Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Iphone xs ios 12

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    Ludzie,mamy 22 grudzień.Bezczelne olewamie i wciskanie kitu o pracy nad aplikacja już wam się powinno znudzić.Jestescie zwyczajnie bezczelni i składam dziś wypowiedzenie z powodu braku działających usług.
    Chcialem obejrzeć dziś United i znów nie obejrzę bo nad niczym nie pracujecie.

    Komentarz


    • #32
      Od jakiegoś czasu z nadzieją obserwuje ten wątek i czekam na wpis administratora, że problem został naprawiony. Ciekawe, że na innych platformach np. Netflix nie ma problemu. Mam wrażenie, że użytkownicy ios 12 są po prostu olewani!

      Komentarz


      • #33
        Problem nie ma nic wspolnego
        z iOS 12 a nowymi urządzeniami Apple i kompletnym nieróbstwem nc+.

        Komentarz


        • #34
          Witam, czy jest szansa na naprawienie usterki w Nowym Roku 2019 ? Ludzie w Kosmos od ponad pół wieku latają a Państwo macie problem z naprawienie aplikacji , hehe sorry ale trochę to śmieszne.

          Komentarz


          • #35
            Właśnie dostałem maila od pomocy technicznej N C + rozwiązanie problemu planują na marzec 2019.

            Komentarz


            • #36
              Wasz zespół programistów ma urlop do marca? Nie rozumiem tego, jak tak można podchodzić do klientów...

              Komentarz


              • #37
                Jeżeli to prawda ze dopiero rozwiązanie problemu jest w marcu to ja przejdę sobie na kablówkę. Właśnie skończyła mi się umowa. A byłem z Nc plus od początku Canal plus w Polsce, 160 zł miesięcznie abonament a oni klientów olewaja. To nie pierwszy raz był już taki problem z dekoderem i brakiem możliwości odtwarzano HBO. Tez pracowali nad tym miesiące. To chyba jacyś praktykanci bo nie wierze ze maja dział takich amatorów tam. Pani Aleksandro wstyd.

                Komentarz


                • #38
                  Tak to prawda. Dziś rozmawiałem z BOK i potwierdzili ten termin. Co nie znaczy że to zrobią w tym terminie. Zdecydowanie wybrałbym kablówkę.

                  Komentarz


                  • #39
                    Piotrkummer, trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Ze względu na bardzo duży zakres prac, zakończenie planowane jest na marzec 2019.

                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #40
                      Pani Aleksandra_nc+ rozumiem, że brak możliwości odtwarzania obrazu na iPhone xs jest wystarczającym powodem do bezproblemowego rozwiązania umowy z winą po stronie nc+???

                      Komentarz


                      • #41
                        Pani Aleksandra_nc+ rozumiem, że brak możliwości odtwarzania obrazu na iPhone xs jest wystarczającym powodem do bezproblemowego rozwiązania umowy z winą po stronie nc+???

                        Komentarz


                        • #42
                          napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
                          Piotrkummer, trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Ze względu na bardzo duży zakres prac, zakończenie planowane jest na marzec 2019.

                          Wy jesteś zwyczajnymi jebanymi niedojebami.**** wam w dupe!!

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+