Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ncplusgo.pl - Opinie i spostrzeżenia

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ncplusgo.pl - Opinie i spostrzeżenia

    Witam

    Z rozwiązania na ncplusgo.pl korzystam bardzo często, wygodne jest to że na komputerze mogę sobie uruchomić wybrane programy TV i oglądać ramówkę bez dodatkowych opłat. Jednakże parę spraw jest szczególnie irytującyach:

    1) Jakość obrazu, tutaj jest bardzo słabo włączając to na większym monitorze obraz z bliska wygląda fatalnie, nie jest to uciążliwe bo nikt nie ogląda telewizji siedząc metr przed monitorem aczkolwiek mogło to by być chociaż 720p. Podobnie jeżeli chodzi o HBO Go jakość zwyczajnie jest kiepska, najlepszą jakość jak do tej pory ma netflix tam aż miło popatrzeć - tak więc się da.

    2) Jakość wykonania tej aplikacji i odtwarzacza jest poniżej krytyki, ja rozumiem że dzisiaj już się pisze wszystko pod mocniejszy sprzęt i optymalizację ma się gdzieś. Ale fakt iż nie da się materiałów oglądać na 2 rdzeniowym komputerze z 3GB ramu jest zwyczajnie przegięciem, szczególnie iż dobrej jakości materiał 1080p leci na tym sprzęcie bez problemu. (Problem pojawił się w tej najnowszej wersji, wcześniej nie występował)

    3) Korzystając z systemu OS X i wchodząc na youtube czy uruchamiając film lokalnie na komputerze z automatu przestaje działać opcja oszczędzania energii co powoduje iż mogę komfortowo wypatrzeć film po czym nastąpi uśpienie komputera. Wasz portal działa na zasadzie iż blokuje usypianie komputera ale zezwala na wygaszania monitora co jest irytujące.

    4) Dlaczego nie ma opcji zapamiętywania nazwy użytkownika i hasła? Skoro i tak jest limit 100h/mc to i tak długo się*tym człowiek nie nacieszy.

    5) Profile urządzeń to są chyba tylko po to aby komplikować życie, wchodząc z tego samego komputera i z tej samej przeglądarki dość często i tak go muszę aktualizować.

    6) Oferta programowa na portalu jest strasznie ograniczona

    7) Napisanie aplikacji w silverlight dyskwalifikuje wszystko poza windowsem, a na dodatek stawia ogromne wymagania sprzętowe.

    8) Jeszcze należało by wspomnieć o błedach sesji, co najlepsze wideo leci dalej.

    Najbardziej żenujący jest fakt iż od lat przewalały się na forum informacje iż będzie aplikacja na PC, że będzie można puszczać ofertę programową bezpośrednio z dekodera wraz z nagraniami dostępnymi na nim itd ... Ostatecznie pojawił się strasznie nieudolny serwis ncplusgo.pl, i fakt że jest za darmo nie wiele zmienia bo nie jest on warty ani 0,50zł/mc.

  • #2
    @ seb235 Dziękuję za przesłane uwagi. Przekazałam je do odpowiedniego działu. Zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są gromadzone, starannie analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę w dalszym rozwoju.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      @ seb235,

      otrzymaliśmy następującą odpowiedź na Twoje pytania:


      1) Jakość obrazu, tutaj jest bardzo słabo włączając to na większym monitorze obraz z bliska wygląda fatalnie, nie jest to uciążliwe bo nikt nie ogląda telewizji siedząc metr przed monitorem aczkolwiek mogło to by być chociaż 720p. Podobnie jeżeli chodzi o HBO Go jakość zwyczajnie jest kiepska, najlepszą jakość jak do tej pory ma netflix tam aż miło popatrzeć - tak więc się da.

      Zawsze udostępniamy najwyższą możliwą jakość, zgodnie ze zgodą nadawcy danej audycji.

      2) Jakość wykonania tej aplikacji i odtwarzacza jest poniżej krytyki, ja rozumiem że dzisiaj już się pisze wszystko pod mocniejszy sprzęt i optymalizację ma się gdzieś. Ale fakt iż nie da się materiałów oglądać na 2 rdzeniowym komputerze z 3GB ramu jest zwyczajnie przegięciem, szczególnie iż dobrej jakości materiał 1080p leci na tym sprzęcie bez problemu. (Problem pojawił się w tej najnowszej wersji, wcześniej nie występował)

      Proszę o dokładny opis występującego problemu za pośrednictwem formularz kontaktowego dostępnego w aplikacji.

