Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem przy oglądaniu na pełnym ekranie

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem przy oglądaniu na pełnym ekranie

    Witam

    Na wstępie chciałbym pogratulować za tę wspaniałą usługę, ale...Od niedawna mam mały problem z transmisjami na pełnym ekranie, tzn obraz nie jest płynny i często go klatkuje, przycina. Jak dotąd wszystko działało jak w zegarku, obraz w trybie standardowym działa płynnie, chciałbym się dowiedzieć czy pozostali użytkownicy mają takie same problemy. Zauważyłem że ostatnio zmienił się player na c+sport online, być może to jest problem, albo jakaś aktualizacja sirvelight lub innych wtyczek?

    Mój komp:
    proc Intel(R) core i 3,10 GHz
    ram:4 GB

    predkość łącza ok 12Mbps

  • #2
    Czy ktoś odnotował jeszcze takie problemy ? Sprawdzałem na moim działa wszystko bez problemu. Aktualizowałeś przeglądarkę z której korzystasz do najnowszej wersji ? Silverlight też najnowszy ?

    W przypadku Firefoxa warto zwiększyć ilość miejsca na pliki tymczasowe.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post
      Czy ktoś odnotował jeszcze takie problemy ? Sprawdzałem na moim działa wszystko bez problemu. Aktualizowałeś przeglądarkę z której korzystasz do najnowszej wersji ? Silverlight też najnowszy ?

      W przypadku Firefoxa warto zwiększyć ilość miejsca na pliki tymczasowe.
      Tak aktualizowałem wczoraj wszystko do najnowszej wersji mozille zarówno jak i sirvelight. Co ważne znalazłem rozwiązanie, działa na IE bez żadnych problemów na operze tnie co chwile, Chrome ma problem z połączeniem, występuje błąd podczas pobierania licencji, warto to zgłosić. Wczesniej nie było żadnych problemów jak był inny player na stronie. Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Ile potrzeba zgłoszeń tego samego problemu na tym forum, by wasi technicy zajęli się problemem??? Nie wszyscy abonenci nc+ są forumowiczami tej ....formy

        Komentarz


        • #5
          Dokładnie, ten sam problem od czasu zmiany playera, przeglądałem strony w tej sprawie i natrafiłem na ten post, jest to sytuacja u wielu użytkowników, sam osobiście na dwóch różnych komputerach sprawdzałem, paru znajomych także u siebie i jest z tym ewidentnie kłopot, który opisał mzgone, bardzo proszę zajęcie się problemem gdyż usługa świetna, ale aktualnie praktycznie nie da się z niej w optymalnym stopniu korzystać.

          Komentarz


          • #6
            Nowy player to porażka. Poprzedni był znakomity, po co ta zmiana?

            Komentarz


            • #7
              Przekazałam zgłoszenie do Działu Techniczenego. Będziemy weryfikować problem.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Witam,

                Oglądam czasami LM na laptopie z internetem mobilnym (H+). Nowy player to porażka w 100%, na starym było OK przy jednej lub dwóch kreskach jakości transmisji (płynny obraz, nic nie przycinało). Im wiecej kresek tym gorzej. Sprawdzałem to również na LTE. Dlaczego nie ma możliwości ustawienia jakości transmisji?

                Komentarz


                • #9
                  @ danon_78 przesłałam zgłoszony przez Ciebie problem do właściwego działu. Damy znać jak otrzymamy odpowiedź w tej sprawie.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    Czy coś się zmieniło w tej kwestii? U mnie nadal nie ma możliwości oglądania na pełnym ekranie ;/ Jakie są wymagania aby obraz na pełnym ekranie się nie ciął?

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) puszczyk83 Zobacz post
                      Czy coś się zmieniło w tej kwestii? U mnie nadal nie ma możliwości oglądania na pełnym ekranie ;/ Jakie są wymagania aby obraz na pełnym ekranie się nie ciął?
                      Tylko wykupić dostęp do Ipli. Niestety zostałem do tego zmuszony, miałem tak jak TY, a poza tym na tablecie nie mogłem wcale odbierać. Dodam, że próba połączenia komórki z monitorem to masakra, zgłasza się jakiś problem wykrycia HDMI??? gdy z Ipli wszystko odtwarzam na dużym ekranie monitora. I jeszcze jedno, zauważyłem że na nc+GO nie można ogladać materiałów wstecz, bo nie są buforowane. Tymczasem Ipla, pełen komfort, buforowanie do 2 godzin wstecz, czyli zapomnisz obejrzeć np. Faktów, przesuwasz wskaźnik na 17.00 i... oglądasz
                      TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

                      Komentarz


                      • #12
                        Januszu, porównanie ma sens jedynie w kontekście technologii, ale Ipla nie zastąpi nc+go. Bo trudno sobie wyobrazić sytuację w której kolega chciał obejrzeć mecz ligi angielskiej na pełnym ekranie, nie zadziałało, więć włączy sobie Pamiętniki z wakacji na Polsacie z ipli.

                        Komentarz


                        • #13
                          puszczyk83, z jakiej przeglądarki korzystasz?

                          Komentarz


                          • #14
                            Paweł mam ten sam problem co puszczyk83. Obraz jest niepłynny na mozilli - klatkujew w pełnym ekranie, tak jak opisał to OP. Z kolei na Chrome obraz idzie płynnie, ale co kilkanaście-dziesiąt sekund następuje coś jak szybki bufor (przy czystym cache/cookies rowniez), co uniemożliwia normalne oglądanie.

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                              puszczyk83, z jakiej przeglądarki korzystasz?
                              Firefox - system Windows 10, komputer Lenovo Yoga Pro 3

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+