Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+GO v.4.4.3

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nc+GO v.4.4.3

    Wczoraj zaktualizowała mi się aplikacja w tablecie na nową wersję 4.4.3 . No i nie mam możliwości korzystania z usługi, bo wcięło ikony "W domu" i "Poza domem". A do tego nie można uruchomić nic z VOD... Przeinstalowanie aplikacji nic nie dało. Macie podobnie? Mam tablet Sony S z andkiem 4.0.3
    Attached Files
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

  • #2
    @Sabek,
    wyczyść pamięć podręczną, odinstaluj aplikacji i pobierz ją ponownie z Google Play. Jeśli problem nie ustąpi, proszę o kontakt przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.

    W treści maila podaj:
    • model urządzenia,
    • wersja systemu Android,
    • opis problemu + ewentualne kody błędów jeżeli takowe się pojawiają.

    Komentarz


    • #3
      Mnie też zniknęła opcja "w domu". Korzystam z Samsunga S3 mini. Opcja "w dom" działa na nim od dawna bez zarzutu.

      Czy ktoś ma poprzednią wersję aplikacji? Czy można prosić o jej wystawienie gdzieś w sieci?

      napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
      @Sabek,
      wyczyść pamięć podręczną, odinstaluj aplikacji i pobierz ją ponownie z Google Play. Jeśli problem nie ustąpi, proszę o kontakt przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.
      A mógłbyś wyjaśnić czemu ze strony ncplus o nc+GO zniknęły wszelkie informacje na temat kanałów w domu?
      Ostatni raz edytowany przez fan HDTV; 2015-09-04, 21:43.
      USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

      Komentarz


      • #4
        Z czystej ciekawości - po co aktualizujecie aplikacje?
        Jeśli działa, albo nie ma pewności, że poprawi coś co Was dotyczy to zwykle lepiej nie instalować.
        W N od 2006
        Było U+Superfilm/68
        Było nC+ silver, 6C+,HBO/69,
        Extra, HBO, HBOGO, C+,C+Film1i2 > 8*C+/74,90 do 29.02.2016
        Zaczyna być taniej i słoneczniej...

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) keretey Zobacz post
          Z czystej ciekawości - po co aktualizujecie aplikacje?
          Niestety u mnie zaktualizowała się automatycznie, bez pytania. Gdyby padło pytanie czy aktualizować na pewno bym nie ryzykował.

          Jeśli działa, albo nie ma pewności, że poprawi coś co Was dotyczy to zwykle lepiej nie instalować.
          Ostatnio tego typu aktualizacje są raczej by coś popsuć, lub usunąć klientom jakąś funkcjonalność. Po latach szybkiego technologicznego rozwoju ciągniętego przez tandem n+ADB, teraz Francuzi realizują politykę zwijania interesu.
          USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

          Komentarz


          • #6
            Witam.

            Niestety u mnie to samo. Po aktualizacji brak dostępu. Zrobiłem czyszczenie odinstalowalem i nic. Lenovo Yoga 2 na Lolipopie.

            Komentarz


            • #7
              DNO!!!

              napisał(a) fan HDTV Zobacz post
              Niestety u mnie zaktualizowała się automatycznie, bez pytania. Gdyby padło pytanie czy aktualizować na pewno bym nie ryzykował.



              Ostatnio tego typu aktualizacje są raczej by coś popsuć, lub usunąć klientom jakąś funkcjonalność. Po latach szybkiego technologicznego rozwoju ciągniętego przez tandem n+ADB, teraz Francuzi realizują politykę zwijania interesu.
              u mnie po aktualizacji brak dostępu. Zrobiłem czyszczenie odinstalowałem i nic nie pomogło!!!
              Jest tu jakiś przedstawiciel nc+???????????
              [ciach]
              Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2015-09-05, 14:35. Powód: Reklama konkurencji
              TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

              Komentarz


              • #8
                @ Janusz123 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. W treści wiadomości podając :

