Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Niska rozdzieość (480p) na telefonie.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Niska rozdzieość (480p) na telefonie.

    Mam Huawei P10 Lite. Telefon ma wyświetlacz full HD. W nc+go moge wyświetlacz max. w 480p. Ktoś coś poradzi jak ją zwiększyć?

  • #2
    Konfiguracja nc+ GO

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) lpotaczek Zobacz post
      Konfiguracja nc+ GO
      Problem w tym że właśnie tutaj mogę wybrać max. 480p. to największa rozdzielczość jaka jest do wyboru.

      Komentarz


      • #4
        powinny pojawiać się opcje które podesłał lpotaczek. Maksymalna 720p.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          U mnie wygląda to tak.

          Komentarz


          • #6
            @Defjam,
            czy problem który opisujesz dotyczy każdej audycji która wybierasz? Sprawdziłam film którego dotyczy załączony screen, faktycznie nie można na nim wybrać wyższej rozdzielczości. Jest to ograniczenie nie wynikające z błędu nc+GO czy Twojego telefonu, a samego filmu.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
              @Defjam,
              czy problem który opisujesz dotyczy każdej audycji która wybierasz? Sprawdziłam film którego dotyczy załączony screen, faktycznie nie można na nim wybrać wyższej rozdzielczości. Jest to ograniczenie nie wynikające z błędu nc+GO czy Twojego telefonu, a samego filmu.
              Wszystkie kanały mają taką rozdzielczość jak na załączonym przeze mnie zdjęciu. Seriale VOD np. Billions mają jeszcze mniejszą rozdzielczość. Zarówno kanały jak i seriale VOD mają większą rozdzielczość na komputerze i na innym telefonie (na tym samym koncie).

              Komentarz


              • #8
                maciek32 przekazałam sprawę do weryfikacji. Proszę o cierpliwość.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Czekam więc.

                  Komentarz


                  • #10
                    maciek32, czy możesz zalogować się na innym mobilnym urządzeniu i sprawdzić czy problem nadal występuje?
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
                      maciek32, czy możesz zalogować się na innym mobilnym urządzeniu i sprawdzić czy problem nadal występuje?
                      Jestem zalogowany także na innym urządzeniu mobilnym (także na laptopie). Problem występuje tylko na wspomnianym telefonie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Mimo otrzymania androida Oreo wyświetlanie na nc+ go nie zmienilo się.nadal nie mogę wybrać lepszej rozdzielczości.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+