Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+go na komputery

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • a czy jest możliwość zainstalowania aplikacji nc+GO na telewizorze? Konkretnie mam telewizor z android TV. Proszę o informację.
    TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

    Komentarz


    • Janusz123

      obecnie nie udostępniamy nc+GO na urządzeniach w rodzaju Android Box czy telewizorach typu SMART.

      Komentarz


      • Kanał TNT w usłudze jest z kłódką...czy macie jakąś awarię?Drodzy przedstawiciele nc+ na naszym forum proszę zająć się tym tematem.

        Komentarz


        • @ kingofsouth ,

          przesłałam zgłoszenie. Gdy otrzymam odpowiedź, dam znać.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • witam, video w trybie pelnoekranowym na wszystkich mozliwych przegladarkach laguje ze nie da sie ogladac, natomiast w trybie malego okna (standardowym) film co jakis czas ma zjadana klatke, bardzo prosze o naprawienie

            Komentarz


            • Wideo przestało działać w przeglądarce safari(błąd odtwarzania #4)

              Komentarz


              • napisał(a) czyzyk101 Zobacz post
                Wideo przestało działać w przeglądarce safari(błąd odtwarzania #4)
                Przeinstaluj Silverlight.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz









                • Ostatni raz edytowany przez kingofsouth; 2016-10-06, 17:10.

                  Komentarz


                  • Komentarz


                    • Zgłaszam brak EE w usłudze mam nadzieje że ktoś się tym zajmie ...

                      Komentarz


                      • @kingofsouth.

                        przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego działu w celu weryfikacji.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • Czytam ten wątek i prosiłbym o potwierdzenie bądź też wyjaśnienie czy się mylę. Problem z tym iż po jakimś czasie na tym samym komputerze i tej samej przeglądarce (Firefox) urządzenie dodane w nc plus go nie jest już tym samy urządzeniem spowodowany jest:
                          aktualizacjami przeglądarki
                          czyszczeniem ciasteczek
                          nie zapamiętywaniem historii
                          Rozumiem że jeśli wyłączę aktualizacje, nie będę czyścił ciasteczek i włączę zapamiętywanie historii to problem nie wystąpi. A tak na marginesie dzwoniąc na infolinię dostałem informację że przyczyną tej sytuacji jest złe ustawienie silverlighta. Według Pana z infolinii na moim silverligtcie jest ustawione czyszczenie ustawień bądź nie zapamiętywanie tych ustawień. Dodatkowo otrzymałem informację ze już nie zostanie mi odblokowana możliwość wymiany urządzeń po wykorzystaniu 3 wymian ponieważ zostałem poinformowany co jest powodem problemu. Oczywiście Pan nie wyjaśnił jak mam zmienić to magiczne ustawienie Silverlighta.

                          Komentarz


                          • Nie mogłem dodawać postów, więc nie opiszę już tego tak dokładnie, ale mam pytanie - czy jest jakakolwiek przeglądarka kompatybilna w 100% za aplikacją, na której połączenie nie jest zrywane?
                            Mam szybkie i stabilne łącze z UPC, Windows 7 oraz Windows 10 na innym urządzeniu. Testowałem już NC+ Go na trzech przeglądarkach i za każdym razem występują jakieś problemy, nie wspominając o tym, że aplikacja lubi sypnąć jakimiś nieznanymi błędami -10, albo czymś w tym rodzaju.
                            1. Na IE 11 z zainstalowanym najnowszym Silverlightem jest najbardziej stabilnie. Co znaczy, że zrywa połączenie co kilkanaście minut. Ekran się minimalizuje, robi się błękitny i nic się nie da zrobić.
                            2. Na Chrome niby wszystko działa płynnie, ale zawsze po kilku minutach obraz i dźwięk się zacinają, pomaga dopiero przelogowanie się w aplikacji. Tutaj chyba liczba błędów jest największa, czasem się nie da zalogować.
                            3. Firefox - tutaj jest zabawnie. Niby wszystko śmiga płynnie, ale gdy tylko dam full screen to liczba klatek spada do poziomu uniemożliwiającego oglądanie.

                            Powtórzę zatem pytanie - czy jest jakaś przeglądarka umożliwiająca płynne i nieprzerywane oglądanie? Mam robić testy dalej? Opera? Safari?

                            Komentarz


                            • dzisiaj zawitałem na forum.....bylem przekonany, że jestem jednym z nielicznych którzy mają problem z odbiorem...... cholera mnie bierze ....na 45 min meczu widzę w sumie 15 ....net szybki i stabilny, lapek nowy mocny....przeglądarki testowalem wszystkie......w sumie nie da sie z tego korzystać .....czy technicy z nc+go mają temat na uwadze czy raczej w głębokim poważaniu?

                              Komentarz


                              • Myślę, że technicy nie przejmują się tym zbytnio Tak to jest.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+