Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+GO błąd 829

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nc+GO błąd 829

    Czołem, mam problem z aplikacją nc+GO. Przy próbie obejrzenia niektórych odcinków serialu wyświetla błąd 829 a inne odcinki odtwarza bez problemu. Urządzenie iPad 2017 iOS 12.1.1
    o co tu chodzi ?

  • #2
    Spiety75, na jakim serialu występuje problem? Czy oglądając kanały " na żywo " również pojawia się taka informacja?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
      Spiety75, na jakim serialu występuje problem? Czy oglądając kanały " na żywo " również pojawia się taka informacja?
      Befler2.
      W programach 'Na żywo' nie zauważyłem tego problemu

      Komentarz


      • #4
        Spiety75, jakie masz połączenie z Internetem wifi? Jaka jest prędkość?
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          mam dokladnie taki sam problem .. dodam ze predkosc internetu jest duza wiec nie to jest przyczyna .. teraz w tv dziala prawidlowo

          Komentarz


          • #6
            U mnie to samo!
            Co dziwne, to że live tv i zwiastuny odgrywa normalnie, a samych filmów i seriali nie chcę i wyskakuje wciąż ten sam błąd (-829).
            Próbowałem już hard resetu i nawet instalowałem aplikację na nowo. Nic nie pomogło.
            Ma ktoś może rozwiązanie?
            Attached Files

            Komentarz


            • #7
              Drodzy, sprawdźcie testowo na innym łączu internetowych? Jakiego macie dostawce Internetu, Orange?
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Stał się cud... dzisiaj nagle wszystko śmiga, ... po raz pierwszy od ponad tygodnia!?
                Ciekaw jestem co było powodem tego błędu? Czy może NC+ coś skorygowali?
                Jak u Ciebie, geresz?

                Komentarz


                • #9
                  nie mam pojecia .. nie dzialalo a teraz dziala i w sumie to jest najwazniejsze

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+