Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nc+ GO - problem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nc+ GO - problem

    Witam,

    Jesteśmy operatorem internetowy, grono naszych klientów zgłasza problem z usługą NC+ Go. Problem tkwi w tym, że wyświetla się, że nie są w Polsce i nie mogą korzystać z tej usługi. nasze klasy adresowe są używane w Polsce, choć do dziś geolokalizacja w niektórych przypadkach pokazuje inny kraj niż Polska. Po zgłoszeniach do rippe i podobnych instytucji mamy odzew pozytywny, ale takie działania zazwyczaj trwają od 6 do 12 msc, zanim we wszystkich bazach po aktualizują się dane na prawidłowe.
    Tutaj moje pytanie / prośba, chciałbym aby NC+Go dodało nasze adresy w swojej bazie jako Polskie, czy tutaj na forum uda się to załatwić, jeżeli nie, to proszę o kontakt do administratorów serwisu w celu załatwienia sprawy. Dodam, że sugestie ripe są takie, aby pisać bezpośrednio do serwisów, które stwarzają problem.

    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam, Darek

  • #2
    darux,

    napisz do nas zgodnie z instrukcją w mojej sygnaturze. Udzielimy Ci wszelkich potrzebnych informacji.


    Komentarz


    • #3
      Coś w tym jest. Byłem ostatnio na wakacjach w srebrnej Górze. Wieś/miasteczko oddalone od granicy czeskiej kilkadziesiąt kilometrów więc nie sądzę, aby hotel miał internet od czeskiego dostawcy. Mimo to korzystając z jednej z przeglądarek nc+go zgłaszało mi błąd, że nie mogę korzystać poza granicami kraju. Co ciekawe na innej przeglądarce tego problemu nie było. Obie prezglądarki ustawienia połaczenia miały identyczne. O co lotto? Mam wrażenie, że te błędy to są kompletnie z kosmosu, Wasi developerzy nie wiedzą jak porządnie obsłużyć tego typu sytuacje i idą na łatwiznę co z kolei wywołuje konsternację po stronie użytkowników,

      Komentarz


      • #4
        @ Kipcior wyjaśniam, że może zdarzyć się sytuacja, że przebywając na terenie kraju nie ma możliwości korzystania z aplikacji nc+GO . Wynika to z faktu kierowania przez niektórych dostawców internetowych połączeń na zagraniczne serwery. W takim wypadku urządzenie prezentować się będzie z numerem IP spoza Polski i aplikacja zostanie zablokowana.

        Dodam, że systematycznie poszerzamy bazę akceptowanych adresów na terenie Polski.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Przepraszam, jakiego kierowania na zagraniczne serwery skoro tłumacze właśnie, że w jednej przeglądarce pojawił się tern komunikat, a w drugiej nie? Nie rób za przeproszeniem ze mnie idioty, wystarczy że w zespole developerskim już są.

          A to jedynie jeden przykład z wielu jak badziewnym produktem jest ten serwis. No bo jak wytłumaczyć fakt, ze zwykły update przeglądarki traktowany jest przez serwis jako zmianę urządzenia i wymaga wykorzystania 1 z 4 dostępnych możliwych zmian w trakcie miesiąca. Inna sprawa, że ten limit to kolejny chory pomysł, wynikający tylko i wyłącznie z tego, że brakuje tam porządnego eksperta który problem potencjalnego share'owania dostępu rozwiązałby w prawidłowy sposób, a nie na skróty - w konsekwencji problemu Wy nie macie, ale prawie każdy użytkownik musi się z tym bujać. Osobiście pod koniec lipca miałem sytuację,, że chciałem skorzystać z serwisu poza domem i akurat skończył się limit zmian - co ciekawe nie mam pojęcia kiedy go wykorzystałem, bo człowiek nie ma nad tym kompletnie żadnej kontroli.
          Ostatni raz edytowany przez Kipcior; 2016-08-18, 23:06.

