Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+GO

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
    Przez pierwsze 3 godziny po rejestracji urządzenia masz bezpłatny dostęp do nc+ GO. Po tym czasie należy kliknąć link aktywacyjny wysłany na adres email podpięty pod umowę. Wtedy też otrzymasz informacje co do kosztów korzystania z usług dostępnych w nc+GO.
    A nie ma tak też czasami,że automatycznie mi naliczy opłatę jeśli nie kliknę w link ?

    Komentarz


    • cd..

      napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
      Przez pierwsze 3 godziny po rejestracji urządzenia masz bezpłatny dostęp do nc+ GO. Po tym czasie należy kliknąć link aktywacyjny wysłany na adres email podpięty pod umowę. Wtedy też otrzymasz informacje co do kosztów korzystania z usług dostępnych w nc+GO.


      błędu nie ma przynajmniej takowego numeru bo apka niby działa normalnie do włączenia pierwszego lepszego filmu, programu, po czym czarny ekran słychać dźwięk filmu programu TV i wszystko się zawiesza a po chwili samo wyłącza koniec.


      pozdrawiam

      Komentarz


      • napisał(a) Paul 023 Zobacz post
        A nie ma tak też czasami,że automatycznie mi naliczy opłatę jeśli nie kliknę w link ?
        Opłaty naliczone zostaną dopiero po kliknięciu w link aktywacyjny ale jedynie w przypadku korzystania z usług nie wchodzących w skład Twojej oferty. Korzystanie z Funkcji kanały poza domem płatna jest 3 zł miesięcznie.

        napisał(a) bbshadow Zobacz post
        błędu nie ma przynajmniej takowego numeru bo apka niby działa normalnie do włączenia pierwszego lepszego filmu, programu, po czym czarny ekran słychać dźwięk filmu programu TV i wszystko się zawiesza a po chwili samo wyłącza koniec.


        pozdrawiam
        Przeinstaluj aplikację. Ponadto sprawdź czy nie masz roota na urządzeniu.

        Komentarz


        • Witam po raz pierwszy na Forum
          Na obu zarejestrowanych iPadach w Ustawieniach pojawiła się informacja "Nie udało się zweryfikować rejestracji. Spróbuj później." Poza tym wszystko funkcjonuje jak poprzednio z wyjątkiem oczywiście programowania nagrań, które nigdy nie działało i zawsze pojawia się komunikat "Żądanie nagrywania nie zostało zaakceptowane z powodu problemu z komunikacją.
          Proszę spróbować później."

          Komentarz


          • napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
            Opłaty naliczone zostaną dopiero po kliknięciu w link aktywacyjny ale jedynie w przypadku korzystania z usług nie wchodzących w skład Twojej oferty. Korzystanie z Funkcji kanały poza domem płatna jest 3 zł miesięcznie.



            Przeinstaluj aplikację. Ponadto sprawdź czy nie masz roota na urządzeniu.
            U mnie jest identyczny problem na Samsung Galaxy Note 10.1, też nie ma komunikatu o błędzie, a włączenie jakiekolwiek programu czy to w domu czy poza domem zawiesza tablet i leci tylko dźwięk, reset tabletu do ustawień fabrycznych, instalacja od nowa aplikacji nie pomaga.
            __________________
            SAMSUNG 40 ES7000 + DENON AVR 1312XP
            + turboBOX+ z CANAL+ GOLD

            Komentarz


            • samsung galaxy note 10,1

              a może mi pan kolega Piotrek powie jak mam to sprawdzić czy mam roota tzn jak mam to co, reklamacja do Samsunga czy jak ??? Tablet Kupiłem z Media-Markt i nic z nim nie robiłem!

              a i zrobiłem ustawienia fabryczne zainstalowałem jeszcze raz nc+go i jest dokładnie to samo


              pozdrawiam

              Komentarz


              • Witam, gdzie znajdę cennik ncplus go ?

