Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

WR702N - problem z dostępem do internetu.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • WR702N - problem z dostępem do internetu.

    Witam,

    Zakupiłem u państwa w salonie, wspomniane w temacie urządzenie TP-LINK, celem podłączenia dekodera do internetu. Modem mam na parterze, więc w grę wchodzi tylko WiFi.

    Przeprowadziłem konfigurację, zgodnie z instrukcjami zawartymi na Waszej stronie. Niestety, koniec-końców brak dostępu do internetu.

    Dodam że po wykonaniu konfiguracji TPLINK'a, nie działał on już prawidłowo, zaraz przy podłączeniu do laptopa.

    Jeżeli jest potrzeba dodania jakiś szczegółów, proszę o zapytanie - na pewno podrzucę.

    Z góry dziękuje za pomoc.

  • #2
    Witam.

    Proces konfiguracji pewien zakończyć się informacją z menu konfiguracyjnego adaptera jak w punkcie 12 na str. 5 (->poradnik).
    Ponadto komputer wykorzystywany wcześniej do konfiguracji adaptera powinien uzyskać połączenie z Internetem (jak opisano na str. 6).

    Pozdrawiam.

    nOlsbit

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) nOlsbit Zobacz post
      Witam.

      Proces konfiguracji pewien zakończyć się informacją z menu konfiguracyjnego adaptera jak w punkcie 12 na str. 5 (->poradnik).
      edit: źle się wyraziłem; zakończył się taką informacją, ale internetu nie ma


      napisał(a) nOlsbit Zobacz post
      Ponadto komputer wykorzystywany wcześniej do konfiguracji adaptera powinien uzyskać połączenie z Internetem (jak opisano na str. 6).
      Tu również nie zadziałało, stąd wnioskuję że problem jest po stronie konfiguracji.

      Czy są od tej instrukcji jakieś wyjątki?
      Ostatni raz edytowany przez gojik; 2014-11-18, 20:33.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) gojik Zobacz post
        Ale się nie zakończył, choć wszystko było robione zgodnie z zawartą instrukcją.



        Tu również nie zadziałało, stąd wnioskuję że problem jest po stronie konfiguracji.

        Czy są od tej instrukcji jakieś wyjątki?
        A sygnał wifi wogóle dochodzi na innym urzadzeniu, gdzie stoi router

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) teodor.wilk Zobacz post
          A sygnał wifi wogóle dochodzi na innym urzadzeniu, gdzie stoi router
          Tak. Laptopy, telefony - wszystko normalnie śmiga po WiFi.

          TPLink też ma zasięg routera, łączy się niby z nim, ale nie ma dostępu internetu...

          Komentarz


          • #6
            Zrobiłem wszystko raz jeszcze i niestety to samo.

            Po ethernet pojawia mi się "sieć niezidentyfikowana" oraz "połączenie ograniczone".

            Gdy włączę WiFi w laptopie to wszystko działa, przez TPLINK niestety nie. W dekoderze dzieje się tak samo.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) nOlsbit Zobacz post
              Witam.

              Proces konfiguracji pewien zakończyć się informacją z menu konfiguracyjnego adaptera jak w punkcie 12 na str. 5 (->poradnik).
              Źle się wyraziłem: informacja się pojawiła tak jak w instrukcji, ale dostępu do internetu nie ma.

              Komentarz


              • #8
                Witam,
                mam dokładnie ten sam problem. Przeprowadziłem konfigurację wg instrukcji ze strony nc+ (kilka razy) i nie ma połączenia z internetem. Z routerem się łączy. To samo dzieje się jak robię konfigurację zgodnie z instrukcją ze strony TP-Link. Czy problemem może być router TP-Linka?? Proszę o pomoc.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) gojik Zobacz post
                  Źle się wyraziłem: informacja się pojawiła tak jak w instrukcji, ale dostępu do internetu nie ma.
                  Mam identyczny problem z modułem Wi-Fi.
                  Stan połączenia-aktywny,konfiguracja aut.-powiodła się,lecz brak połączenia z internetem.
                  Sprawdzał to znajomy informatyk,niestety efekt jak powyżej.Nie mam pojęcia,co robić dalej?
                  Z kompem moduł współdziała bez zarzutu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam.

                    Sprawdź zastaw adresów sieciowych, które uzyskuje dekoder po konfiguracji połączenia. Informacje znajdziesz w menu DIAGNOSTYKA / SIEC . Porównaj je z zestawem adresów, który uzyskuje komputer.
                    Jeśli adresy są prawidłowe (niewielka różnica w stosunku do komputera tylko w adresie IP) otwórz menu routera i sprawdź, czy nie jest włączone ograniczenie polegające na obsłudze urządzeń sieciowych o adresie MAC zgodnym z zapisaną listą.

                    Pozdrawiam.

                    nOlsbit

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) nOlsbit Zobacz post
                      Witam.

                      Sprawdź zastaw adresów sieciowych, które uzyskuje dekoder po konfiguracji połączenia. Informacje znajdziesz w menu DIAGNOSTYKA / SIEC . Porównaj je z zestawem adresów, który uzyskuje komputer.
                      Jeśli adresy są prawidłowe (niewielka różnica w stosunku do komputera tylko w adresie IP) otwórz menu routera i sprawdź, czy nie jest włączone ograniczenie polegające na obsłudze urządzeń sieciowych o adresie MAC zgodnym z zapisaną listą.

                      Pozdrawiam.

                      nOlsbit
                      Witam.
                      Dzięki za podpowiedź,spróbuję jeszcze raz.Mam nadzieję,że wreszcie uporam się z tym problemem.
                      Pozdrawiam.

                      Komentarz


                      • #12
                        Wita
                        Moze tutaj ktos mi podpowie dlaczego moj TP-LINK nie widzi mojej sieci. Mam netia spota, dzwonilam dzisiaj na infolinie nc+ i koles ni epotrafil mi pomoc w konfiguracji. Rece mi juz opadaja. Nie wiem czy ja robie cos zle czy to urzadzenie jest zepsute.

                        Komentarz


                        • #13
                          @ GOCHA,

                          jeżeli masz problem z posiadanym adapterem TP-LINK, a Konsultant na infolinii nie był w stanie pomóc, spróbuj poszukać pomocy bezpośrednio na stronie TP-LINK: http://www.tp-link.com.pl/.
                          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                          Komentarz


                          • #14
                            hmmmm zadzwonilam do tp-link na infolinie, konsultant kazal mi zmienic kanal w netii na 6. OK, widzi siec tylko nie zgadza sie adres MAC. Na koncu zamiast 30 ma 38 i nie wiem czy to przez to nie dziala internet. Mam siec niezidentyfikowana, tylko lokalne.
                            Moze ktos cos podpowie?

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam!
                              Czy próbowałaś skonfigurować urządzenie wg tego opisu -> link.
                              Pozdrawiam!
                              abonent od 01.03.2007r.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+