      3) Korzystając z systemu OS X i wchodząc na youtube czy uruchamiając film lokalnie na komputerze z automatu przestaje działać opcja oszczędzania energii co powoduje iż mogę komfortowo wypatrzeć film po czym nastąpi uśpienie komputera. Wasz portal działa na zasadzie iż blokuje usypianie komputera ale zezwala na wygaszania monitora co jest irytujące.

      Dziękujemy za uwagę. Zgłosimy problem do dostawcy.

      4) Dlaczego nie ma opcji zapamiętywania nazwy użytkownika i hasła? Skoro i tak jest limit 100h/mc to i tak długo się*tym człowiek nie nacieszy

      Aktualnie funkcja nie jest planowana do wprowadzenia, ale dziękujemy za uwagi.

      5) Profile urządzeń to są chyba tylko po to aby komplikować życie, wchodząc z tego samego komputera i z tej samej przeglądarki dość często i tak go muszę aktualizować.

      Identyfikacja urządzeń jest na nas wymuszana przez licencjonodawców kontentu.

      6) Oferta programowa na portalu jest strasznie ograniczona

      Rozszerzanie oferty będzie następować stopniowo wraz z rozwojem aplikacji.

      7) Napisanie aplikacji w silverlight dyskwalifikuje wszystko poza windowsem, a na dodatek stawia ogromne wymagania sprzętowe.

      W aplikacji jest wykorzystywany zarówno silverlight jak i widevine.

      8) Jeszcze należało by wspomnieć o błedach sesji, co najlepsze wideo leci dalej.

      Proszę doprecyzować problem.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) seb235 Zobacz post
        Witam

        Z rozwiązania na ncplusgo.pl korzystam bardzo często, wygodne jest to że na komputerze mogę sobie uruchomić wybrane programy TV i oglądać ramówkę bez dodatkowych opłat. Jednakże parę spraw jest szczególnie irytującyach:

        1) Jakość obrazu, tutaj jest bardzo słabo włączając to na większym monitorze obraz z bliska wygląda fatalnie, nie jest to uciążliwe bo nikt nie ogląda telewizji siedząc metr przed monitorem aczkolwiek mogło to by być chociaż 720p. Podobnie jeżeli chodzi o HBO Go jakość zwyczajnie jest kiepska, najlepszą jakość jak do tej pory ma netflix tam aż miło popatrzeć - tak więc się da.

        2) Jakość wykonania tej aplikacji i odtwarzacza jest poniżej krytyki, ja rozumiem że dzisiaj już się pisze wszystko pod mocniejszy sprzęt i optymalizację ma się gdzieś. Ale fakt iż nie da się materiałów oglądać na 2 rdzeniowym komputerze z 3GB ramu jest zwyczajnie przegięciem, szczególnie iż dobrej jakości materiał 1080p leci na tym sprzęcie bez problemu. (Problem pojawił się w tej najnowszej wersji, wcześniej nie występował)

        3) Korzystając z systemu OS X i wchodząc na youtube czy uruchamiając film lokalnie na komputerze z automatu przestaje działać opcja oszczędzania energii co powoduje iż mogę komfortowo wypatrzeć film po czym nastąpi uśpienie komputera. Wasz portal działa na zasadzie iż blokuje usypianie komputera ale zezwala na wygaszania monitora co jest irytujące.

        4) Dlaczego nie ma opcji zapamiętywania nazwy użytkownika i hasła? Skoro i tak jest limit 100h/mc to i tak długo się*tym człowiek nie nacieszy.

        5) Profile urządzeń to są chyba tylko po to aby komplikować życie, wchodząc z tego samego komputera i z tej samej przeglądarki dość często i tak go muszę aktualizować.

        6) Oferta programowa na portalu jest strasznie ograniczona

        7) Napisanie aplikacji w silverlight dyskwalifikuje wszystko poza windowsem, a na dodatek stawia ogromne wymagania sprzętowe.

        8) Jeszcze należało by wspomnieć o błedach sesji, co najlepsze wideo leci dalej.