                Komentarz


                • napisał(a) yatak Zobacz post
                  Oczywiście, tylko ciag liczb.
                  Napisz jaki masz ruter....


                  napisał(a) blazej630 Zobacz post
                  Witam, gdzie znajdę cennik ncplus go ?
                  http://forum.ncplus.pl/forum/showthr...583#post729583

                  Komentarz


                  • Właśnie padła mi aplikacja nc+go... odpaliłem, włączam kanały w domu... a tu błąd rejestracji D1. Jeszcze wczoraj działało jak należy a dziś du**!!!! Tablet ASUS Transformer Pad TF700T android 4.2.1. Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego urządzenie się samo wyrejestrowało i nie może na nowo zarejestrować???

                    Komentarz


                    • D1

                      Działało tyle dni i dziś następna ,, miła" niespodzianka. Tym razem błąd D1, już nie mam słów i kultura wymaga co za geniusze nad tym pracują. Już wyciągają ręce po pieniądze i przysyłają jakieś rachunki a dziadostwo nadal testowane na naszych nerwach. Co najważniejsze nie wieżę w żadne ich tłumaczenia i zapewnienia. Pamiętam jak ich tunery nie chciały działać z różnymi modelami tv, wystarczy, że za którymś razem dopracowali to dziadostwo i teraz cudownie działają tunery na wszystkich tv i nie ma problemu. Teraz s.....li następną usługę i będą mydlić oczy jak nie rotem to wersją antka a skończy się jak zwykle po paru miesiącach dopracują i będzie działać dobrze. Na razie syf testowany na abonentach.
                      All Incl. + Multiroom. 159zł oraz silver 64zł.

                      Komentarz


                      • D1

                        Zgadzam się w 100 procentach. To jest tragedia. Przy poprzednim D1 napisałem do nich maila z zapytaniem co ten błąd oznacza. Odpisali, że u nich w systemie mam zarejestrowane jedno urzadzenie i ze po wyrejestrowaniu i ponownej rejestracji tego samego urządzenia nie beda pobierane opłaty za rejestrację. Na temat tego błędu ani słowa.

                        Komentarz


                        • napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                          Trwają prace naprawcze dotyczące aplikacji na urządzenia iPhone. Odpowiednia poprawka pojawi się w połowie przyszłego tygodnia...
                          Mam takie pytania:
                          1/ Czy dzisiaj jest może połowa tygodnia?
                          2/ Czy termin zostanie dotrzymany?
                          3/ Czy przypadkiem nie można wrócić do wersji testowej, która hulała aż miło i dać sobie spokój z poprawkami do czasu kiedy Szanowni Technicy nie przetestują nowej wersji ale tym razem na członkach swoich rodzin
                          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                          Komentarz


                          • napisał(a) ZILLION Zobacz post
                            Napisz jaki masz ruter....


                            AirLive WL -5450 AP

                            Komentarz


                            • napisał(a) ZILLION Zobacz post
                              Napisz jaki masz ruter....


                              AirLive WL -5450 AP. Gosc ktory mi go konfigurowal mogl cos namieszac, poniewaz na laptopie wyskakiwal mi blad konflikt ip kiedy ogladalem np youtube z dekodera i mialem otwarty laptop

                              Komentarz


                              • napisał(a) yatak Zobacz post
                                AirLive WL -5450 AP. Gosc ktory mi go konfigurowal mogl cos namieszac, poniewaz na laptopie wyskakiwal mi blad konflikt ip kiedy ogladalem np youtube z dekodera i mialem otwarty laptop
                                Jak wyskakiwał konflikt IP to cos jest namieszane w DHCP albo masz na sztywno ustawione IP w dekoderze i w kompie. Z tego co pamietam AirLive ma adres 192.168.100.252 Sprawdź też we właściwościach połączenia wifi w szczegółach jaki tam masz adres bramy. Powinien byc taki jak podałem no chyba że ktoś zmienił...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+