Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ GO Błąd Zlecenia Nagrania

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC+ GO Błąd Zlecenia Nagrania

    Witam.
    Z góry przepraszam jeśli temat umieściłem w nie odpowiednim miejscu. Mam problem z usługą nc+ go, a mianowicie z nagrywaniem filmów oraz programów przez tą aplikację (program). Nagrywanie materiałów na moim dekoderze (wifi PremiumBox+) działa z pozycji pilota. Czyli mogę zaprogramować nagranie wybranego programu, normalnie się nagra, odtwarza etc. Natomiast nie mogę zlecić nagrania z pozycji przeglądarki internetowej (firefox, chrome) czy aplikacji na telefonie. Zawsze występuje komunikat "Błąd Zlecenia Nagrania". Oczywiście w danym momencie dekoder jest podłączony do sieci LAN, oraz nie jest zaprogramowane żadne inne nagranie. Sprawdzałem również po wifi, problem jest ten sam. Dzwoniłem do serwisu, miły Pan po sprawdzeniu wszystkich opcji stwierdził, że nie wie dlaczego tak się dzieje i polecił mi wysłać wiadomość o usterce z pozycji programu nc+ go, co oczywiście uczyniłem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy dekoder ma jakąś usterkę? Czy coś go blokuje? Nadmienię, że dekoder jest podłączony do sieci i wszystko działa jak należy.......z wyjątkiem nagrywania z programu nc+ GO. Proszę o jakąś pomoc. Pozdrawiam

  • #2
    piekarz06, jeśli planujesz pierwsze nagranie w ten sposób pamiętaj aby było co najmniej za 12 godzin. Spróbuj zaplanować cokolwiek i sprawdź czy błąd się pojawi.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Niestety. Dla pewności próbowałem zaplanować nagranie filmu na przyszłą Sobotę. Błąd Zlecenia Nagrania. Z dekodera niema problemu. Wszystko mogę zaplanować i nagrywa się bezbłędnie.....ze strony online i aplikacji na telefonie nie.

      Komentarz


      • #4
        piekarz06 sprawdź czy nagranie nie koliduje z już istniejącym na dysku lub czy jest wystarczająco dużo miejsca na dysku.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Potwierdzam ten sam błąd, po zaprogramowaniu nie pojawia się ani na 4K ultrabox+ ani na wifibox+.

          Komentarz


          • #6
            dysk wolny w 80%. Nic nie koliduje z innym nagraniem w tym samym czasie. Nie rozumiem pytania czy nagranie nie koliduje z już isniejącym dysku??...tzn. miałbym nagrywać z nc+go to samo co już nagrałem z dekodera??...bo jak tak to oczywiście nie.

            Komentarz


            • #7
              Dekoder może nagrywać tylko 1 kanał w danym momencie, chodzi więc o to czy nie zaprogramowałeś czasem 2 nagrań o tej samej porze.

              Komentarz


              • #8
                Mam podobny problem - posiadam od tygodnia dekoder wifi premium box i nagrywanie z poziomu dekodera działa ale jak chce coś zaplanować z poziomu aplikacji ncplusgo to wyskakuje mi "błąd zlecenia nagrywania". Nadmienię ze dekoder podłączony jest do neta po kablu i tutaj nie ma problemów, druga sprawa to planowanie nagrań, planowane były z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem jak i ponad 24h, próbowane nagrywanie zdalne na rożnych kanałach. Kolejna sprawą jest to że po dwukrotnej konsultacji z technikami miałem resetowany dwa razy dekoder wraz z dyskiem- to nie pomogło. Planowane nagrania nie kolidowały z innymi ponieważ nic nie zaplanowałem z poziomu dekodera do nagrywania...nawet ostatnio odłączano mi dekoder od usługi ncplusgo i podłączano na nowo ale to tez nie pomaga. Ciekawa, ze dodatkowo jak wejdę z poziomu dekodera do usługi nc plus go internet w zakładce moja oferta nie mam dostępu do kilku usług, do których powinienem mieć dostęp a konsultanci rozkładają ręce, że nie wiedza dlaczego z poziomu deka nie mam dostępu do usług do których z poziomu aplikacji np. na telefonie mam. Proszę o pomoc bo już okolo godziny rozmów z konsultantami nie pomogło😕. Aaa resetowane miałem również uprawnienia ale to nie pomogło i nadal mam ograniczony dostęp do usług na dekoderze.
                Ostatni raz edytowany przez Abo; 2018-03-01, 12:23.

                Komentarz


                • #9
                  Jeszcze raz pytanie do obsługi nc plus bo to co mnie spotyka z tym dekoderem to czysta parodia i kpina z abonenta. Po wykonaniu kilkunastu telefonów do techników oraz wymianie około 10 e-maili włącznie z przekazanie wszystkich danych deka oraz moich operatorów odpowiedzialnych za internet nadal nie mam dostępu do możliwości nagrywania zdalnego - błąd zlecenia nagranie oraz mam nadal brak uprawnień do ofert FOX COMEDY, CC FAMILY ORAZ BBC CEBEBIES poprzez dekoder nc plus go internet. Ponadto podczas dzisiejszej wizyty w jednym salonie i stwierdzeniu ze no w sumie nie mam mam uprawnień do tych ofert oraz ze mi nie nagrywa ale miła pani boi się wziąć dekoder na wymianę i w sumie to ona nie wie czy powinienem mieć dostęp do tych ofert... a najlepszy tekst to ze ona do domu weźmie deka i sobie tam przetestuje bo tak na mniejscu to nie ma pewności...

                  Komentarz


                  • #10
                    Abo
                    skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. W celu dalszej weryfikacji potrzebne będą dane dotyczące umowy i samego konta w nc+GO.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam wszystkich,

                      Mam podobny problem od kilku dni. Wcześniej wszystko działało i błąd pokazywał się tylko, gdy nagrania się krzyżowaly. Teraz nie da się zlecić nagrania przez smartfona, żadnego.
                      Natomiast przez dekoder nie ma żadnego problemu.
                      Szkoda, bo funkcja zdalnego zlecenia była bardzo przydatna i często używana.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jon8 skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy konto.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Również mam ten sam problem. Wszystko działało do momentu zmiany telefonu. Wcześniej miałem do wyboru dekoder główny i dekodery multiroom do nagrywania. Teraz jest tylko główny i za każdym razem wyskakuje błąd zlecenia nagrywania. Wszystkie dekodery przywrócone do ustawień fabrycznych, nie ma żadnych zaplanowanych nagrań, w aplikacji wyczyszczono dane i ponownie zainstalowano. Zarówno z aplikacji jak i że strony nc+go Wyskakuje błąd zlecenia nagrywania

                          Komentarz


                          • #14
                            uutomek, skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy konto.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam. Mogę jakieś konkretne wskazówki poprosić.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+