        Najbardziej żenujący jest fakt iż od lat przewalały się na forum informacje iż będzie aplikacja na PC, że będzie można puszczać ofertę programową bezpośrednio z dekodera wraz z nagraniami dostępnymi na nim itd ... Ostatecznie pojawił się strasznie nieudolny serwis ncplusgo.pl, i fakt że jest za darmo nie wiele zmienia bo nie jest on warty ani 0,50zł/mc.
        Nic dodać, nic ująć. Od strony technicznej nc+go leży i kwiczy i nic tego nie zmnieni dopóki, dopóty będzie na silverlightcie. Nie mniej jednak liczę na naprawę chociaż części wymienionej tu liczby błędów i poprawy jakości wideo, bo to jest poniżej krytyki, żeby w roku 2016, gdzie standardem staje się 4K tutaj w większości materiałów nawet 720p nie było.

        Komentarz


        • #5
          @ czyzyk101,

          zapewniam, że cały czas trwają parce nad udoskonaleniem funkcjonowania aplikacji nc+ GO.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            9) W przypadku nielicznych tytułów gdzie jest dostępna możliwość obejrzenia materiału z oryginalną ścieżką dźwiękową i napisami, napisy po około 10 minutach odtwarzania filmu zaczynają wyświetlać się bardzo wybiórczo (pojawia się jeden napis na minutę, co przy przegadanych serialach nie ma racji bytu...). Czasem w rozwiązaniu problemu pomaga przeładowanie strony i wznowienie odtwarzania materiału, jednak nie zawsze przynosi to pożądany skutek.

            Przeglądarka Firefox, system Windows 10.

            Komentarz


            • #7
              @ Michal256,

              zaobserwowałeś problem tylko na komputerze, czy również na urządzeniach mobilnych?Problem występuje na wszystkich kanałach, czy na wybranych?
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia czy problem występuje również na urządzeniach mobilnych.

                Problem dotyczył materiałów dostępnych w ramach usługi Seriale+ i Canal+ VOD. Nie przypominam sobie, żebym przy jakimkolwiek kanale na żywo widział możliwość włączenia napisów.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Kasia_nc+ Zobacz post

                  Zawsze udostępniamy najwyższą możliwą jakość, zgodnie ze zgodą nadawcy danej audycji.
                  To jest jakiś żart. To dlatego puszczacie programy C+ w 570p w słabym bitrate i klatkażu ? Ja również oglądam TV głównie na komputerze, jakość jest fatalna. Zwłąszcza jak się ogląda mecz, niektóre nielegalne streamingi z HD wyglądają lepiej, niż NC+go.
                  Ostatni raz edytowany przez aerofan; 2016-03-18, 07:44.

                  Komentarz


                  • #10
                    Pojawiły się nowe kanały w aplikacji może to kogoś zainteresuje












                    Teraz mamy już 85 kanałów
                    Ostatni raz edytowany przez kingofsouth; 2016-06-23, 16:48.

                    Komentarz


                    • #11
                      Potwierdzam. Do oferty nc+GO dodano 5 nowych pozycji tj. Polsat News HD, Polsat Play HD, Polsat Cafe HD, Polsat Jim Jam i Disco Polo Music. Aktualnie w serwisie jest już 85 kanałów live

                      Komentarz


                      • #12
                        Mamy blokadę kanałów ncplusgo - pojawia się czerwony pasek "usługa dostępna na terenie Polski" - o ile wiem mieszkając niedaleko ŁODZI jestem wraz z rodziną jeszcze w Polsce. Czy coś przeoczyłam w wielkiej geopolityce? Proszę o natychmiastową interwencję i odblokowanie mi dostępu. NIE OŚMIESZAJCIE SIĘ I NIE IRYTUJCIE SWOICH ABONENTÓW!

                        Komentarz


                        • #13
                          @ Wiesława,

                          napisz do nas proszę na skrzynkę Doradca. Postaram się pomóc.
                          Ostatni raz edytowany przez Monika.L_nc+; 2016-06-26, 07:51.
                          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Wiesława Zobacz post
                            M...- pojawia się czerwony pasek "usługa dostępna na terenie Polski" - o ile wiem mieszkając niedaleko ŁODZI jestem wraz z rodziną jeszcze w Polsce. Czy coś przeoczyłam w wielkiej geopolityce? ...
                            Może zmieniłeś swoją identyfikację kraju. Tak przecież można a czasami trzeba aby np. oglądać streamy BBC z transmisjami meczów?
                            Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                            Komentarz


                            • #15
                              Czemu "13 Ulica" w usłudze nc+go jest w wersji sd?Wersja "hd" przydała by się.....


                              Planujecie poszerzyć usługę o kanały : RedlightHD ,HustlerHD ?Fajnie by było

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+