Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Iphone xs ios 12

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Iphone xs ios 12

    Witam
    mam pewien problem z aplikacja nc+ go na iphonie xs i ios 12. Dzwiek jest ale ekran jest czarny. Czy jest moze jakis pomysl aby aplikacja dzialala poprawnie

  • #2
    leon24, pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Na XS Max dokładnie ten sam problem...


      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

      Komentarz


      • #4
        Również korzystam z Iphona XS i mam ten sam problem. Aplikacja sama w sobie działa , problem rozpoczyna się w momencie wybrana programu do odtwarzania - fonia jest zachowana - słychać treść odtwarzanego programu , natomiast odtwarzacz nie pokazuje wizji. Zachowane są ikonki powrotu do aplikacji i możliwości zmiany jakości obrazu pomimo braku wizji. Na niektórych kanałach zatrzymuje się obraz na pierwszej klatce obrazu.
        Pozdrawiam .

        Komentarz


        • #5
          kociol, pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę o cierpliwość.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            iPhone XS Max ten sam problem. A co do cierpliwości to już poruszałem ten temat w moje nc+ korzystając z formularza, czatu i.... i nic a minęło już kilka ładnych tygodni.
            Dziwne ale inne profesjonalne firmy nie mają problemu z dostosowaniem swojej aplikacji do danej wersji systemu na czas. Wierzę w to, że nie liczy się klient tylko kasa.

            Komentarz


            • #7
              LadronCD
              nie bagatelizujemy problemu. Zapewniam, że pracujemy nad jego rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Dzien dobry, jak tam rokowania , czy uda się usprawnić działanie aplikacji? Na ten moment bez poprawy.

                Komentarz


                • #9
                  kociol, nadal pracujemy nad usunięciem błędu.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    A my nadal czekamy. Cierpliwość.

                    Komentarz


                    • #11
                      To jak długo jeszcze mamy być cierpliwi?

                      Komentarz


                      • #12
                        Dzień dobry,
                        czy jest jakiś deklarowany/ oczekiwany termin naprawy usterki oprogramowania w tym zakresie? Kiedyś iPad Air usunięcie identycznej usterki nigdy nie nastąpiło.
                        Rozumiem, że NC+ przygotowało dla abonentów dotkniętych tą sporą niedogodnością jakąś rekompensatę?
                        M

                        Komentarz


                        • #13
                          Od polskiej premiery xs'a minął ponad miesiąc, a nc+ nadal nie potrafi zoptymalizować aplikacji... Kiedyś byliście poważną platformą satelitarną a dzisiaj nie potraficie poradzić sobie z najmniejszym problemem.

                          Komentarz


                          • #14
                            Juz ponad miesiac czekam, czy cos wiadomo bo tak troche slabo

                            Komentarz


                            • #15
                              Niektore kanaly dzialaja typu jak ale kino nsport czy mini mini jednak np. Eleveny czy canal + nie dzialaja slychac tylko dzwiek a obrazu nie ma. Kiedy to naprawicie? Problem wystepuje na iphone xs

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+