Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd w aplikacji mobilnej #3135

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Błąd w aplikacji mobilnej #3135

    Witam. Od blisko dwóch tygodni mam problem z oglądaniem nc+ go w aplikacji mobilnej na laptopie. Dobrze wszystko śmigało przez explorera - zero zacięć obraz w najwyższych parametrach. Obecnie nic nie można odtworzyć pojawia się tylko napis, błąd odtwarzania #3135. Kontaktowałem się z Centrum Abonentów...co ciekawego nie ma podobno tego błędu w Waszym spisie. Niby w teście wymagań technicznych, wszystko jest na TAK.
    Z góry Dziękuje za odpowiedz

  • #2
    Robert77
    jaką masz wersję przeglądarki IE? Sprawdź proszę czy problem występuje również na przeglądarce FireFox.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam. Moja wersja IE 11.431.16299.0, wersja aktualizacji 11.0.65. Wczoraj odpaliło dość dobrze w Google Chrome-idzie dobrze niemal w najwyższych parametrach, w Firefoxie obraz zacinal a dźwięk trzeszczy - niezrozumiała mowa, zniekształcona. Jeszcze wczoraj występował ten błąd odtwarzania w IE # 3135. Temat jest znany już NC+ , a technicy robia co w ich mocy. Jak widać to prawda bo jeszcze niedawno nawet w Chrome zacinało, mam nadzieje ze niebawem będzie już wszystko dobrze chodzic w IE, bo tu odziwo...wszystko działalo najlepiej, choć to najmniej lubiana przeglądarka przez wszystkich... Dziękuje Pani za zainteresowanie tematem.

      Komentarz


      • #4
        Wczoraj w aplikacji mobilnej NC+ GO, odtwarzacz przez Google Chrome pojawiły się dwa błędy # 3118 i #3120. Po kilku próbach odtworzenia udało się odpalić przekaz transmisji tv. Nadal nie działa odtwarzacz aplikacji mobilnej przez IE na laptopie.

        Komentarz


        • #5
          Robert77 dziękuje za zgłoszenie. Zweryfikujemy sprawę.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+