Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

CANAL+ Sport Online

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
    W tym sezonie ze względów licencyjnych mecze Premier League nie będą dostępne live w CANAL+ SPORT ONLINE. Na spotkania na żywo, zapraszamy do nc+GO.
    Prosiłbym o wytłumaczenie i napisanie stanu faktycznego
    Jaka licencja.... jeśli w nc+go udostępniacie to pytam się czemu Canal+Sport Online już nie?

    Komentarz


    • Gratulacje przeniesienia Premier League z super działającego C+Online na przestarzały, tnący się na 90% sprzętu szajs jakim niewątpliwie jest nc+go.

      Pozdrawiam "zadowolony" abonent...
      Hollywood dla Abonentów + Multipakiet C+

      Komentarz


      • napisał(a) kingofsouth Zobacz post

        Prosiłbym o wytłumaczenie i napisanie stanu faktycznego
        Jaka licencja.... jeśli w nc+go udostępniacie to pytam się czemu Canal+Sport Online już nie?
        Przekazałem stan faktyczny. Mecze ligi angielskiej nie będą dostępne w tym sezonie na żywo w CANAL+ SPORT ONLINE ze względów licencyjnych. Przykro mi, ale nie posiadam bardziej szczegółowych informacji w tym zakresie.

        Komentarz


        • A mecze el.LM i samej Ligi Mistrzów? Informacje zdawkowe i na ostatnią chwilę. Rozumiem, ze macie gdzieś abonentów, ale odpowiedź, która nie uwłacza rozumowi waszych klientów powinna się znaleźć.
          Ostatni raz edytowany przez Storm87; 2016-08-16, 12:08.

          Komentarz


          • Włączyłem "Canal+Sport Online" i odnoszę wrażenie że również liga mistrzów znika z tej usługi?
            Drodzy przedstawiciele nc+ z naszego forum możecie napisać jak się sprawa ma?

            Komentarz


            • Od pewnego czasu w przeglądarce Safari nie ładują się żadne materiały na stronie zarówno archiwalne jak i na żywo. Pokazuje się zawsze widoczny na screenie komunikat. Ghostery, ublock i tempermonkey są na stronie wyłączone.
              http://pics.tinypic.pl/i/00901/2g3tsqb1j2ra.png
              Ostatni raz edytowany przez czyzyk101; 2017-05-15, 21:44.

              Komentarz


              • czyzyk101
                proszę o weryfikację w ustawieniach przeglądarki, SAFARI-PREFERENCJE-OCHRONA, czy wtyczka Silverlight ma zezwolenie do działania w witrynie. Do poprawnego działania, powinna być zaznaczona przy niej opcja „ZAWSZE POZWALAJ”.

                Komentarz


                • @Aleksanda_nc+
                  Wtyczka była i jest włączona, sprawdziłem, a dla pewnością przeinstalowałem ją. Niestety problem nie zniknął i nadal wyskakuje ten sam komunikat.

                  Komentarz


                  • czyzyk101
                    sprawdź proszę czy na innej przeglądarce problem również występuje.

                    Komentarz


                    • Na chromie nie występuje, tylko na Safari, z tym, że wcześniej i na tej przeglądarce działał serwis, dopiero od miesiąca jest z nim problem.

                      Komentarz


                      • @czyzyk101,

                        prosiłabym w takim razie podanie dokładnej wersji przeglądarki, wtyczki Silverlight oraz systemu operacyjnego. Dodatkowo proszę o podanie rodzaju połączenia z Internetem (WiFi, stałe łącze, 3G/LTE).

                        Komentarz


                        • Kasia.G_nc+

                          Mac os 10.12.4, Safari 10.1(12603.1.30.0.34), Silverlight 5.1.50901.0, Java 8 update 131. Połączenie WiFi z kablówki.

                          Komentarz


                          • @czyzyk101,

                            dziękuję za przekazane dane. Przesłałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Jak tylko coś uda się ustalić w tej kwestii, zostaniesz o tym poinformowany.

                            Komentarz


                            • Nadal mój problem nie został naprawiony a minęło już pół roku od jego zgłoszenia...

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+