Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z VOD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rem
    założył(a) wątek problem z VOD

    problem z VOD

    Witajcie

    Czy ktoś miał taki problem jak na screenie ?

    Internet ogólnie działa , zamawianie filmów przez internet (te na dysku) - działa , radio - działa .

    Niestety - nie działa VOD - kolekcja internetowa .

    Z góry dzięki za pomoc .

  • Rem
    replied
    Witajcie .

    Finalnie na wszystkie problemy pomogła wymiana Access-Pointa (clienta) .
    Także nie polecam TP-Linka (WR543G)

    Obecnie na Zyxel WAP3205 v3 - wszystko śmiga bez problemów ..

    pozdrowienia!


    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @Rem,
    proszę nacisnąć klawisz SETUP i wybrać zakładkę /Instalacja/, a następnie przejść do zakładki /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek proszę zmienić ustawienia jak przedstawiono poniżej:
    Ustawienia Domyślne: Tak
    Usuń wszystkie nagrania: Nie.
    Wybraną konfigurację należy zatwierdzić klawiszem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
    Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
    - zostaną usunięte rachunki,
    - zostaną usunięte listy użytkowników.
    Następnie w celu odnowienia połączenia dekodera z Internetem proszę w nacisnąć klawisz SETUP na pilocie od dekodera i odszukać zakładkę /Instalacja/, a następnie proszę wybrać opcję /Ustawienia sieci/ i /Konfiguracja automatyczna/. Dekoder powinien w ciągu kilkudziesięciu sekund potwierdzić pomyślny przebieg konfiguracji. Przypisane do dekodera adresy sieciowe można zweryfikować w zakładce /Diagnostyka/Sieć.
    Jeśli mimo tych zaleceń problem nie ustąpi, proszę o wykonanie konfiguracji ręcznej. W tym celu proszę odpisać adresy z zakładki Diagnostyka/Sieć, a następnie wpisać je do zakładki /Instalacja/Ustawienia sieci/Konfiguracja ręczna, zmieniając jedynie adresy DNS na:
    DNS 1: 008.008.008.008
    DNS 2: 008.008.008.008
    Po wpisaniu tych adresów proszę przejść na słowo TEST i nacisnąć OK na pilocie.

    Leave a comment:


  • Rem
    replied
    Milo wielu prób - żadnych zmian

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Rem, odłącz proszę internet od dekodera, a następnie odłącz cały dekoder od prądu po 20 sekundach włącz zasilanie i poczekaj na uruchomienie dekodera, dopiero wtedy podłącz ponownie kabel internetowy. Po skonfigurowaniu połączenia sprawdź czy komunikat ze screena nadal się pojawia.

    Leave a comment:


  • Rem
    replied
    Obecnie MediaBox - nowy , poprzednio stary wysłużony "czarny" Turbo . Na jednym i drugim ten sam problem ...
    Co ciekawe - zamawiania filmów przez Internet dla filmów VOD z dysku - działa bez problemowo ..

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Rem, jaki masz dekoder?

    Leave a comment:


  • Rem
    replied
    forum ucina URL , porażka , załącznika dodać nie można , błąd serwera ..

    https://photos.app.goo.gl/vCMb2MPnWzMFoSTz7

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+