Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Iphone xs ios 12

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • leon24
    założył(a) wątek Iphone xs ios 12

    Iphone xs ios 12

    Witam
    mam pewien problem z aplikacja nc+ go na iphonie xs i ios 12. Dzwiek jest ale ekran jest czarny. Czy jest moze jakis pomysl aby aplikacja dzialala poprawnie

  • Tamdino
    replied
    Witam, ten sam problem z Ipad Pro, mam nadzieję że pracujecie Państwo również nad rozwiazaniem dla tabletrów

    Leave a comment:


  • kami1988on
    replied
    Telefony pojawiły się ładnych parę miesięcy temu, a nc potrzebuje 6 miesiecy na dostosowanie aplikacji, aż strach pomyśleć co dostaniemy w marcu. Obraz w 3D, 10k, z telefonu bedzie wylatywał popcorn.........a kolejny iphone wyjdzie we wrzesniu.......

    Leave a comment:


  • Maccie
    replied
    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
    Piotrkummer, trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Ze względu na bardzo duży zakres prac, zakończenie planowane jest na marzec 2019.

    Wy jesteś zwyczajnymi jebanymi niedojebami.**** wam w dupe!!

    Leave a comment:


  • rob.777
    replied
    Pani Aleksandra_nc+ rozumiem, że brak możliwości odtwarzania obrazu na iPhone xs jest wystarczającym powodem do bezproblemowego rozwiązania umowy z winą po stronie nc+???

    Leave a comment:


  • rob.777
    replied
    Pani Aleksandra_nc+ rozumiem, że brak możliwości odtwarzania obrazu na iPhone xs jest wystarczającym powodem do bezproblemowego rozwiązania umowy z winą po stronie nc+???

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Piotrkummer, trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Ze względu na bardzo duży zakres prac, zakończenie planowane jest na marzec 2019.

    Leave a comment:


  • Piotrkummer
    replied
    Tak to prawda. Dziś rozmawiałem z BOK i potwierdzili ten termin. Co nie znaczy że to zrobią w tym terminie. Zdecydowanie wybrałbym kablówkę.

    Leave a comment:


  • Kalop1980
    replied
    Jeżeli to prawda ze dopiero rozwiązanie problemu jest w marcu to ja przejdę sobie na kablówkę. Właśnie skończyła mi się umowa. A byłem z Nc plus od początku Canal plus w Polsce, 160 zł miesięcznie abonament a oni klientów olewaja. To nie pierwszy raz był już taki problem z dekoderem i brakiem możliwości odtwarzano HBO. Tez pracowali nad tym miesiące. To chyba jacyś praktykanci bo nie wierze ze maja dział takich amatorów tam. Pani Aleksandro wstyd.

    Leave a comment:


  • ghost131
    replied
    Wasz zespół programistów ma urlop do marca? Nie rozumiem tego, jak tak można podchodzić do klientów...

    Leave a comment:


  • Piotrkummer
    replied
    Właśnie dostałem maila od pomocy technicznej N C + rozwiązanie problemu planują na marzec 2019.

    Leave a comment:


  • kociol
    replied
    Witam, czy jest szansa na naprawienie usterki w Nowym Roku 2019 ? Ludzie w Kosmos od ponad pół wieku latają a Państwo macie problem z naprawienie aplikacji , hehe sorry ale trochę to śmieszne.

    Leave a comment:


  • Maccie
    replied
    Problem nie ma nic wspolnego
    z iOS 12 a nowymi urządzeniami Apple i kompletnym nieróbstwem nc+.

    Leave a comment:


  • Matysy
    replied
    Od jakiegoś czasu z nadzieją obserwuje ten wątek i czekam na wpis administratora, że problem został naprawiony. Ciekawe, że na innych platformach np. Netflix nie ma problemu. Mam wrażenie, że użytkownicy ios 12 są po prostu olewani!

    Leave a comment:


  • Maccie
    replied
    Ludzie,mamy 22 grudzień.Bezczelne olewamie i wciskanie kitu o pracy nad aplikacja już wam się powinno znudzić.Jestescie zwyczajnie bezczelni i składam dziś wypowiedzenie z powodu braku działających usług.
    Chcialem obejrzeć dziś United i znów nie obejrzę bo nad niczym nie pracujecie.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+