Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Iphone xs ios 12

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Problem jest znany, wraz z nowym iPhone zadebiutował nowy mechanizm zabezpieczeń. Obecnie trwają prace nad przywróceniem funkcjonalności na nowych modelach iPhone.

    Dodam że nc+ go pełni jedynie rolę uzupełniającą, lecz korzystać z niej możesz również na komputerze czy tablecie.

    Komentarz


    • #17
      Dzień dobry? Czy mogliby Państwo nas poinformować jak długo zajmie jeszcze naprawa błędu w aplikacji ?

      Komentarz


      • #18
        Składam ponownie zapytanie jaki jest szacowany czas wprowadzenia działającej wersji aplikacji ? W sumie to już miesiąc się z tym mocujecie....

        Komentarz


        • #19
          Dzień dobry, w nowym IPad Pro również występuje ten sam problem. Dźwięk jest natomiast obrazu nie ma. Tak więc na tablecie też nie mam nc go...

          Komentarz


          • #20
            Niby nowy mechanizm zabezpieczeń, a taki wp pilot działa...

            Komentarz


            • #21
              No i jeszcze nowy Ipad 11 , te same objawy ,brak obrazu.A co do zabezpieczeń , mam Iphona Xs Max ios 12.1 - i tu kicha , ale z tym samym Os 12.1 iPhone X działa idealnie.

              Komentarz


              • #22
                Jak można optymalizować aplikacje przez 2 miesiące? W ciągu takiego czasu, jakiś ogarnięty zespół programistów mógłby napisać ja od nowa

                Komentarz


                • #23
                  Problem dotyczy tylko nowych IPhonów i ipadaów z 2018 roku. Ciekawe jak długo będziemy czekać na naprawę.
                  co ciekawe nie działa równieź aplikacja Canal+ sport online, czarny ekran dźwięk jest. Za to nie ma problemu z ipla, Horizon go, wp pilot, tam wszystko działa na najnowszych urządzeniach Apple. A co na to regulamin usługi?
                  Ostatni raz edytowany przez Piotrkummer; 2018-12-01, 12:37.

                  Komentarz


                  • #24
                    Czy Ktoś jest w stanie odpowiedzieć użytkownikom na temat aktualizacji pod nowe iphony?

                    Komentarz


                    • #25
                      Prosimy jeszcze o cierpliwość.
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                      Komentarz


                      • #26
                        To może spytam o aplikację na Apple Tv i przypomnę że aplikacja na iPad Pro również nie działa..Jest to dość frustrujące skoro iPhony już są ze 3 mce na rynku a iPady dwa...

                        Komentarz


                        • #27
                          Na Apple TV niestety nie wypuszcza aplikacji...

                          Komentarz


                          • #28
                            Usługa nie działa ani na iPhone XS, ani na iPad, ani na Apple TV, więc może ncplus powinno dodawać do usługi swoje urządzenie, jeśli nie może poradzić sobie z poprawieniem softu?

                            Komentarz


                            • #29
                              Święta tuż tuż wiec można w tym roku zapomnieć o nowej aplikacji a płacić trzeba..

                              Komentarz


                              • #30
                                Czy brak prawidłowo działającej usługi nie jest czasem wystarczającym powodem do wypowiedzenia umowy lub żądania rekompensaty ?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+