Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem przy oglądaniu na pełnym ekranie

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    @puszczyk83,


    czy próbowałeś może logować się na innych przeglądarkach?

    Komentarz


    • #17
      Mam dokładnie to samo, co poprzednicy. Na Chromie co chwile się buforuje i zrywa połączenie. Do tego jak jest długo włączone to przez autologowanie się odpala jakaś pętla przekierowań i nie da się nic zrobić bo wyskakuje komunikat, że sesja wygasła, więc trzeba zamknąć całe okno i załadować całą stronę od zera.
      Na Firefoxie też da się oglądać tylko w małym oknie, bo przy full screanie klatki skaczą tak, że oczy bolą.
      Najnowszy Chrome, Firefox i Silverlight. Windows 7 jakby to kogoś obchodziło, ale nie powinno, bo przeglądarki same w sobie działają normalnie, tylko platformę widzę optymalizował jakiś wyjątkowy bystrzak.
      Udało się komuś to rozwiązać?

      Komentarz


      • #18
        Ten sam problem, skacze przy pełnym ekranie aż oczy bolą. Przeinstalowałem przeglądarkę i wtyczkę flash i silverlight i nic nie pomogło.
        Na innych przeglądarkach nie da się przetestować, bo doskonały provider zmniejszył ilość zmian przeglądarek do 2 więc uwalił możliwość jakiegokolwiek testowania. Platforma po prostu "doskonała". Technologia zabezpieczeń na poziomie średniowiecza, a efekt dostarczania wraca do czasów projektorów z lat 20 i puszczenie po klatkach za pomocą korbki.
        Co jest grane z tym?
        Przecież w umowie jest informacją , że serwis będzie dostarczany w sposób ciągły i nieprzerwany, a nie w sposób poklatkowy. Do tego z jeszcze większym utrudnieniem dla użytkownika związany z aktualizacją przeglądarki, który uwala uwierzytelnianie.

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+