Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+GO - Niedozwolony adres IP (-204)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC+GO - Niedozwolony adres IP (-204)

    Witam. Odkąd canalplussport.pl przerzucił mecze ligi angielskiej na platformę nc+go nie mogę niczego oglądać. Na canalplussport.pl bez problemów oglądałem mecze i korzystałem z tej świetnej usługi natomiast teraz wyskakuje błąd "Niedozwolony adres IP (-204)". Rozumiem, że ten błąd powinien wyskakiwać gdy łączy się ktoś z poza Polski ale mój numer IP jak i strony pokazujące moją lokalizację jednogłośnie stwierdzają, że łączę się z Polski. Serwis canalplussport.pl cały czas mi działa i bezproblemowo mogę z niego korzystać. Pomocy!

  • #2
    @ szmuggi ,

    napisz do nas, zgodnie z moją sygnaturą.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      witam mam ten sam problem tylko ze u mnie pokazuje -202

      Komentarz


      • #4
        tulik,


        napisz do nas na skrzynkę Doradcy zgodnie z moją sygnaturą.

        Komentarz


        • #5
          Witam, mam podobny problem "niedozwolony adres IP -202". Pisałem do Was na skrzynkę i do tej pory nie mam odpowiedzi. Prośba o pomoc.

          Komentarz


          • #6
            Bedu
            wyjaśniam, że korzystanie z aplikacji możliwe jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Natomiast może zdarzyć się sytuacja, że przebywając na terenie kraju nie ma możliwości zalogowania. Wynika to z faktu kierowania przez niektórych dostawców internetowych połączeń na zagraniczne serwery. W takim wypadku urządzenie prezentować się będzie z numerem IP spoza Polski i aplikacja zostanie zablokowana. Systematycznie poszerzamy jednak bazę akceptowanych adresów na terenie Polski. Jeżeli korzystasz z nc+ go na terenie Polski, proszę o podanie poniższych danych (w celu ich uzyskaniu polecam kontakt z dostawcą):
            - zewnętrzny adres IP (w przypadku zmiennego IP – zakres adresów),
            - typ adresu (address type),
            - nazwa hosta (hostname),
            - ISP.
            Wszystkie powyższe dane podaj kontaktując się z nami zgodnie z moją sygnaturą.

            Komentarz


            • #7
              też mam -204. Chyba sobie jaja robicie !!! To za co tyle kasy płacę !!! zmieńcie informatyków !!! Macie tą stronę ncplus go na komputer taką przejrzystą że pożal się boże, jeszcze każecie ludziom wysyłać dane dostawcy internetu !!! Ja rezygnuje z tego chłamu !!! konczy mi się umowa za parę miesięcy i rezygnuje bo to śmiech na sali !!!

              Komentarz


              • #8
                Właśnie pojawił się komunikat HOSTING PROVIDER (-2014). Co jest do diabła? Jeszcze wczoraj było wszystko ok. Chcę dziś obejrzeć mecz. Za co płacę?

                Komentarz


                • #9
                  (-204) miało być.

                  Komentarz


                  • #10
                    U mnie to samo. Jestem w Polsce ! Nie rozumiem dlaczego skoro płacę abonament to co za różnica gdzie oglądam telewizję np na urlopie !

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam taki sam komunikat. Mój dostawca internetu to Netia. Mieszkam w Polsce i korzystam (łem) z ncplusgo na terenie Polski.

                      Komentarz


                      • #12
                        No i co z tym zrobić.



                        Komentarz


                        • #13
                          Mam to samo, wczoraj jeszcze mogłam w pełni korzystać z aplikacji w telefonie czy na komputerze, a dziś nagle informacja (-204). Dodam, że cały czas korzystam z usługi w Polsce więc nie wiem skąd ta blokada nagła - jak można to naprawić?

                          Komentarz


                          • #14
                            Miałem to samo podczas korzystania z wi-fi pojawił się ten komunikat wyłączyłem wifi i uruchomiłem Nc+ Go na danych sieci komórkowej gdy się uruchomiło ponownie włączyłem wifi i działa do tej pory. Nie jest konieczne podawanie danych operatora, jest to jakiś błąd w Nc+
                            Ostatni raz edytowany przez bedi777; 2019-01-08, 21:21.

                            Komentarz


                            • #15
                              Dzięki ''bedi777'' zadziałało

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+