Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • TIDAL, WIMP

    Witam
    Wimp na platformie NC+ jest martwy.
    Jednak na stronie TIDAL ( która to jakiś czas temu kupiła Wimpa ) jest link do polskich partnerów Tidal
    https://support.tidal.com/hc/pl/cate...ARTNERZY-TIDAL
    I jest tam również NC+ z informacją że "artykuł będzie dostępny wkrótce"
    Proszę o informacje na jakim etapie są rozmowy pomiędzy operatorem a serwisem muzycznym?
    Kiedy możemy się spodziewać uruchomienia usługi?
    Czy z poziomu dekodera będzie możliwa do osiągnięcia jakość HiFi?

  • #2
    Romejo,
    w ramach umowy możesz skorzystać z opcji WiMP. Wszystkie szczegóły dotyczące zasad aktywacji znajdziesz na stronie: http://ncplus.pl/oferta/wimp

    Komentarz


    • #3
      Chyba się nie zrozumieliśmy. Konto na TIDAL to ja mam, natomiast chodzi mi o natywna aplikacje na dekoderze.Takowej nie ma, jest natomiast Wimp jednak jest martwy i nieaktualizowany chyba dobre pół roku.

      Komentarz


      • #4
        Romejo
        w ramach ofert nc+ możesz aktywować konto w WiMP. Wówczas poprzez dekoder będziesz miał dostęp do tego serwisu. Serwis TIDAL nie jest dostępny obecnie w naszej ofercie.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
          Romejo
          w ramach ofert nc+ możesz aktywować konto w WiMP. Wówczas poprzez dekoder będziesz miał dostęp do tego serwisu. Serwis TIDAL nie jest dostępny obecnie w naszej ofercie.
          A może by coś zrobić, by TIDAL był dostępny w nc+?

          Komentarz


          • #6
            citizen
            pracujemy nad uatrakcyjnieniem oferty. W momencie uzyskania potwierdzonych informacji powiadomimy naszych Abonentów o zmianach za pośrednictwem środków masowego przekazu i strony internetowej www.ncplus.pl.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
              citizen
              pracujemy nad uatrakcyjnieniem oferty. W momencie uzyskania potwierdzonych informacji powiadomimy naszych Abonentów o zmianach za pośrednictwem środków masowego przekazu i strony internetowej www.ncplus.pl.
              Nie rozumiem... albo jest pełna oferta WiMP, jeśli nie to zmieniamy na TIDAL lub Spotify, i tyle...Informacja że "pracujemy" jakoś mnie nie przekonuje, WiMP jest niekompletny już chyba pół roku...

              Komentarz


              • #8
                citizen rozumiem Cię ale obecnie mogę zaproponować tylko WiMP. Pozostałe serwisy nie są dostępne w nc+.

                Komentarz


                • #9
                  Brak strony logowania do WiMP.

                  Komentarz


                  • #10
                    citizen problem został już usunięty. Logowanie jest dostępne. Przepraszam za utrudnienia.

                    Komentarz


                    • #11
                      Czy Wam też wyskakuje "wystąpił błąd" przy opcji moje ulubione w WiMP?

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) citizen Zobacz post
                        Czy Wam też wyskakuje "wystąpił błąd" przy opcji moje ulubione w WiMP?
                        W dalszym ciągu bez zmian, dekoder turbo.

                        Komentarz


                        • #13
                          Od wczoraj mam ten sam problem co citizen. Zgłosiłem w centrum obsługi, poza informacją, że mam czekać na odpowiedź nic nie uzyskałem. Nadal brak dostępu do "moich ulubionych".

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Gregre Zobacz post
                            Od wczoraj mam ten sam problem co citizen. Zgłosiłem w centrum obsługi, poza informacją, że mam czekać na odpowiedź nic nie uzyskałem. Nadal brak dostępu do "moich ulubionych".
                            Kolejny dzień bez reakcji ze strony nc+

                            Komentarz


                            • #15
                              @citizen,
                              sprawa został skierowana do odpowiedniego działu. Trwa weryfikacja problemu.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+