                * model urządzenia,
                * wersję systemu Android,
                * opis problemu,
                * kod błędu.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Janusz123 Zobacz post
                  u mnie po aktualizacji brak dostępu. Zrobiłem czyszczenie odinstalowałem i nic nie pomogło!!!
                  Jest tu jakiś przedstawiciel nc+???????????
                  [ciach]
                  Potwierdzam powyższe, aktualizacja aplikacji nc+go v 4.4.3 (internet) sprawiła, że przestały uruchamiać się kanały (nieustający spinner) w LAN (na topie) i poza domem w moim przypadku na urządzeniu mobilnym Sony Xperia Z3 Compact (model 5803; Android 5.1.1)

                  Najsmutniejsze jest to, że "Przedstawiciel nc+" jedyne co może w tej sprawie zrobić to poinformować nas, że aplikacja i jej działanie nie jest usługą gwarantowaną...!

                  Komentarz


                  • #10
                    @Monika.W_nc+

                    A może jakaś sugestia jak przywrócić opcję "w domu" na Samsungu S3 mini?
                    USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                    Komentarz


                    • #11
                      Robi się mało zabawnie, bo już na referencyjnym tablecie
                      Nexusa 7 (2012) Androida 4.3, aplikacja nc+GO po aktualizacji do v.4.4.3
                      zawiera coraz więcej błędów.

                      Aplikacja w czasie odtwarzania pełnoekranowego nie blokuje trybu uśpienia
                      i tak co 3 minuty tablet przechodzi w stan uśpienia.

                      Druga sprawa kanały w domu, zaczęły się mikro przycięcia.

                      Komentarz


                      • #12
                        Halo!!!

                        napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
                        @ Janusz123 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. W treści wiadomości podając :

                        * model urządzenia,
                        * wersję systemu Android,
                        * opis problemu,
                        * kod błędu.
                        Napisałem i co dalej z moją sprawą????
                        Sprawa dotyczy dwóch telefonów Samsung ACE4 oraz tabletu Samsung Galaxy tab 3 10.1.

                        Po załadowaniu aplikacji w obrębie pola "Na topie" kręci się kółko ładowania w nieskończoność. Brak możliwości odbioru TV, dostępu do nagrań oraz BRAK zakładki "W domu".
                        Co jest grane? W jakim celu wprowadzono aktualizację, bo do tej pory urządzenia pracowały w miarę poprawnie? Komu to przeszkadzało?
                        Czy można pobrać (link) poprzednią wersję aplikacji? Obecna poszła z automatu...
                        TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Janusz123 Zobacz post
                          Napisałem i co dalej z moją sprawą????
                          Sprawa dotyczy dwóch telefonów Samsung ACE4 oraz tabletu Samsung Galaxy tab 3 10.1.

                          Po załadowaniu aplikacji w obrębie pola "Na topie" kręci się kółko ładowania w nieskończoność. Brak możliwości odbioru TV, dostępu do nagrań oraz BRAK zakładki "W domu".
                          Co jest grane? W jakim celu wprowadzono aktualizację, bo do tej pory urządzenia pracowały w miarę poprawnie? Komu to przeszkadzało?
                          Czy można pobrać (link) poprzednią wersję aplikacji? Obecna poszła z automatu...
                          Nawet jakbyś miał wyłączoną aktualizacje automatyczna w androidzie
                          to aplikacja przy uruchomieniu domaga się aktualizacji i nie można tego pominąć.

                          Komentarz


                          • #14
                            niedziałająca prawidłowo aplikacja NC+GO w telefonie

                            po ostatniej aktualizacji nc+Go do v.4.4.3 w telefonie Samsung SM-G530FZ Galaxy Grand Prime wersja androida 4.4.4. Aplikacja w czasie odtwarzania pełnoekranowego nie blokuje trybu uśpienia i tak co 20 sekund telefon przechodzi w stan uśpienia i przerywa odtwarzanie

                            Komentarz


                            • #15
                              I co dalej z tym fantem zrobić? Przedstawiciele tej prężnej firmy odezwijcie się, jakie kroki zostały powzięte, jak zamierzacie naprawic swój błąd i skąd można pobrać ewentualnie aplikację zastępczą na czas rozwiązania tej zagadki? Swoją drogą, czy NIKT wcześniej nie testował aplikacji.
                              TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+