Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NCplusgo - Przekroczono limit wymian!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NCplusgo - Przekroczono limit wymian!

    Witam

    W zasadzie temat mówi wszystko o problemie, śmieszne jest to że nieudolność tego serwisu sięga zenitu. Za każdym razem logując się na tą stronkę muszę zaktualizować urządzenie - wystarczy że przeglądarka się zaktualizuje co w przypadku FireFoxa występuje bardzo często.

    Używając usługi na jednym komputerze zostałem zablokowany jako że przekroczyłem limit wymian, dzwoniąc na infolinię dowiaduję się iż nie mogą Państwo pomóc. Dodatkowo jestem informowany że limit zamian został ograniczony do 2 czyli mniej więcej tyle razy uda mi się zalogować zanim dostane kolejną blokadę?

    I na zakończenie nawet nie wspomnę że opinii na temat tego serwisu nie wpuszczacie na forum bo mój post z przed miesiąca do dzisiaj się nie pojawił.

    Pozostaje pogratulować polityki - niedość że limit 100h to ograniczony praktycznie do 2 logowań.

  • #2
    @ seb235 dziękuję Ci za przesłane uwagi. Zostały one przekazane do właściwego działu. Damy znać jak otrzymamy informację zwrotną.
    Dodam, że Twój wcześniejszy post dotyczący nc+ go znajduje się tutaj: https://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=74348.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Chociaż sam, aż tak mocno nie używam tego serwisu to podzielam zdanie przedmówcy, że takie działanie serwisu świadczy o pełnej amatorce zespołu przygotowującego to rozwiązanie. Prosiłbym o przekazanie i tej uwagi do szanownych developerów

      Komentarz


      • #4
        @seb235,

        podaj numer Abonenta w wiadomości do doradcy, zgodnie z moją sygnaturą.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Dzień dobry, czy jest możliwość "ręcznego" rozwiązania tego problemu po zgłoszeniu na infolinię lub tutaj? Chcę dodać inne urządzenie, a nie mogę bo rzekomo wykorzystano limit

          Komentarz


          • #6
            PMTM wyjaśniam, iż zmian w zakresie zarejestrowanych urządzeń dokonuje się poprzez uruchomienie aplikacji na wybranym sprzęcie. Jeżeli danego urządzenia nie ma na liście, pojawia się możliwość dodania go. W przypadku, gdy wyczerpany jest limit przypisanych urządzeń, jest możliwość zamiany sprzętu. Wówczas podczas logowania na kolejnym urządzenia pojawia się zapytanie o jego dodanie. Po wpisaniu nazwy nowego urządzenia należy kliknąć przycisk /Tak, dodaj/ po czym pojawi się komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń i będzie widoczny przycisk /Zmień/. W kolejnym kroku należy na liście /Twoje aktualne urządzenia/ wybrać to urządzenie, które ma zostać zastąpione nowym i kliknąć w przycisk /Zmień/. Wówczas nastąpi zalogowanie do aplikacji.
            Listę zarejestrowanych urządzeń można zweryfikować w panelu Moje konto w zakładce /urządzenia/. Dodam, że obowiązuje limit 2 zmian na miesiąc.
            Wyjaśniam, że zakładka /Urządzenia/ umożliwia jedynie podgląd zarejestrowanych urządzeń, nie można jednak za jej pośrednictwem wprowadzać modyfikacji (usuwać czy dodawać urządzeń).
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Myślę, że użytkownicy wiedzą jak przeprowadza się proces dodawania nowego urządzenia.
              Problem polega na tym, że Państwa magiczna aplikacja za każdym razem kiedy loguję się do niej z tego samego komputera i z tej samej przeglądarki traktuje to jako logowanie z nowego urządzenia i żąda jego dodania - co w praktyce oznacza, że mogę się zalogować do niej dwa razy w miesiącu.

              Biorąc pod uwagę, że wynalazek pt. NC+ GO był częścią oferty jaką zaakceptowałem przedłużając umowę to może można by tą umowę wypowiedzieć? bo w naprawę aplikacji jakoś trudno mi uwierzyć.

              Komentarz


              • #8
                yossarian_ nc+go nie jest usługą gwarantowaną, w związku z czym nawet w przypadku wycofania lub zaprzestania świadczenia usługi, prawo do wypowiedzenia umowy nie będzie przysługiwać.

                Aby podobne sytuacje się nie powtarzały, wyłącz automatyczne aktualizacje przeglądarki internetowej na które logujesz się do nc+ go i nie aktualizuj jej.

                Komentarz


                • #9
                  ... acha ...
                  a jeśli klucz do drzwi w mieszkaniu będzie się zacinał to po prostu przestanę zamykać mieszkanie.
                  Przepraszam ale rady typu nie aktualizuj przeglądarki, żeby móc korzystać z aplikacji trudno mi traktować poważnie.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) lpotaczek Zobacz post
                    [USER="156683"](...)Aby podobne sytuacje się nie powtarzały, wyłącz automatyczne aktualizacje przeglądarki internetowej na które logujesz się do nc+ go i nie aktualizuj jej.
                    Witam!
                    Od czasu, kiedy zacząłeś aspirować do stanowiska eksperta nc+, zaglądam na strony forum z mieszanymi uczuciami!
                    abonent od 01.03.2007r.

                    Komentarz


                    • #11
                      yossarian_ Przykro Mi z tego powodu. Jednakże każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii.
                      Dodam jedynie że kolejny problem który teraz opisujesz, nie ma związku z nc+ przez co nie będę mógł pomóc.

                      Drodzy, rozwiązanie które przedstawiłem jest jedynym sposobem aby nie utracić wolnych urządzeń w nc+go. Z uwagi na wymogi stawiane przez nadawców treści, każde użadzenie zyskuje nowy identyfikator po aktualizacji przeglądarki.
                      W najbliższym czasie niestety nie będzie innej możliwości. Alternatywnie proponuję korzystanie z innej przeglądarki (z wyłączonymi aktualizacjami) której nie potrzebujemy aktualizować, do korzystania z serwisu.

                      Dodatkowo chciałbym dodać że nie musicie sie martwić zamianą urządzeń, gdyz każdemu abonentowi przysługują 2 wymiany w miesiącu.
                      Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2018-05-26, 14:13.

                      Komentarz


                      • #12
                        Chyba wypada mi coś napisać od siebie, bo to co wymyśliła nc+ w przypadki ncgo i firefoxa to jakaś kpina.Absolutnie podzielam poprzednie uwagi i dorzucę jedno pytanie od siebie.Dlaczego np.nie identyfikuje się urządzenia po ID? Propozycja ,by nie aktualizować przeglądarki to chyba nie najlepszy pomysł... a może ma ktoś pomysł jak zaktualizować przeglądarkę bez usuwania cookies?
                        były użytkownik HdA

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+