        Best Regards,
                        Annette
                        TIDAL Member Support

                        Witam,
                        informacja dla techników nc+

                        Komentarz


                        • #27
                          napisał(a) citizen Zobacz post
                          Zdjęcie może być niewyraźne, załączam tekst:
                          TIDAL Support [AnnetteTN] (TIDAL)
                          26 maj, 7:38 AM EDT
                          Witam Adam,
                          Proszę skontaktować się z zespołem wsparcia NC+ ponieważ opracowali oni interfejs z (Tidal backend) i powinni być w stanie pomóc rozwiązać twój problem.
                          Best Regards,
                          Annette
                          TIDAL Member Support

                          Już dwa tygodnie nie działa, brawo nc+.

                          Komentarz


                          • #28
                            Dalej nie działa...i oczywiście brak odpowiedzi.

                            Komentarz


                            • #29
                              @citizen,

                              nie mamy jeszcze odpowiedzi. Jak ją uzyskamy to przekażemy informację osobnym postem.
                              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                              Komentarz


                              • #30
                                napisał(a) citizen Zobacz post
                                Zdjęcie może być niewyraźne, załączam tekst:
                                TIDAL Support [AnnetteTN] (TIDAL)
                                26 maj, 7:38 AM EDT
                                Witam Adam,
                                Proszę skontaktować się z zespołem wsparcia NC+ ponieważ opracowali oni interfejs z (Tidal backend) i powinni być w stanie pomóc rozwiązać twój problem.
                                Best Regards,
                                Annette
                                TIDAL Member Support
                                Odpowiedzi od kogo?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+