          Komentarz


          • #6
            @Kipcior,

            bardzo dziękuję za sugestie i zainteresowanie rozwojem aplikacji. Uprzejmie wyjaśniam, że przekazałam je do dalszej analizy w celu sprawdzenia możliwości ich wdrożenia.

            Wyjaśniam, że logowanie na różnych przeglądarkach jest jednoznaczne z rejestracją urządzenia na nowo, również w przypadku, gdy wykorzystywane jest to samo urządzenie (np. komputer). Podobnie jest po usunięciu plików identyfikacyjnych, np. po instalacji systemu na nowo czy sformatowaniu dysku twardego. Wynika to ze sposobu identyfikacji sprzętu na podstawie plików Cookies tworzonych podczas korzystania z danego programu do przeglądania stron internetowych (fingerprinting). Dodam, że można mieć zarejestrowane jednocześnie 4 urządzenia, możliwe są również 2 wymiany w ciągu każdego miesiąca.

            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Tyle to ja wiem i dlatego napisałem, że ten sposób identyfikacji jest śmieszny co świadczy o braku wiedzy osób, które stworzyły ten serwis.

              Komentarz


              • #8
                a ja wrócę do tematu..,
                przedstawicieli nc+, piszecie tutaj i ogólnie na forum, że jesteście tacy pomocni i prosicie o kontakt na meila..
                otóż patrząc na datę mojego posta pisze już te miele do Was około roku, w dalszym ciągu nasze pule adresacyjne, o które proszę w meilach nie są odblokowane..
                sprawa wygląda tak, pisze do Was, po tygodniu, może dwóch brak odzewu, składam zapytanie ponownie powołując się na uprzednie zapytanie, po tygodniu dostaję odpowiedź:
                "witam,

                zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu.

                Pozdrawiam,

                Damian_nc+
                nc+_przedstawiciel
                "

                i dale jest cisza, więc składam kolejne zapytanie, po zapytaniu zapytania dostaję odpowiedź jak wyżej i dalej nic, adresy nie odblokowane, nie wiemy co mamy już mówić naszym klientom..

                Jesteście żałośni.., brak od Was jakiejkolwiek konkretnej odpowiedzi, totalna olewka..
                Może choć na forum publicznym jakoś się ustosunkujecie do naszego problemu..

                Komentarz


                • #9
                  Nie ustosunkuja sie, tu masz przykład ich podejścia
                  "Termin realizacji zgłoszenia nie jest znany. nie mogę również zagwarantować że zmiany zostaną wprowadzone." kluczowym elementem jest "nie moge zagwarantowac"
                  wiem ze odnosi sie to do innego tematu ale tak jest ze wszystkim, nic nie naprawiaja, glupie obrazki w dekoderach im jest trudno zrobic a Wy oczekujecie Puli Adresow.

                  "Nie możemy zagwarantować poprawnego działania uslugi nc+go gdyż winna nie leży po naszej stronie."

                  Co wiecej mozna odpisac klientom.

                  Takie zycie monopoliscie gora, a reszte nc+ ma w powazaniu. Wasi abonenci spokojnie moga sie zastanawiac nad innymi firmami ktore was nie blokuja, moze porzucenie przez nich nc+, nauczy nc+ ze problemy sie naprawia i to kazde a nie wmawia ze nic takiego sie nie dzieje bo zawsze mozna miec internet od nc+, ani ze menadzer zabrania, bo takich powinno sie...

                  Pozdr
                  Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2017-07-20, 21:19.

                  Komentarz


                  • #10
                    Dokładnie tak, podpisuję się pod tym co napisałeś, totalna olewka klientów. Nie mogę doprosić się naprawienia usterki w usłudze WiMP od dwóch miesięcy, ale jest też wiele innych rzeczy które nie działają jak powinny. Wpisujmy swoje niezadowolenie na forum.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+