Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd -829 na iPadzie 4, iOS 10.3.3

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Błąd -829 na iPadzie 4, iOS 10.3.3

    Dzień dobry,

    właśnie zainstalowałem aplikację nc+ GO na iPadzie 4 (z 2012 roku), wersja systemu 10.3.3. Niestety, przy próbie obejrzenia jakiegokolwiek filmu, wyskakuje błąd -829.

    Co ciekawe, trailery uruchamiają się poprawnie.

    Proszę o pomoc albo wyjaśnienie dlaczego nie działa i co oznacza ten tajemniczy błąd.

  • #2
    na ipadzie pro 10.5 z ios 12.1 to samo .. kazda kolekcja odpala sie z tym blędem (-829) .. co dziwne tv dziala bez problemu

    Komentarz


    • #3
      Drodzy, czy macie proxy lub VPN? Spróbujcie skorzystać z innego łącza internetowego aby zweryfikować problem.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        w moim przypadku nie ma zadnego proxy ani vpn

        Komentarz


        • #5
          Ja również nie mam proxy ani VPN. Łączę się przez wi-fi do internetu z UPC.

          Z tym że dzisiaj już działa.

          Wciąż miło byłoby się dowiedzieć, co oznacza -829.
          Ostatni raz edytowany przez jestemniczem; 2019-01-07, 16:11.

          Komentarz


          • #6
            no wlasnie .. przed chwila sprawdzilem i rzeczywiscie dziala ..

            pani Aleksandro .. bylaby Pani uprzejma dowiedziec sie co zmienilo sie po stronie dostawcy.. ?

            Komentarz


            • #7
              geresz, błąd -829 świadczy o błędzie w połączeniu internetowym. Często wstępuje przy VPN, rozwiązanie jest uruchomienie nc+GO na innym łączu internetowym i powrót do stale używanego.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Znowu to samo. W środku oglądania mi wyskoczyło i już nie da się oglądać dalej. Nie muszę chyba dodawać, że łącze caly czas takie same, więc odpowiedź powyżej nijak ma się do rzeczywistości.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+