Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wifi Premiumbox + i brak, bądź przerywanie NC + Go TV

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • wifi Premiumbox + i brak, bądź przerywanie NC + Go TV

    Dzień dobry.
    Posiadam wifi Premiumbox + oraz trzy dekodery wifiBox+/SAGECOM DSIW74 (Multiroom) podpięte przez WiFi.
    Pomimo prawidłowej konfiguracji Premiumboxa i podłączenia do sieci (przez WiFi albo przewodowo) nie można połączyć się z usługą.
    Przy próbie uruchomienia pojawia się komunikat o błędzie i braku możliwości połączenia z serwisem, bądź ekran jest ciemny i nic się nie dzieje.
    Czasami usługa się uruchamia połowicznie to znaczy widać tylko część usług np. film tak, a dokument nie. Po kliknięciu dalej również część oferowanych programów nie jest widoczna (widać tylko zarysy prostokątów), albo się nie odtwarza, względnie zawiesza przy odtwarzaniu lub przerywa.
    Reset dekodera do ustawień domyślnych łącznie z kasowaniem nagrań na dysku nie dał rezultatu.
    Zmiana połączenia z siecią z kablowego na Wifi i odwrotnie, a takżę wymiana okablowania również. Podłączenie przez telefon komórkowy z funkcją Hot Spot także.
    Staje radiowe odbieram przez dekoder bez problemu.
    Diagnostyka wykazuje, że połączenie z Internetem jest aktywne.
    Wersja oprogramowania OX1E. Internet jest dostarczany przez Orange (stacjonarny - 10 Mbit/s) oraz Plus GSM - LTE. Internet dual band przez router Asus RT-AC66U. Połączenie z dekoderem przewodowe.
    Co ciekawe na dekoderach podpiętych do Multiroom z NC + Go TV łączę się bez problemu.
    Po bezowocnej wymianie korespondencji z działem technicznym i rozmowach z infolinią NC + zgodnie z sugestią konsultanta poszedłem wymienić dekoder.
    W punkcie obsługi, przy sprawdzeniu wystąpiły opisane wyżej problemy (raz NC + GO TV zadziałało, ale potem już nie).
    Dekoder został wymieniony i problem nadal występuje.
    Płacę za usługę, z której nie można korzystać.
    Wcześniej usługa co prawda zawieszała się i często przerywała (przyzwyczaiłem się, że to norma), ale zasadniczo działała.
    Podejrzewam, że to kwestia błędnego oprogramowania.
    Co mam dalej robić?
    Ostatni raz edytowany przez reneyvan; 2017-08-28, 12:12.

  • #2
    Kolekcja nc+ go tv nie jest płatna, wyjątkiem jest kolekcja Canal+, Canal+ Seriale EXTRA, HBO GO, Kino Świat które piszesz że działają.

    U mnie wszystkie kolekcje dzialają prawidlowo, zatem udaj się do punktu nc+ celem diagnostyki i ewentualnej wymiany.

    Komentarz


    • #3
      Pisałem już:

      napisał(a) reneyvan Zobacz post
      Po bezowocnej wymianie korespondencji z działem technicznym i rozmowach z infolinią NC + zgodnie z sugestią konsultanta poszedłem wymienić dekoder.
      W punkcie obsługi, przy sprawdzeniu wystąpiły opisane wyżej problemy (raz NC + GO TV zadziałało, ale potem już nie).
      Dekoder został wymieniony i problem nadal występuje.
      Poza tym (to też pisałem) kolekcje płatne nie działają prawidłowo.

      Ostatni raz edytowany przez reneyvan; 2017-08-28, 12:15.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+